AVICOM LLC



Şirkət haqqında:

“AVICOM” MMC Azərbaycanda İnformasiya texnologiyası sahəsində İT həllər və xidmətlər təqdim edən aparıcı şirkətlərdən biridir. Şirkət yarandığı gündən etibarən İnformasiya təhlükəsizliyi xidmətləri, İT sistemlətin inteqrasiyası, layihələrin idarə olunması və İT konsultasiya üzrə öz müştərilərinə yüksək səviyyəli xidmət və müasir həll üsullarını təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




İT Texniki dəstək mütəxəssisi (HelpDesk)

Namizədə dair tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
  • Yaş həddi: 23-33 
  • PC və noutbuk kompüterlərlə, periferik və şəbəkə qurğularla ilə işləmə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili, ingilis dili orta səviyyədə (texniki sənədləri anlamaq) rus dili arzu olunandır;
  • Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı;
  • Windows əməliyyat sistemlərinin quraşdırılması və sazlanması üzrə təcrübə;
  • TCP / IP, DHCP və DNS protokolu;
  • E-poçtun quraşdırılması və konfiqurasiyası;
  • Kompüterin diaqnostikası və gündəlik problemlərin həlli;
  • İT ixtisası üzrə sertifikatlar arzuolunandırTəqdim, təhlil etmə bacarığı;
  • Məntiqli düşünmə, problemləri araşdırma, məsuliyyətli, komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məxfilik prinsiplərinin qorunması;

İş barədə məlumat (vəzifə öhdəlikləri): 

  • İstifadəçi müraciətlərinin qəbulu və qeydiyyatı . 
  • Telefon, e-poçt, ya da tiket sistemi vasitəsilə gələn müraciətləri qəbul etmək.  
  • Müraciəti qeydiyyata almaq və ilk diaqnostikanı aparmaq.  
  • Problemlərin ilkin diaqnostikası və həlli.  
  • Sadə texniki problemləri yerində və ya uzaqdan (remote) aradan qaldırmaq.  
  • İstifadəçi hesablarının idarə edilməsi; 
  • Yeni istifadəçi hesablarının yaradılması, şifrələrin sıfırlanması, giriş hüquqlarının  verilməsi və s.  
  •  İT avadanlıqlarının ilkin quraşdırılması və texniki dəstəyi; 
  • Kompüter, noutbuk, printer, skaner və digər avadanlıqların istifadəyə hazır vəziyyətə gətirilməsi; 
  • Windows, macOS, printer, e-poçt və digər proqram təminatları  ilə bağlı dəstək göstərmək.  
  • Microsoft 365 və Microsoft Azure üzrə ilkin biliklər (Active Directory,Dhcp, Dns və.s).  
  • Müraciətlərin eskalasiyası (yönləndirilməsi);  
  • İstifadəçi hesablarının idarə edilməsi;  
  • Yeni istifadəçi hesablarının yaradılması, şifrələrin sıfırlanması, giriş hüquqlarının  verilməsi və s;  
  • Rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;

İş Şərtləri:

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • 5 günlük iş qrafiki / İş saatı 09:00-18:00-dək
  • Nahar fasiləsi 13:00-dan-14:00-dək
  • Əmək haqqı: müsahibə zamanı müəyyən ediləcəkdir:
  • Metroya yaxın məsafədən şirkətin servis xidməti fəaliyyət göstərir.
  • Ünvan: Polad Həşimov küçəsi, Saray qəsəbəsi, Yeni yol “AVICOM” MMC             

Üstünlüklərimiz:

  • İnformasiya texnologiyaları sahəsində peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı;
  • Karyera irəliləyişlərində yaradılan imkanlar;
  • Təlimlərdə iştirak;
  • Korporativ nömrə,danışıq limiti.
  • Konüllü tibbi sığorta ilə təmin edilmə (3 ay sonra) 

QEYD: Tələblərə cavab verən namizədlər  CV-lərini mövzu yerinə Texniki Dəstək Mütəxəssisi (HelpDesk) qeyd edərək Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



