Azericard



Şirkət haqqında:

"Azərikard" MMC Azərbaycanda MasterCard, Visa, American Express, Diners Club, UnionPay və JCB Beynəlxalq Ödəmə Sistemləri tərəfindən tamamilə sertifikatlaşdırılmış ilk prosessinq mərkəzidir. Hal-hazırda “Azərikard” MMC Azərbaycanda, eləcə də onun hüdudlarından kənarda 16 banka prosessinq xidməti göstərir və onların hamısı - Beynəlxalq Ödəmə Sistemlərinin üzvüdür. “Azərikard” MMC telekomunikasiya şirkətlərinin xidmət haqlarının, kommunal xidmətlərin, gömrük rüsumlarının və vergilərin ödənişi, mobil və internet bankçılıq, nağdsız qaydada bir kartdan digər karta pul köçürmələrinin (Kart Transfer, VISA Direct, MasterCard Money Send), VTS, bankomat vasitəsilə sığorta haqlarının və depozitlərin ödənişinin, müxtəlif loyallıq proqramları və s. kimi yeni, müasir və texnoloji layihələrin tətbiqi ilə fəal şəkildə məşğuldur.

Əlaqə vasitələri:




Partnyor münasibətlərinin idarə edilməsi şöbəsinin mütəxəssisi

Vəzifəyə olan tələblər:

  • Maliyyə, İqtisadiyyat, Bank işi və ya müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Partnyorlarla iş, satış və ya marketinq sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı;
  • Peşəkar müştəri xidməti göstərməyi bacarığı;
  • Danışıqlar aparmaq bacarığı;
  • Korporativ münasibətlər və satış təcrübəsi olanlara üstünlük verilir;
  • Azərbaycan dilində sərbəst, ingilis və rus dillərində yaxşı danışıq qabiliyyəti mütləqdir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Partnyorlarla təsdiq edilmiş plana əsasən görüşlər keçirmək və görüşlərin hesabatını hazırlamaq;
  • Partnyorlarla münasibətlərin davamlılığını təmin etmək məqsədi ilə əlaqələri möhkəmləndirmək;
  • Partnyor şikayətlərinin tez və səmərəli həllini tapmaq;
  • Satışları artırmaq məqsədi ilə partnyorları Şirkətin məhsulları və xidmətləri haqqında məlumatlandırmaq;
  • Strateji planlama işinin təşkili məqsədi ilə müvafiq təşkilat əməkdaşları ilə daimi görüşlər keçirmək;
  • Bazar araşdırması həyata keçirmək və bazar mövqelərinin müəyyən edilməsi istiqamətində işlər aparmaq;
  • Şirkətin məhsul və xidmətlərinə uyğun yeni potensial partnyorların daim axtarılması və müvafiq olaraq layihələrə qoşulması təmin etmək;
  • Gördüyü işlər barədə hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək.

Namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azericard



Şirkət haqqında:

"Azərikard" MMC Azərbaycanda MasterCard, Visa, American Express, Diners Club, UnionPay və JCB Beynəlxalq Ödəmə Sistemləri tərəfindən tamamilə sertifikatlaşdırılmış ilk prosessinq mərkəzidir. Hal-hazırda “Azərikard” MMC Azərbaycanda, eləcə də onun hüdudlarından kənarda 16 banka prosessinq xidməti göstərir və onların hamısı - Beynəlxalq Ödəmə Sistemlərinin üzvüdür. “Azərikard” MMC telekomunikasiya şirkətlərinin xidmət haqlarının, kommunal xidmətlərin, gömrük rüsumlarının və vergilərin ödənişi, mobil və internet bankçılıq, nağdsız qaydada bir kartdan digər karta pul köçürmələrinin (Kart Transfer, VISA Direct, MasterCard Money Send), VTS, bankomat vasitəsilə sığorta haqlarının və depozitlərin ödənişinin, müxtəlif loyallıq proqramları və s. kimi yeni, müasir və texnoloji layihələrin tətbiqi ilə fəal şəkildə məşğuldur.

Əlaqə vasitələri:




Partnyor münasibətlərinin idarə edilməsi şöbəsinin mütəxəssisi

Vəzifəyə olan tələblər:

  • Maliyyə, İqtisadiyyat, Bank işi və ya müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Partnyorlarla iş, satış və ya marketinq sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı;
  • Peşəkar müştəri xidməti göstərməyi bacarığı;
  • Danışıqlar aparmaq bacarığı;
  • Korporativ münasibətlər və satış təcrübəsi olanlara üstünlük verilir;
  • Azərbaycan dilində sərbəst, ingilis və rus dillərində yaxşı danışıq qabiliyyəti mütləqdir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Partnyorlarla təsdiq edilmiş plana əsasən görüşlər keçirmək və görüşlərin hesabatını hazırlamaq;
  • Partnyorlarla münasibətlərin davamlılığını təmin etmək məqsədi ilə əlaqələri möhkəmləndirmək;
  • Partnyor şikayətlərinin tez və səmərəli həllini tapmaq;
  • Satışları artırmaq məqsədi ilə partnyorları Şirkətin məhsulları və xidmətləri haqqında məlumatlandırmaq;
  • Strateji planlama işinin təşkili məqsədi ilə müvafiq təşkilat əməkdaşları ilə daimi görüşlər keçirmək;
  • Bazar araşdırması həyata keçirmək və bazar mövqelərinin müəyyən edilməsi istiqamətində işlər aparmaq;
  • Şirkətin məhsul və xidmətlərinə uyğun yeni potensial partnyorların daim axtarılması və müvafiq olaraq layihələrə qoşulması təmin etmək;
  • Gördüyü işlər barədə hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək.

Namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap