Sabah Investment Group



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Müştəri Ödənişləri və Yığım üzrə Mütəxəssis

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri 
  • Əmək haqqı: 1200–1500 AZN (net fix+bonus)
  • təcrübədən asılı olaraq 
  • İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi, tam ştat 

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Mənzil satışları üzrə müştəri ödəniş qrafiklərini izləmək və nəzarətdə saxlamaq 
  • Gözlənilən və ya gecikmiş ödənişlərlə bağlı müştərilərlə telefon və e-mail vasitəsilə əlaqə saxlamaq 
  • Banklarla koordinasiyalı işləyərək ödənişlərin düzgünlüyünü və sənədləşməsini yoxlamaq 
  • Nəğd ödənişləri və daxili kanallardan gələn vəsaitləri izləmək, uyğun şəkildə sistemə daxil etmək 
  • Müştəri fayllarında maliyyə qeydlərini vaxtında və düzgün şəkildə aparmaq 
  • Bank çıxarışlarını və qəbzləri daxili satış və müqavilə məlumatları ilə tutuşdurmaq 
  • Satış və müqavilə komandası ilə maliyyə şərtləri üzrə əməkdaşlıq etmək 
  • Yığım, qalıq borclar və ödəniş statusları üzrə dövri hesabatlar hazırlamaq 
  • Gecikən və ya uyğunsuz ödənişlərlə bağlı halları rəhbərliyə eskalasiya etmək 

Namizədə tələblər: 

  • Maliyyə, yığım və ya daşınmaz əmlak sahəsində təcrübə (üstünlükdür) 
  • Detallara diqqətli və məsuliyyətli olmaq 
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurmaqda özünəinamlı olmaq 
  • Excel və/və ya CRM proqramlarında işləmək bacarığı 
  • Azərbaycan və rus dillərində sərbəst ünsiyyət bacarığı (ingilis dili üstünlükdür) 

Təklif edirik: 

  • Real estate sahəsində stabil şirkətdə iş imkanı 
  • Motivasiyaedici əmək haqqı və inkişaf perspektivi 
  • Gənc və peşəkar komanda 
  • Rəsmi əmək müqaviləsi və tam şəffaf iş rejimi  

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Sabah Investment Group



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Müştəri Ödənişləri və Yığım üzrə Mütəxəssis

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri 
  • Əmək haqqı: 1200–1500 AZN (net fix+bonus)
  • təcrübədən asılı olaraq 
  • İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi, tam ştat 

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Mənzil satışları üzrə müştəri ödəniş qrafiklərini izləmək və nəzarətdə saxlamaq 
  • Gözlənilən və ya gecikmiş ödənişlərlə bağlı müştərilərlə telefon və e-mail vasitəsilə əlaqə saxlamaq 
  • Banklarla koordinasiyalı işləyərək ödənişlərin düzgünlüyünü və sənədləşməsini yoxlamaq 
  • Nəğd ödənişləri və daxili kanallardan gələn vəsaitləri izləmək, uyğun şəkildə sistemə daxil etmək 
  • Müştəri fayllarında maliyyə qeydlərini vaxtında və düzgün şəkildə aparmaq 
  • Bank çıxarışlarını və qəbzləri daxili satış və müqavilə məlumatları ilə tutuşdurmaq 
  • Satış və müqavilə komandası ilə maliyyə şərtləri üzrə əməkdaşlıq etmək 
  • Yığım, qalıq borclar və ödəniş statusları üzrə dövri hesabatlar hazırlamaq 
  • Gecikən və ya uyğunsuz ödənişlərlə bağlı halları rəhbərliyə eskalasiya etmək 

Namizədə tələblər: 

  • Maliyyə, yığım və ya daşınmaz əmlak sahəsində təcrübə (üstünlükdür) 
  • Detallara diqqətli və məsuliyyətli olmaq 
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurmaqda özünəinamlı olmaq 
  • Excel və/və ya CRM proqramlarında işləmək bacarığı 
  • Azərbaycan və rus dillərində sərbəst ünsiyyət bacarığı (ingilis dili üstünlükdür) 

Təklif edirik: 

  • Real estate sahəsində stabil şirkətdə iş imkanı 
  • Motivasiyaedici əmək haqqı və inkişaf perspektivi 
  • Gənc və peşəkar komanda 
  • Rəsmi əmək müqaviləsi və tam şəffaf iş rejimi  

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap