Azersun Holding



Şirkət haqqında:

1991-ci ildə Azərbaycanda fəaliyyətə başlayan "Azərsun Holdinq" MMC ölkənin qida istehsalı, pərakəndə satış və kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən qabaqcıl şirkətidir.

Qida sektorunda  Azərbaycanın istehsalçı və ixracatçı ölkə halına gəlməsində böyük rol oynayan "Azərsun Holdinq" tərkibində fəaliyyət göstərən zavodların güclü istehsal potensialı ilə yanaşı geniş ixracat şəbəkəsinə sahibdir. Sahib olduğu şirkət idarəçilik prinsipləri, müştəri məmnuniyyəti, keyfiyyət təminatı, sosial məsuliyyət layihələri və ətraf mühiti qoruma prinsipləri ilə xalqa xidmət etməkdədir.

"Azərsun Holdinq" fəaliyyətə başladığı gündən ölkənin inkişafı üçün yalnız iqtisadi sahədə atılan addımların yetərli olmadığını görür, həyata keçirilən iqtisadi layihələrin toplumların mədəni dəyərlərinə və sosial həyat vərdişlərinə söykənmədən, ondan ilham almadan reallaşmayacağına inanır. Bu dəyərli mirasın ərsəyə gəlməsi, qorunması və gənclərə ötürülməsi yönündə "Azərsun Holdinq" öhdəsinə götürdüyü missiyanı bu gün də eyni həyəcanla yerinə yetirməkdədir. "Azərsun Holdinq", Azərbaycanı Azərbaycan edən mədəni dəyərləri yalnız ölkə adına deyil, dünya adına da böyük zənginlik olaraq görür və bu dəyərləri qorumağı, yaşatmağı, gələcək nəslə ötürməyi missiyasının bir hissəsi kimi qəbul edir.

Əlaqə vasitələri:




İçki Məhsulları Kateqoriyası üzrə Marketinq Müdiri

Müəssisə: SUN FOOD MMC
Tələblər:   

  • Müvafiq sahə üzrə ali təhsili olmalı;
  • FMCG sahəsi üzrə 5 ildən artıq il iş təcrübəsi olmalı;
  • Analitik təhlil,strateji düşünmə, və ünsiyyət bacarıqları
  • MS office proqram paketini yaxşı səviyyədə bilməli;
  • Fərqli funksiyaları idarə etmək və çoxsaylı maraqlı tərəflərlə işləmə qabiliyyəti
  • Dəqiqlik,nizam-intizam,məsuliyyətlilik və kollektivlə işləmə bacarığı

Vəzifə Öhdəlikləri

  • Marketinq komandasına rəhbərlik etmək və şirkətə bacarıqların, idarəetmə təcrübəsinin və təşəbbüslərin sağlam birləşməsini gətirmək.
  • Marketinq strategiyasını müəyyənləşdirmək və dəstəkləmək, aylıq, rüblük marketinq planın tərtib etmək.
  • Əməkdaşlıq təkliflərinin hazırlanması və partnyor şirkətlərlə əlaqələr qurmaq.
  • Maliyyə resurslarını idarə etmək, cari marketinq üsullarının müəyyən edilməsi və dövri qazanc hədəflərinin həyata keçirmək.
  • Müştərilərə təsir edə biləcək kampaniyaların və tədbirlərin planlaşdırılmasını idarə etmək.
  • Məhsul idarəsində olan məhsul/markaların ehtiyacları istiqamətində qısa və uzun dövrlü marketinq strategiyasını dəstəkləyən planlar hazırlamaq, layihələr həyata keçirmək, eyni zamanda cari ilin strategiyasını idarə edərkən gələcək dövrlərdəki strateji istiqamətləri müəyyənləşdirmək, məhsul/markaların ideya mərhələsində istehlakçılara çatdırılması və hətta istehlakçılardan gələcək geri dönüşlərini dəyərləndirmənin də daxil olduğu uzunmüddətli bir prosesin cavabdehliyini daşımaq.
  • Bazar dinamikasını, rəqibləri və rəqib məhsullarını təqib edərək, öz təklifləri ilə məruzə etmək.
  • Məhsulun qablaşdırması, reklam, çap materialları, təşviqlərin məhsul və marka bütünlüyünə uyğun olmasını təmin etmək.
  • Məhsul və marka ilə əlaqədar şirkətin illik kommunikasiya, reklam, media, ictimaiyyətlə əlaqələr hədəf və strategiyalarının müəyyənləşdirilməsi üçün rəhbərliyə təkliflər vermək.
  • Bazara çıxarılacaq yeni məhsullara təqdimat planı hazırlamaq, rəhbərliyə təqdim etmək və lazımi digər fəaliyyətləri həyata keçirmək.
  • İstehlakçı ehtiyac boşluqları və yeni istehlakçı istifadə alışqanlıqları müəyyənləşdirərək yeni məhsul təklifləri vermək.
  • Yeni məhsul konseptləri hazırlamaq, bazar araşdırması vasitəsilə bu konseptlərin istehlakçı tərəfindən bəyənilib bəyənilməməsini testdən keçirmək.
  • Marka və məhsullarla əlaqədar alınan qərarlarda uyğun hüquqi məsələləri nizamlamaq.
  • Təşviq, taktiki satış  və qiymət qoyma fəaliyyətləri həyata keçirilməsinə nəzarət etmək.
  • Layihə və kampaniyaların büdcə hədəfləri daxilində planlaşdırılmasını təmin etmək.
  • Məhsul layihələrinin və fəaliyyətlərinin təsdiq etdirmək üçün rəhbərliyə təqdimatlar hazırlamaq .
  • Satış kanallarını ziyarət edərək, məhsulların rəfdə və paylama kanalındakı təsirliliyini, təşviq fəaliyyətlərini nəzarət etmək.

İş Qrafiki: Həftə içi 5 gün

İş Yeri: Bakı şəhəri

Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi cv@azersun.com elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “İçki Məhsulları Kateqoriyası üzrə Marketinq Müdiri (“Sun Food” MMC)” qeyd etməyiniz xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azersun Holding



Şirkət haqqında:

1991-ci ildə Azərbaycanda fəaliyyətə başlayan "Azərsun Holdinq" MMC ölkənin qida istehsalı, pərakəndə satış və kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən qabaqcıl şirkətidir.

Qida sektorunda  Azərbaycanın istehsalçı və ixracatçı ölkə halına gəlməsində böyük rol oynayan "Azərsun Holdinq" tərkibində fəaliyyət göstərən zavodların güclü istehsal potensialı ilə yanaşı geniş ixracat şəbəkəsinə sahibdir. Sahib olduğu şirkət idarəçilik prinsipləri, müştəri məmnuniyyəti, keyfiyyət təminatı, sosial məsuliyyət layihələri və ətraf mühiti qoruma prinsipləri ilə xalqa xidmət etməkdədir.

"Azərsun Holdinq" fəaliyyətə başladığı gündən ölkənin inkişafı üçün yalnız iqtisadi sahədə atılan addımların yetərli olmadığını görür, həyata keçirilən iqtisadi layihələrin toplumların mədəni dəyərlərinə və sosial həyat vərdişlərinə söykənmədən, ondan ilham almadan reallaşmayacağına inanır. Bu dəyərli mirasın ərsəyə gəlməsi, qorunması və gənclərə ötürülməsi yönündə "Azərsun Holdinq" öhdəsinə götürdüyü missiyanı bu gün də eyni həyəcanla yerinə yetirməkdədir. "Azərsun Holdinq", Azərbaycanı Azərbaycan edən mədəni dəyərləri yalnız ölkə adına deyil, dünya adına da böyük zənginlik olaraq görür və bu dəyərləri qorumağı, yaşatmağı, gələcək nəslə ötürməyi missiyasının bir hissəsi kimi qəbul edir.

Əlaqə vasitələri:




İçki Məhsulları Kateqoriyası üzrə Marketinq Müdiri

Müəssisə: SUN FOOD MMC
Tələblər:   

  • Müvafiq sahə üzrə ali təhsili olmalı;
  • FMCG sahəsi üzrə 5 ildən artıq il iş təcrübəsi olmalı;
  • Analitik təhlil,strateji düşünmə, və ünsiyyət bacarıqları
  • MS office proqram paketini yaxşı səviyyədə bilməli;
  • Fərqli funksiyaları idarə etmək və çoxsaylı maraqlı tərəflərlə işləmə qabiliyyəti
  • Dəqiqlik,nizam-intizam,məsuliyyətlilik və kollektivlə işləmə bacarığı

Vəzifə Öhdəlikləri

  • Marketinq komandasına rəhbərlik etmək və şirkətə bacarıqların, idarəetmə təcrübəsinin və təşəbbüslərin sağlam birləşməsini gətirmək.
  • Marketinq strategiyasını müəyyənləşdirmək və dəstəkləmək, aylıq, rüblük marketinq planın tərtib etmək.
  • Əməkdaşlıq təkliflərinin hazırlanması və partnyor şirkətlərlə əlaqələr qurmaq.
  • Maliyyə resurslarını idarə etmək, cari marketinq üsullarının müəyyən edilməsi və dövri qazanc hədəflərinin həyata keçirmək.
  • Müştərilərə təsir edə biləcək kampaniyaların və tədbirlərin planlaşdırılmasını idarə etmək.
  • Məhsul idarəsində olan məhsul/markaların ehtiyacları istiqamətində qısa və uzun dövrlü marketinq strategiyasını dəstəkləyən planlar hazırlamaq, layihələr həyata keçirmək, eyni zamanda cari ilin strategiyasını idarə edərkən gələcək dövrlərdəki strateji istiqamətləri müəyyənləşdirmək, məhsul/markaların ideya mərhələsində istehlakçılara çatdırılması və hətta istehlakçılardan gələcək geri dönüşlərini dəyərləndirmənin də daxil olduğu uzunmüddətli bir prosesin cavabdehliyini daşımaq.
  • Bazar dinamikasını, rəqibləri və rəqib məhsullarını təqib edərək, öz təklifləri ilə məruzə etmək.
  • Məhsulun qablaşdırması, reklam, çap materialları, təşviqlərin məhsul və marka bütünlüyünə uyğun olmasını təmin etmək.
  • Məhsul və marka ilə əlaqədar şirkətin illik kommunikasiya, reklam, media, ictimaiyyətlə əlaqələr hədəf və strategiyalarının müəyyənləşdirilməsi üçün rəhbərliyə təkliflər vermək.
  • Bazara çıxarılacaq yeni məhsullara təqdimat planı hazırlamaq, rəhbərliyə təqdim etmək və lazımi digər fəaliyyətləri həyata keçirmək.
  • İstehlakçı ehtiyac boşluqları və yeni istehlakçı istifadə alışqanlıqları müəyyənləşdirərək yeni məhsul təklifləri vermək.
  • Yeni məhsul konseptləri hazırlamaq, bazar araşdırması vasitəsilə bu konseptlərin istehlakçı tərəfindən bəyənilib bəyənilməməsini testdən keçirmək.
  • Marka və məhsullarla əlaqədar alınan qərarlarda uyğun hüquqi məsələləri nizamlamaq.
  • Təşviq, taktiki satış  və qiymət qoyma fəaliyyətləri həyata keçirilməsinə nəzarət etmək.
  • Layihə və kampaniyaların büdcə hədəfləri daxilində planlaşdırılmasını təmin etmək.
  • Məhsul layihələrinin və fəaliyyətlərinin təsdiq etdirmək üçün rəhbərliyə təqdimatlar hazırlamaq .
  • Satış kanallarını ziyarət edərək, məhsulların rəfdə və paylama kanalındakı təsirliliyini, təşviq fəaliyyətlərini nəzarət etmək.

İş Qrafiki: Həftə içi 5 gün

İş Yeri: Bakı şəhəri

Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi cv@azersun.com elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “İçki Məhsulları Kateqoriyası üzrə Marketinq Müdiri (“Sun Food” MMC)” qeyd etməyiniz xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap