Miniso Co LLC

Şirkət haqqında:
Əlaqə vasitələri:
Ofis meneceri
Şəhər: Bakı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağazalarda çalışan personalı idarə etmək: işçiləri təlimatlandırmaq və yönləndirmək, onları motivasiya etmək, gündəlik iş prosesinə və işçilərin davamiyyətinə nəzarət etmək;
- Mağazaya təyin edilən hədəfə çatmaq;
- Şirkətə məxsus əmlakın qorunmasını təmin etmək;
- Şirkətin xidmət səviyyəsinin və müştəri məmnuniyyətinin artırılması istiqamətində tədbir planı hazırlamaq;
- Satış analizlərini aparmaqla kateqoriya şöbəsinə dəstək vermək: satılan və satılmayan məhsulları araşdırmaq, mağaza tələblərini araşdırıb müəyyən etmək, işin təkmilləşməsi istiqamətində təkliflər vermək;
- Satışları artırmaq məqsədi ilə Marketinq tərəfindən həyata keçirilən layihələri dəstəkləmək və təkliflər vermək;
- Günlük və aylıq hesabatları hazırlayıb gərəkli şöbələrə yönəltmək;
Namizədə Tələblər:
- Bəy namizədlərə üstünlük veriləcəkdir
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili-əla, İnglis dili-orta
- İdarəetmə qabiliyyəti (Təşkilatçılıq və təşəbbüskarlıq);
- Retail sektorda mağaza meneceri kimi ( idarəetmədə ) minimum 3 il iş təcrübəsi mütləqdir;
- Satış texnikası, idarəçilik qabiliyyəti;
Şirkət təklif edir:
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında
- Rəsmi qeydiyyat
- İş yeri: Baş ofis