Golden Pay



Şirkət haqqında:

 Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.


GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.


GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Leading Marketing Specialist

Job requirements:  

  • 5+ years of marketing experience in a related industry; 
  • A proactive thinker, creative problem-solver, and innovative strategist with an appetite for working in a fast-paced fintech environment; 
  • Experience in developing customer-centered strategies that reflect a deep understanding of the target audience’s needs, behaviors, and motivations; 
  • Experience in overseeing complex, multi-channel campaigns; 
  • Experience and good understanding of digital marketing platforms and tools;
  • Azerbaijani, English and Russian language knowledge is a must;
  • Capacity to work with provided data, identify target audiences and execute successful marketing campaigns;
  • Strong written and verbal communication skills, with the ability to convey complex ideas clearly and persuasively. Keen eye for details. 

Job responsibilities:  

  • Work on all core marketing initiatives including strategic marketing, campaign marketing to deliver high-impact promotional projects;
  • Develop and execute strategic marketing campaigns, product launches, and promotional programs, using data-driven insights;
  • Conduct and analyze market research to understand customer needs, competitor strategies and industry trends;
  • Take full responsibility for evaluating, optimizing, and scaling marketing campaigns;
  • Lead innovative marketing experiments, such as A/B testing, customer journey optimization, and new channel explorations, to continuously improve marketing effectiveness.
  • Manage advanced digital marketing initiatives including email marketing, SMS marketing and Meta, Google Ads;
  • Take ownership of marketing budget allocation and optimize the distribution of marketing resources to achieve objectives efficiently;
  • Work closely with product, data, customer service teams to ensure that marketing strategies align with product offerings and customer feedback, enhancing product-market fit. 

Working schedule: 5 days a week, 09:00-18:00 

To apply, please send your CV to the e-mail address in the Apply for job button with the name of the vacancy. 

Applications will be evaluated based on the requirements of the vacancy and selected candidates will be contacted.  

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Golden Pay



Şirkət haqqında:

 Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.


GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.


GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Leading Marketing Specialist

Job requirements:  

  • 5+ years of marketing experience in a related industry; 
  • A proactive thinker, creative problem-solver, and innovative strategist with an appetite for working in a fast-paced fintech environment; 
  • Experience in developing customer-centered strategies that reflect a deep understanding of the target audience’s needs, behaviors, and motivations; 
  • Experience in overseeing complex, multi-channel campaigns; 
  • Experience and good understanding of digital marketing platforms and tools;
  • Azerbaijani, English and Russian language knowledge is a must;
  • Capacity to work with provided data, identify target audiences and execute successful marketing campaigns;
  • Strong written and verbal communication skills, with the ability to convey complex ideas clearly and persuasively. Keen eye for details. 

Job responsibilities:  

  • Work on all core marketing initiatives including strategic marketing, campaign marketing to deliver high-impact promotional projects;
  • Develop and execute strategic marketing campaigns, product launches, and promotional programs, using data-driven insights;
  • Conduct and analyze market research to understand customer needs, competitor strategies and industry trends;
  • Take full responsibility for evaluating, optimizing, and scaling marketing campaigns;
  • Lead innovative marketing experiments, such as A/B testing, customer journey optimization, and new channel explorations, to continuously improve marketing effectiveness.
  • Manage advanced digital marketing initiatives including email marketing, SMS marketing and Meta, Google Ads;
  • Take ownership of marketing budget allocation and optimize the distribution of marketing resources to achieve objectives efficiently;
  • Work closely with product, data, customer service teams to ensure that marketing strategies align with product offerings and customer feedback, enhancing product-market fit. 

Working schedule: 5 days a week, 09:00-18:00 

To apply, please send your CV to the e-mail address in the Apply for job button with the name of the vacancy. 

Applications will be evaluated based on the requirements of the vacancy and selected candidates will be contacted.  

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap