Amina and S Group

Şirkət haqqında:
Amina & S Group olaraq Azərbaycanda və beynəlxalq layihələrdə özəl və dövlət sektorlarda tikinti, yenidənqurma işləri, MEP, dizayn, təchizat sahələrində xidmətlər təqdim edirik. Sifarişçilərimizə müxtəlif sahələrdə, o cümlədən tikinti, bina idarəetmə sistemi, obyektlərin istismarı və satınalmaları ilə əlaqədar qabaqcıl həllər təqdim edirik.
Vəd və güvənə əsaslanan münasibətlərə dəyər veririk. Ən dəyərli mənbələrimiz ənənələrimizi, mükəmməllik dəyərlərimizi izləyən insanlardır. Yerindən asılı olmayaraq, istər ofis olsun, istərsə də iş ərazisi, BİR KOMANDA olaraq çalışmağa çalışırıq. Bu o deməkdir ki, sifarişçilərimizə harada xidmət göstərdiyimizdən asılı olmayaraq ardıcıl, yüksək keyfiyyətli nəticələr təqdim edirik.
Komandanın nüfuzu bizim üçün çox vacibdir və təməl prinsipimizə uyğundur: “Sifarişçilərimizdən növbəti layihələrini etməyimizi istəyən iş gör.” Bizə qayıdan sifarişçiləri görməkdən məmnunuq. Münasibətlərimizin möhkəmliyi, fədakar işçilərimiz və BİR KOMANDA olaraq işləmək bizə milli səviyyədə böyüməyimizə və ehtiyac duyduğu yerdə müştərilərimizi dəstəkləməyimizə imkan verdi.
Əlaqə vasitələri:
Sənədlərə nəzarət üzrə mütəxəssis
Vəzifə və öhdəliklər:
- QA/QC sənədlərinin müəyyən edilmiş prosedurlara uyğun olaraq yoxlanılması, nömrələnib sistemə yüklənməsi;
- Müəssisədə sənədlərin düzgün idarə edilməsini təşkil edərək daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq və aidiyyatı üzrə bölüşdürmək;
- Sifarişçi ilə Podratçı şirkət arasında sistemli olaraq sənəd mübadiləsinin yerinə yetirilməsi, idarə və nəzarət olunması;
- Bütün sənəd və məlumatların qeydiyyat sisteminə daxil edilməsi, onların dəqiq və mövcud tarixə uyğun şəkildə sıralanmasının təmin edilməsi, dövriyyədə olan sənədlər barədə məlumatların müvafiq qaydada ötürülməsi və qəbul edilməsi;
- Sifarişçi və subpodratçılar daxil olmaqla bütün müvafiq tərəflərdən və tərəflərə sənəd axınının qeydiyyatının və nəzarətinin təşkil edilməsi;
- Sənəd dövriyyəsinin uçot-nəzarət işini təşkil etməklə sənədlərin dövriyyəsinə və icra müddətinə nəzarət etmək, pozuntu halları barədə rəhbərliyi məlumatlandırmaq;
- Sənədlərin təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün ehtiyat nüsxələrinin saxlanması və arxivləşdirmə.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Qeyd olunan sahədə azı 3-5 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili əla, İngilis dili və Rus dillərini en azı orta səviyyədə bilməli;
- Yaş həddi: 25-40;
- MS office proqramlarından yüksək səviyyədə istifadə bacarığı.
İş şəraiti:
- Azərbaycan Respublikası ƏM uyğun işə qəbul;
- Həftədə 2 gün istirahət.
- Əlaqə üçün: 010-225-30-89
- Əmək Haqqı: 800-1000 azn
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər şəkilli CV-lərini mövzu hissəsində “Sənədlərə nəzarət üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərə bilərlər.