Sinteks Group of Companies

Şirkət haqqında:
1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir.
Sinteks 300-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika = brendlərini, ev əşyaları mağazalarını və 10-dan çox kafeteriya filialını idarə edir.
Aparıcı Moda Brendləri - Alexander McQueen, Armani Exchange, Balenciaga , Bally, Bottega Veneta, Burberry, Chloe, Corneliani, Diane Von Furstenberg, Diesel, D&G kids, Ermanno Scervino, Emporio Armani, Ermenegildo Zegna, Escada, ETRO, Giorgio Armani, Givenchy, Gucci, Gucci Kids, Guess, Hugo Boss, ISAIA, Jimmy Choo, Kiton, Lloyd, Marc Jacobs, Marciano, Marina Rinaldi, Marni, Max Mara, MAX&CO, Michael Kors, Pal Zileri, Paul & Shark, Patrizia Pepe, Persona by Marina Rinaldi, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, St. John, Stella McCartney, Tory Burch, Tod's, YSL, Weekend Max Mara, Ermano Scervino, Sandro.
Zərgərlik portfelinə Chaumet, Damiani, Repossi, Adamas Milano, Nessa, Sydney Evan, Mounser, Parulina, Palmiero, Mattia Cielo, Mariani, Nikos Koulis, Nigaam, Sirus Tanya, Shamballa Jewels, Sara Weinstock, PERLOTA, Sutra kimi və digər məşhur brendlər daxildir.
SINTEKS həmçinin Azərbaycanda EMPORIUM, SCOOP, BISQUE və ALBATROS kimi məşhur konseptual mağazaların təsisçisidir.
Mass market portfelinə - New Yorker, Next, Mango, Oxxo brendlər daxildir.
Qida və İçki sahəsində SINTEKS Gloria Jean's Coffee Shops-un Bakıdakı 10 əsas məkanını və Port Baku Mall-da Emporium kafesini əhatə edir.
2020-ci ildən etibarən ev əşyaları, aksesuarlar və dekorasiya üzrə ixtisaslaşan Hom*me brendi hazırda 4 mağazaya qədər genişlənib.
Əlaqə vasitələri:
İnsan Resursları Əməliyyatları üzrə mütəxəssis
Sinteks Şirkətlər Qrupu “İnsan Resursları Əməliyyatları üzrə mütəxəssis” axtarılır!
Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilməsini və CV-də müvafiq bilik və bacarıqların işarə edilməsini xahiş edirik.
Vəzifənin rolu:
- İR Əməliyyatları üzrə mütəxəssis işçilərlə bağlı əsas əməliyyatları icra edir – işə qəbul, işdən çıxma, yerdəyişmə, davamiyyət və məzuniyyət proseslərini idarə edir. ƏMAS və ERP sistemində məlumatların düzgünlüyünü təmin edir, əməkhaqqı və icbari sığorta ilə bağlı yenilənmələri aparır. Həmçinin, arayışların hazırlanması, sənədləşmə və aidiyyəti qurumlarla yazışmalara cavabdehdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- İşə qəbul, kadr dəyişiklikləri və işdən azad etmə prosesini icra etmək.
- İşdən azad etmə və yerdəyişmə zamanı işçilərin təhvil-təslim prosesini təmin etmək.
- Əmək haqqı və vəzifə üzrə dəyişiklikləri Əmas və ERP-də icra olunmasını təmin etmək.
- İşçilərin mağazalararası yerdəyişmə prosesinin 1C ERP-yə daxil edilməsi
- ƏMAS-da işçilər tərəfindən daxil olan müraciətlərin cavablandırılması
- İşçilərin İcbari sığorta ödənişlərin vaxtında icra olunmasını təmin etmək.
- Əmək haqqı İş vaxtının uçotu tabelinin hazırlanmasını təmin etmək.
- Əməkdaşların davamiyyətinə nəzarət etmək və uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq.
- Məzuniyyət qrafiklərin hazırlanması və məzuniyyətin rəsmiləşdirilməsini təmin etmək.
- Elektron formada tərtib edilmiş xəstəlik vərəqələrinə nəzarət və rəsmiləşdirilməsini həyata keçirmək.
- Məzuniyyət əmrlərinin ƏMAS və 1C ERP-yə daxil edilməsi.
- İşçilərə intizam tənbehlərin verilməsini təmin etmək.
- Əmək haqqı kartlarını sifarişini və işçilərə təqdim edilməsini təmin etmək.
- Arayış, xasiyyətnamə və digər sənədləri hazırlamaq.
- İşçilərin Dövriyyəsi Hesabatının hazırlanmasını təmin etmək.
- Əmək Müfəttişliyindən daxil olan müraciət və sorğuların vaxtında cavablandırılması.
Məsuliyyətində olan bölmələr:
- İR üzrə sənədləşmə
- 1C və Elektron Hökümət Portalı qeydiyyatı
- ERP sistemində işçi məlumatların daxil edilməsi
- Əmək haqqı tabeli
- Sosial ödəmələr və İcbari Sığorta
Professional biliklər:
- İR üzrə Əməliyyatların (Kadr Kargüzarlığı) aparılması
- Əmək qanunvericiliyi
- Elektron Hökümət Portalı
- MS Office və 1C Programı
Təhsil:
- Biznesin İdarəedilməsi, İnsan Resurslarının İdarəedilməsi və ya müvafiq sahə üzrə Ali təhsil
- İR üzrə Əməliyyatların aparılması və ya Kadr Kargüzarlığı üzrə sertifikat
İş təcrübəsi:
- İR Əməliyyatların aparılması (Kadr Kargüzarlığı) üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi
Professional bacarıq və səriştələr:
- Ünsiyyət bacarıqları
- Zamanın idarəolunması
- Problem həll etmə
- Məsuliyyət
- Detallara diqqət
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “İnsan Resursları Əməliyyatları üzrə mütəxəssis” qeyd edərək Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.