Baku Shipyard LLC



Şirkət haqqında:

Baku Shipyard is an integrated shipyard providing shipbuilding, ship repair, conversion and engineering services for the marine and offshore industry around the Caspian Sea.  Established in 2011, Baku Shipyard has developed as one of the leading shipyards in the Caspian Sea region, providing both quality and value. Baku Shipyard’s main activity consists of the construction/ship repair/conversion of a variety of vessels ranging from offshore support vessels, general cargo vessel, tug boats, crane vessels, specialized vessels and passenger vessels to tankers.

Əlaqə vasitələri:




Sənədlərlə iş üzrə mütəxəssis

İş haqqında məlumat:

  • Əmək haqqı: 800-1000 AZN
  • İş qrafiki: 5 gün, 08:00-dan 17:00-dək;
  • Nahar və nəqliyyat müəssisə tərəfindən təmin edilir;
  • Sığorta təminatları təmin edilir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ərizə, bildiriş, etibarnamə, məktub, arayış və digər sənədlərin hazırlanması və onlara hüquqi rəyin verilməsi;
  • Təşkilatın sənədləşmə və kargüzarlıq fəaliyyətinin Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 27 sentyabr 2003-cü il tarixli 935 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş  “Dövlət orqanlarında, dövlət mülkiyyətində olan və paylarının (səhmlərinin) nəzarət zərfi dövlətə məxsus olan hüquqi şəxslərdə və büdcə təşkilatlarında kargüzarlığın aparılmasına dair Təlimat” a əsasən təşkili və onun hüquqi müşayiəti;
  • Təşkilatın kargüzarlığına bilavasitə daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydiyyata almaq, aidiyyəti üzrə yönləndirmək və icraçılara çatdırmaq;
  • İcra edilmiş sənədləri və onların qoşmalarını aidiyyəti struktur bölmələrdən tələb etmək və aidiyyəti üzrə göndərmək; 
  • Təşkilatın kargüzarlığına daxil olmuş sənədlərin icra müddətinə, tərtibinə, göndərilməsinə və arxivləşdirilməsinə nəzarət etmək;
  • Kargüzarlıq sənədlərini (daxil olan və ya göndərilən) işlərin nomenklaturu üzrə formalaşdırmaq və arxivə təhvil vermək;
  • Sənədlərin fiziki və ya elektron formada düzgün saxlanması, surətinin çoxaldılması və kateqoriyalara uyğun olaraq arxivləşdirilməsi;
  • Sənədlərlə bağlı məxfilik rejiminin qorunması.

Namizəddən tələblər:

  • Humanitar və sosial elmlər istiqaməti üzrə ali təhsil;
  • Sənəd dövriyyəsi və kargüzarlıq sahəsi üzrə minimum 1-3 il iş təcrübəsi (dövlət müəssisələrində iş təcrübəsinin olması arzuolunandır);
  • Azərbaycan Respublikasının inzibati qanunvericiliyi və kargüzarlıq üzrə biliklər və analitik təhlil bacarığı;
  • Kargüzarlıq və elektron sənəd dövriyyə sistemləri ilə işləmə təcrübəsi;
  • Məsuliyyətli və diqqətli olmaq, məxfi məlumatlarla işləyə bilmək;
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
  • İngilis və rus dili biliyinin yaxşı səviyyədə olması arzuolunandır.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Baku Shipyard LLC



Şirkət haqqında:

Baku Shipyard is an integrated shipyard providing shipbuilding, ship repair, conversion and engineering services for the marine and offshore industry around the Caspian Sea.  Established in 2011, Baku Shipyard has developed as one of the leading shipyards in the Caspian Sea region, providing both quality and value. Baku Shipyard’s main activity consists of the construction/ship repair/conversion of a variety of vessels ranging from offshore support vessels, general cargo vessel, tug boats, crane vessels, specialized vessels and passenger vessels to tankers.

Əlaqə vasitələri:




Sənədlərlə iş üzrə mütəxəssis

İş haqqında məlumat:

  • Əmək haqqı: 800-1000 AZN
  • İş qrafiki: 5 gün, 08:00-dan 17:00-dək;
  • Nahar və nəqliyyat müəssisə tərəfindən təmin edilir;
  • Sığorta təminatları təmin edilir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ərizə, bildiriş, etibarnamə, məktub, arayış və digər sənədlərin hazırlanması və onlara hüquqi rəyin verilməsi;
  • Təşkilatın sənədləşmə və kargüzarlıq fəaliyyətinin Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 27 sentyabr 2003-cü il tarixli 935 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş  “Dövlət orqanlarında, dövlət mülkiyyətində olan və paylarının (səhmlərinin) nəzarət zərfi dövlətə məxsus olan hüquqi şəxslərdə və büdcə təşkilatlarında kargüzarlığın aparılmasına dair Təlimat” a əsasən təşkili və onun hüquqi müşayiəti;
  • Təşkilatın kargüzarlığına bilavasitə daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydiyyata almaq, aidiyyəti üzrə yönləndirmək və icraçılara çatdırmaq;
  • İcra edilmiş sənədləri və onların qoşmalarını aidiyyəti struktur bölmələrdən tələb etmək və aidiyyəti üzrə göndərmək; 
  • Təşkilatın kargüzarlığına daxil olmuş sənədlərin icra müddətinə, tərtibinə, göndərilməsinə və arxivləşdirilməsinə nəzarət etmək;
  • Kargüzarlıq sənədlərini (daxil olan və ya göndərilən) işlərin nomenklaturu üzrə formalaşdırmaq və arxivə təhvil vermək;
  • Sənədlərin fiziki və ya elektron formada düzgün saxlanması, surətinin çoxaldılması və kateqoriyalara uyğun olaraq arxivləşdirilməsi;
  • Sənədlərlə bağlı məxfilik rejiminin qorunması.

Namizəddən tələblər:

  • Humanitar və sosial elmlər istiqaməti üzrə ali təhsil;
  • Sənəd dövriyyəsi və kargüzarlıq sahəsi üzrə minimum 1-3 il iş təcrübəsi (dövlət müəssisələrində iş təcrübəsinin olması arzuolunandır);
  • Azərbaycan Respublikasının inzibati qanunvericiliyi və kargüzarlıq üzrə biliklər və analitik təhlil bacarığı;
  • Kargüzarlıq və elektron sənəd dövriyyə sistemləri ilə işləmə təcrübəsi;
  • Məsuliyyətli və diqqətli olmaq, məxfi məlumatlarla işləyə bilmək;
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
  • İngilis və rus dili biliyinin yaxşı səviyyədə olması arzuolunandır.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap