Abşeron Logistika Mərkəzi



Şirkət haqqında:

Abşeron Logistika Mərkəzi Azərbaycanda inteqrasiyaya sahib olan ilk özəl logistik mərkəzdir. 65,7 ha ərazini əhatə edən mərkəzdə beynəlxalq daşımalar, gömrük, broker, terminal, anbar, qapıdan-qapıya və 3PL xidmətləri göstərilir. Mərkəzdə yaradılmış “bir pəncərə” sistemi və ərazisində “Abşeron” gömrük postunun yerləşməsi sahibkarlar üçün şəffaf şəraitin yaradılması, rahatlığın təmin edilməsinə zəmin yaradır. Mərkəz ISO 45001:2018, ISO 14001:2015 və ISO 9001:2015 beynəlxalq sertifikatlarına sahibdir.

Əlaqə vasitələri:




IT Helpdesk (Texnik)

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

  • Noutbuk, masaüstü kompüter, printer və digər şəbəkə avadanlıqları da daxil olmaqla bütün cihaz və proqram təminatlarının (Windows, Office və s.) quraşdırılması və problemlərin aşkar olunaraq operativ şəkildə icra olunmasını təmin etmək;
  • Müraciət olunmuş sorğuların vaxtında və düzgün həll edilməsinin təmin edilməsi; 
  • IT avadanlıqlarında olan nasazlıqların aradan qaldırılması;
  • Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması, şəbəkənin monitorinqinin təmin edilməsi və nəzarəti;
  • Kompüterlərdəki informasiyanın arxivləşdirilməsini təşkil etmək;
  • Antivirus və Firewall proqramlarının işini vaxtaşırı yoxlamaq.

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil (texniki təhsil arzuolunandır);
  • Müvafiq sahədə 2 illik iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl,İngilis dilini texniki səviyyədə bilməli,Rus dili üstünlükdür;
  • Masaüstü və noutbuk kompyuterlərlə, periferik və şəbəkə qurğuları ilə işləmə bacarığı;
  • IT ve Helpdesk sahəsində fundamental proseslərdən anlayışın olması;
  • Windows Server, Active Directory və Group Policy anlayışından xəbərdar olmaq;
  • Peşəkarlıq tələbləri: 
  • Təhlil etmək və problem həll etmək bacarığı;
  • Çevik yanaşma, yeni vəziyyətlərə və problemlərə uyğunlaşmağı bacarmaq;
  • Komandada işləmək bacarığı.

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərə bilərlər. CV-lərin qəbulu üçün son tarix 05.07.2025-ci il tarixidir.

 Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “IT Helpdesk (Texnik)”” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətçilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. (Qeyd: Gediş-gəliş üçün nəqliyyat xidməti (servis) göstərilir.)

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Abşeron Logistika Mərkəzi



Şirkət haqqında:

Abşeron Logistika Mərkəzi Azərbaycanda inteqrasiyaya sahib olan ilk özəl logistik mərkəzdir. 65,7 ha ərazini əhatə edən mərkəzdə beynəlxalq daşımalar, gömrük, broker, terminal, anbar, qapıdan-qapıya və 3PL xidmətləri göstərilir. Mərkəzdə yaradılmış “bir pəncərə” sistemi və ərazisində “Abşeron” gömrük postunun yerləşməsi sahibkarlar üçün şəffaf şəraitin yaradılması, rahatlığın təmin edilməsinə zəmin yaradır. Mərkəz ISO 45001:2018, ISO 14001:2015 və ISO 9001:2015 beynəlxalq sertifikatlarına sahibdir.

Əlaqə vasitələri:




IT Helpdesk (Texnik)

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

  • Noutbuk, masaüstü kompüter, printer və digər şəbəkə avadanlıqları da daxil olmaqla bütün cihaz və proqram təminatlarının (Windows, Office və s.) quraşdırılması və problemlərin aşkar olunaraq operativ şəkildə icra olunmasını təmin etmək;
  • Müraciət olunmuş sorğuların vaxtında və düzgün həll edilməsinin təmin edilməsi; 
  • IT avadanlıqlarında olan nasazlıqların aradan qaldırılması;
  • Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması, şəbəkənin monitorinqinin təmin edilməsi və nəzarəti;
  • Kompüterlərdəki informasiyanın arxivləşdirilməsini təşkil etmək;
  • Antivirus və Firewall proqramlarının işini vaxtaşırı yoxlamaq.

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil (texniki təhsil arzuolunandır);
  • Müvafiq sahədə 2 illik iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl,İngilis dilini texniki səviyyədə bilməli,Rus dili üstünlükdür;
  • Masaüstü və noutbuk kompyuterlərlə, periferik və şəbəkə qurğuları ilə işləmə bacarığı;
  • IT ve Helpdesk sahəsində fundamental proseslərdən anlayışın olması;
  • Windows Server, Active Directory və Group Policy anlayışından xəbərdar olmaq;
  • Peşəkarlıq tələbləri: 
  • Təhlil etmək və problem həll etmək bacarığı;
  • Çevik yanaşma, yeni vəziyyətlərə və problemlərə uyğunlaşmağı bacarmaq;
  • Komandada işləmək bacarığı.

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərə bilərlər. CV-lərin qəbulu üçün son tarix 05.07.2025-ci il tarixidir.

 Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “IT Helpdesk (Texnik)”” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətçilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. (Qeyd: Gediş-gəliş üçün nəqliyyat xidməti (servis) göstərilir.)

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap