Fostanpak MMC



Şirkət haqqında:

Şirkətimiz 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Fəaliyyətimiz "MONOPAK" brendi altında plastik və alüminium qabların, kağız və plastik stəkanların , fast food, tibbi və təmizlik məhsullarının , streç və folqaların və digər birdəfəlik məhsulların istehsalı və satışını əhatə edir.Həmçinin bu sahədə bir çox xarici şirkətlərin , Almaniya, Türkiyə, Danimarka, Polşa , Ukrayna, Rusiya, Malayzia , Çin və digər ölkələrin istehsalçılarının Azərbaycanda distribyutorluğunu həyata keçirir.

Əlaqə vasitələri:




Ofis Meneceri

Namizədə tələblər

  • Bəy namizədlər
  • Yaş: 22-35
  • Təhsil səviyyəsi: Ali
  • Təcrübə:1 ile qeder
  • 1C programindan anlayisi olan
  • Kompyuter bilikləri:MS Office proqramları (Word, Excel, PowerPoint)
  • Xarici dil bilikləri üstünlükdür

Vəzifə öhdəlikləri

  • Gündəlik sifarişlərin yazılması
  • E-maillərə cavab verilməsi
  • İstehsalçı şirkətlərlə danışıqlar
  • Ofisin gündəlik fəaliyyətini nəzarət etmək.
  • Sənədlərin arxivləşdirilməsi və düzgün saxlanmasını təmin etmək.
  • Müqavilələrin, hesabatların və digər vacib sənədlərin hazırlanmasını və yoxlanılmasını təşkil etmək.

İş şəraiti

  • 1-5 ci gunler 09:00 -18:00
  • 6cı gün qısa iş günüdür.
  • Əmək haqqı: 500-550  manat
  • İş yeri: Bakı şəhər, Binəqədi rayonu, Binəqədi qəsəbəsi

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Fostanpak MMC



Şirkət haqqında:

Şirkətimiz 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Fəaliyyətimiz "MONOPAK" brendi altında plastik və alüminium qabların, kağız və plastik stəkanların , fast food, tibbi və təmizlik məhsullarının , streç və folqaların və digər birdəfəlik məhsulların istehsalı və satışını əhatə edir.Həmçinin bu sahədə bir çox xarici şirkətlərin , Almaniya, Türkiyə, Danimarka, Polşa , Ukrayna, Rusiya, Malayzia , Çin və digər ölkələrin istehsalçılarının Azərbaycanda distribyutorluğunu həyata keçirir.

Əlaqə vasitələri:




Ofis Meneceri

Namizədə tələblər

  • Bəy namizədlər
  • Yaş: 22-35
  • Təhsil səviyyəsi: Ali
  • Təcrübə:1 ile qeder
  • 1C programindan anlayisi olan
  • Kompyuter bilikləri:MS Office proqramları (Word, Excel, PowerPoint)
  • Xarici dil bilikləri üstünlükdür

Vəzifə öhdəlikləri

  • Gündəlik sifarişlərin yazılması
  • E-maillərə cavab verilməsi
  • İstehsalçı şirkətlərlə danışıqlar
  • Ofisin gündəlik fəaliyyətini nəzarət etmək.
  • Sənədlərin arxivləşdirilməsi və düzgün saxlanmasını təmin etmək.
  • Müqavilələrin, hesabatların və digər vacib sənədlərin hazırlanmasını və yoxlanılmasını təşkil etmək.

İş şəraiti

  • 1-5 ci gunler 09:00 -18:00
  • 6cı gün qısa iş günüdür.
  • Əmək haqqı: 500-550  manat
  • İş yeri: Bakı şəhər, Binəqədi rayonu, Binəqədi qəsəbəsi

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap