İnomarka.az



Şirkət haqqında:

Avtomobillərin, elektromobillərin və digər nəqliyyat vasitələrinin müştərilərin istəkləri və büdcəsinə uyğun Çindən, ABŞ-dan, BƏƏ-dən, Koreyadan, Almaniyadan tapılması və müştərinin istədiyi ünvana çatdırılması.

Əlaqə vasitələri:




Əməliyyatlar üzrə Mütəxəssis

Yeni açılacaq proyektə əməliyyatlar üzrə mütəxəssis tələb olunur. 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Gündəlik əməliyyatların icra edilməsi (elanların yoxlanılıb yerləşdirilməsi, təsdiq edilməsi)
  • Daxil olmuş sorğuların vaxtında və dəqiq cavablandırılması
  • Partnyorların və fiziki şəxslərin qeydiyyatı
  • Müştəri narazılıqlarının aradan qaldırılması və problemlərin həll edilməsi
  • Partnyorlara Onlayn və Oflayn təlimlərin keçirilməsi
  • Fiziki şəxslərlə əlaqə saxlanılaraq partnyorluğa cəlb edilməsi

Tələblər:

  • Ancaq xanım namizəd tələb olunur
  • Əməliyyatların idarə edilməsi və yaxud çağrı mərkəzində 1 illik təcrübə
  • Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dili İntermediate səviyyəsində
  • MS Office proqramlarını, xüsusilə Excel-i yüksək səviyyədə bilmək
  • Detallara diqqətli, dəqiq və məsuliyyətli olmaq

İş şəraiti:

  • Əməkhaqqı: 600 AZN
  • İş qrafiki: Həftə içi 5 gün, saat 10:00 – 19:00
  • İş yeri: Ağ Şəhər ofisimizdə

Müraciət qaydası:

Zəhmət olmasa, CV-nizi, mövzu sətrində  vəzifənin adını (Əməliyyatlar Üzrə Mütəxəssis) qeyd edərək  qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.
Qeyd: Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



İnomarka.az



Şirkət haqqında:

Avtomobillərin, elektromobillərin və digər nəqliyyat vasitələrinin müştərilərin istəkləri və büdcəsinə uyğun Çindən, ABŞ-dan, BƏƏ-dən, Koreyadan, Almaniyadan tapılması və müştərinin istədiyi ünvana çatdırılması.

Əlaqə vasitələri:




Əməliyyatlar üzrə Mütəxəssis

Yeni açılacaq proyektə əməliyyatlar üzrə mütəxəssis tələb olunur. 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Gündəlik əməliyyatların icra edilməsi (elanların yoxlanılıb yerləşdirilməsi, təsdiq edilməsi)
  • Daxil olmuş sorğuların vaxtında və dəqiq cavablandırılması
  • Partnyorların və fiziki şəxslərin qeydiyyatı
  • Müştəri narazılıqlarının aradan qaldırılması və problemlərin həll edilməsi
  • Partnyorlara Onlayn və Oflayn təlimlərin keçirilməsi
  • Fiziki şəxslərlə əlaqə saxlanılaraq partnyorluğa cəlb edilməsi

Tələblər:

  • Ancaq xanım namizəd tələb olunur
  • Əməliyyatların idarə edilməsi və yaxud çağrı mərkəzində 1 illik təcrübə
  • Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dili İntermediate səviyyəsində
  • MS Office proqramlarını, xüsusilə Excel-i yüksək səviyyədə bilmək
  • Detallara diqqətli, dəqiq və məsuliyyətli olmaq

İş şəraiti:

  • Əməkhaqqı: 600 AZN
  • İş qrafiki: Həftə içi 5 gün, saat 10:00 – 19:00
  • İş yeri: Ağ Şəhər ofisimizdə

Müraciət qaydası:

Zəhmət olmasa, CV-nizi, mövzu sətrində  vəzifənin adını (Əməliyyatlar Üzrə Mütəxəssis) qeyd edərək  qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.
Qeyd: Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap