Azerconnect Group

Şirkət haqqında:
Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.
2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir.
Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.
Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.
Əlaqə vasitələri:
Müştəri Xidmətlərinin Mükəməlləşdirilməsi üzrə Menecer/ Customer Service Excellence Manager
İdarə: Müştəri Əməliyyatları İdarəsi
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Azerconnectin və onun əməkdaşlıq etməkdə olduğu şirkətlərin məhsul və xidmətləri, mövcud məhsul və xidmətlərə edilən dəyişikliklər, proses və prosedurları və onlara edilən dəyişikliklər barəsində təlimlərin koordinasiyası və reallaşdırılmasına nəzarət etmək;
- Komandanın idarə edilməsinə, o cümlədən gündəlik iş axınına, fəaliyyətinin effektivliyinə nəzarət etmək;
- Müştəri xidməti komandalarının texniki və funksional bacarıqlarını gücləndirmək üçün strukturlaşdırılmış proqramlar hazırlamaq;
- Öyrənmə ehtiyaclarının müəyyən etmək, təlim programın keyfiyyətinə və onların effektivliyinə nəzarət etmək;
- Məhsullar, xidmətlər, proseslər və prosedurlarla bağlı bütün yeniliklərin və dəyişikliklərin daxili təlim materiallarında əks olunmasını təmin etmək;
- Əməkdaşların məhsullar barədə biliklərini ölçmək və öyrənmə nəticələrini izləmək məqsədilə qiymətləndirmə testlərin hazırlanması və həyata keçirilməsinə rəhbərlik etmək;
- İş öhdəlikləri çərçivəsində lazımi hesabatları hazırlamaq, paylaşmaq və nümayiş etdirmək;
- İdarə etdiyi komandanın motivasiyasından və mentorluğundan məsuldur, müvafiq təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirir və tətbiqini təmin edir;
- Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
- Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək;
Vəzifənin tələbləri:
- Ali təhsil;
- Təlim rəhbəri və ya təlim şöbəsinin rəhbəri kimi minimum 2 il iş təcrübəsi
- MS Office, Camtasia və ya digər video redaktə proqramlarında işləmək bacarığı;
- Azərbaycan dili - əla, Rus dili – əla, İngilis dili - əla;
- Mükəmməl ünsiyyət və liderlik bacarıqları;
- Korporativ mühitdə təlim fəaliyyətlərinin təşkili təcrübəsi;
- Video məzmunla işləmə;
Biz nə təklif edirik?
- Rəqabətli kompensasiya;
- Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar;
- Əlavə imtiyazlar;
- Performansa əsaslanan mədəniyyət;
- Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları;
- Karyera inkişaf imkanı;
- Hibrid iş imkanı;
- Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi;
- Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma;
- Beynəlxalq təcrübə;
- Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda;
- Kross-funksional əməkdaşlıq;
- Təcrübə mübadiləsi.
Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.
Division: Customer Operations Division
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home.
Your main job responsibilities:
- To monitor the coordination and implementation of trainings on products and services of Azerconnect and its partner companies, changes in existing products and services, processes and procedures and changes made to them;
- Maintain management of the team, including overseeing daily workflows and the effectiveness of operations;
- Develop structured programs to strengthen the technical and functional skillsets of frontline customer care teams;
- To analyze skill-building needs, ensuring quality and controling the effectiveness of learning programs;
- Ensure all updates and changes to products, services, processes, and procedures are reflected in internal training content;
- Lead the design and implementation of knowledge assessments and quizzes to evaluate employee understanding of products and track learning outcomes;
- Prepare, share and display necessary reports as part of work responsibilities;
- To responsible for motivation and mentoring of the team he manages, identify the relevant training needs, and ensure implementation;
- To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management;
- To keep confidentiality of the company data;
Position Requirements:
- High education;
- Minimum 2 years work experience as a Head of training , Training Manager or similar role;
- Knowledge of Microsoft Excel, Word, Power Point, Outlook, Camtasia, or video editing software sufficient to perform business tasks;
- Azerbaijani - fluent, Russian – fluent, English – fluent;
- Excellent communication and leadership skills;
- Experience organizing training activities in a corporate environment;
- Video editing software;
What we offer?
- Competitive compensation;
- Incentives and bonuses based on performance;
- Fringe benefits;
- Performance-driven culture;
- Diversified learning and development opportunities;
- Career growth opportunity;
- Hybrid work opportunity;
- Unique experience of working in the most dynamic industry;
- Innovative products and digitalization;
- International experience;
- Amazing team of highly skilled professionals;
- Cross-functional collaboration;
- Experience sharing.