AVICOM LLC



Şirkət haqqında:

“AVICOM” MMC Azərbaycanda İnformasiya texnologiyası sahəsində İT həllər və xidmətlər təqdim edən aparıcı şirkətlərdən biridir. Şirkət yarandığı gündən etibarən İnformasiya təhlükəsizliyi xidmətləri, İT sistemlətin inteqrasiyası, layihələrin idarə olunması və İT konsultasiya üzrə öz müştərilərinə yüksək səviyyəli xidmət və müasir həll üsullarını təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




İT Texniki dəstək mütəxəssisi (HelpDesk)

Namizədə dair tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
  • Yaş həddi: 23-33 
  • PC və noutbuk kompüterlərlə, periferik və şəbəkə qurğularla ilə işləmə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili, ingilis dili orta səviyyədə (texniki sənədləri anlamaq) rus dili arzu olunandır;
  • Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı;
  • Windows əməliyyat sistemlərinin quraşdırılması və sazlanması üzrə təcrübə;
  • TCP / IP, DHCP və DNS protokolu;
  • E-poçtun quraşdırılması və konfiqurasiyası;
  • Kompüterin diaqnostikası və gündəlik problemlərin həlli;
  • İT ixtisası üzrə sertifikatlar arzuolunandırTəqdim, təhlil etmə bacarığı;
  • Məntiqli düşünmə, problemləri araşdırma, məsuliyyətli, komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Məxfilik prinsiplərinin qorunması;

İş barədə məlumat (vəzifə öhdəlikləri): 

  • İstifadəçi müraciətlərinin qəbulu və qeydiyyatı . 
  • Telefon, e-poçt, ya da tiket sistemi vasitəsilə gələn müraciətləri qəbul etmək.  
  • Müraciəti qeydiyyata almaq və ilk diaqnostikanı aparmaq.  
  • Problemlərin ilkin diaqnostikası və həlli.  
  • Sadə texniki problemləri yerində və ya uzaqdan (remote) aradan qaldırmaq.  
  • İstifadəçi hesablarının idarə edilməsi; 
  • Yeni istifadəçi hesablarının yaradılması, şifrələrin sıfırlanması, giriş hüquqlarının  verilməsi və s.  
  •  İT avadanlıqlarının ilkin quraşdırılması və texniki dəstəyi; 
  • Kompüter, noutbuk, printer, skaner və digər avadanlıqların istifadəyə hazır vəziyyətə gətirilməsi; 
  • Windows, macOS, printer, e-poçt və digər proqram təminatları  ilə bağlı dəstək göstərmək.  
  • Microsoft 365 və Microsoft Azure üzrə ilkin biliklər (Active Directory,Dhcp, Dns və.s).  
  • Müraciətlərin eskalasiyası (yönləndirilməsi);  
  • İstifadəçi hesablarının idarə edilməsi;  
  • Yeni istifadəçi hesablarının yaradılması, şifrələrin sıfırlanması, giriş hüquqlarının  verilməsi və s;  
  • Rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;

İş Şərtləri:

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
  • 5 günlük iş qrafiki / İş saatı 09:00-18:00-dək
  • Nahar fasiləsi 13:00-dan-14:00-dək
  • Əmək haqqı: müsahibə zamanı müəyyən ediləcəkdir:
  • Metroya yaxın məsafədən şirkətin servis xidməti fəaliyyət göstərir.
  • Ünvan: Polad Həşimov küçəsi, Saray qəsəbəsi, Yeni yol “AVICOM” MMC             

Üstünlüklərimiz:

  • İnformasiya texnologiyaları sahəsində peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı;
  • Karyera irəliləyişlərində yaradılan imkanlar;
  • Təlimlərdə iştirak;
  • Korporativ nömrə,danışıq limiti.
  • Konüllü tibbi sığorta ilə təmin edilmə (3 ay sonra) 

QEYD: Tələblərə cavab verən namizədlər  CV-lərini mövzu yerinə Texniki Dəstək Mütəxəssisi (HelpDesk) qeyd edərək Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap