Nobel Energy



Şirkət haqqında:

We are Nobel Energy (part of NEQSOL Holding) and our integrated services business model have positioned us to optimise end-to-end service delivery and provide effective and efficient solutions to our customers over the past 16 years.  


We are now transforming our business to become an Integrated Energy Production, Development and Services company. We want to be a catalyst for meeting the changing energy needs of our world, by increasing our focus on people, technology and sustainability of resources.  


We are doing this #BecauseWeCare 


We are confident that though this change we will be better positioned to deliver agile, more efficient and more importantly, sustainable solutions for all stakeholders. 

Əlaqə vasitələri:




Qeydiyyatçı/Receptionist

 

  • Çap etmə, sistemləşdirmə, surətçıxarma, üzləmə və laminasiya kimi inzibati işləri yerinə yetirir.
  • Telefon zənglərinə cavab verir, zəng etmiş şəxsi lazımi şöbəyə yönəldir, onun adını, zəngin vaxtını, işin mahiyyətini və zəngə cavab verəcək şəxsin adını qeyd edir.
  • Müştərilərə, sifarişçilərə, işçilərə və digər aidiyyatı şəxslərə  məlumat verir.
  • Məktub və mesajları toplayır və paylayır.
  • Təşkilat növündən asılı olaraq müxtəlif kargüzar işləri və digər vəzifələri yerinə yetirə bilər.
  • Bildirişlər, məktublar, hesabatlar və digər sənədlər çap edə bilər.
  • Daxil olan məktubları açır və paylayır, məktubların cavablandırılmasına və göndərilən məktubların hazırlanmasına yardım edir.
  • Qəbul yerinin təmiz saxlanmasına dəstək verir.
  • İşçilərin əlaqə nömrələrindən ibarət siyahını təmin edir.
  • Təşkilat haqqında ümumi sualları cavablandırır.
  • Müsafirləri qarşılayır, qeydiyyata alır, ziyarətçilərin kartlarını təmin edir və lazımi işçiləri onların gəlişi barədə xəbərdar edir;
  • Şirkət daxilində tətbiq olunan Sağlamlıq Əmək Mühafizəsi və Sanitar Gigiyena üzrə bütün tələblərə əməl etməyi öhdəsinə götürmə
  • Tələb olunan digər tapşırıqlar
  • Ümumi məxfiliyi qorumaq.
  • Maliyyə: Büdcə, satış, dövriyyə, maliyyət
  • İnsanlar:Birbaşa və bilavasitə hesabat veriləcək
  • Guvvə: Yerləşmə,olduğu yer

Əsas meyar və tələblər 

  • Minimum 1 illik təcrübə,  oxşar vəzifədə əvvəlki təcrübə
  • Ali təhsil və ya müvafiq ixtisas
  • Azərbaycan və ingilis dilini dərindən bilmək
  • Microsoft Office (Oulook, Excel, Word, PowerPoint) proqramları ilə mükəmməl şəkildə işləmək bacarığı

Arzu olunan meyar və tələblər

  • Əla digital və texniki bacarıqlar  
  • Əlaqə qurmaq və ünsiyyət bacarıqları
  • Komandada işləmək bacarığına malik olmaq, eləcə də müxtəlif və çox funksionalı komandada əməkdaşlıq edə bilmək
  • Fəal, yeniliyə can atan olmalı, eyni zamanda “Bacararam” münasibəti nümayiş etdirməlidir

 

Office Admin Manager

Key Accountabilities (Describe the main areas in which this role must get end results, typically 5 - 8. These should state WHAT has to be achieved and not how you achieve results)

  • Manage administrative tasks, i.e. printing, filing, copy making, binding and lamination.
  • Answer telephone calls, direct caller to destination and record name, time of call, nature of business, and person called upon
  • Give information to customers, clients, employees and other relevant personnel.
  • Collect and distribute mail and messages.
  • May perform variety of clerical duties and other duties pertinent to type of establishment.
  • May type memos, correspondence, reports, and other documents.
  • Opens and routes incoming mail, help to answer correspondence and prepare outgoing mail.
  • Maintains the reception area;
  • Provides the list of contact numbers of employees;
  • Responds to general questions about the company;
  • Receives and registers visitors, and provide badges to and inform relevant employees about these visitors;
  • Undertake responsibility to comply with all the Occupation Health, Safety and Sanitation requirements applied within the company.
  • Additional tasks as requested
  • To maintain total confidentiality.
  • People: Direct and indirect reports etc. 
  • Volume: No. of locations, sites.

Essential Criteria and Qualifications

  • Minimum 1 year experience, previous experience in a similar role
  • University degree or equivalent qualification
  • Fluency in English & Azerbaijani
  • Proficiency in use of Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) tools

Desirable criteria & qualifications

  • Excellent digital and technical skills
  • Strong interpersonal skills with good level of communication skills
  • Experience in effective management of multiple tasks and working with multi-discipline teams
  • Must be proactive, innovative and show “Can do” attitude

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Nobel Energy



Şirkət haqqında:

We are Nobel Energy (part of NEQSOL Holding) and our integrated services business model have positioned us to optimise end-to-end service delivery and provide effective and efficient solutions to our customers over the past 16 years.  


We are now transforming our business to become an Integrated Energy Production, Development and Services company. We want to be a catalyst for meeting the changing energy needs of our world, by increasing our focus on people, technology and sustainability of resources.  


We are doing this #BecauseWeCare 


We are confident that though this change we will be better positioned to deliver agile, more efficient and more importantly, sustainable solutions for all stakeholders. 

Əlaqə vasitələri:




Qeydiyyatçı/Receptionist

 

  • Çap etmə, sistemləşdirmə, surətçıxarma, üzləmə və laminasiya kimi inzibati işləri yerinə yetirir.
  • Telefon zənglərinə cavab verir, zəng etmiş şəxsi lazımi şöbəyə yönəldir, onun adını, zəngin vaxtını, işin mahiyyətini və zəngə cavab verəcək şəxsin adını qeyd edir.
  • Müştərilərə, sifarişçilərə, işçilərə və digər aidiyyatı şəxslərə  məlumat verir.
  • Məktub və mesajları toplayır və paylayır.
  • Təşkilat növündən asılı olaraq müxtəlif kargüzar işləri və digər vəzifələri yerinə yetirə bilər.
  • Bildirişlər, məktublar, hesabatlar və digər sənədlər çap edə bilər.
  • Daxil olan məktubları açır və paylayır, məktubların cavablandırılmasına və göndərilən məktubların hazırlanmasına yardım edir.
  • Qəbul yerinin təmiz saxlanmasına dəstək verir.
  • İşçilərin əlaqə nömrələrindən ibarət siyahını təmin edir.
  • Təşkilat haqqında ümumi sualları cavablandırır.
  • Müsafirləri qarşılayır, qeydiyyata alır, ziyarətçilərin kartlarını təmin edir və lazımi işçiləri onların gəlişi barədə xəbərdar edir;
  • Şirkət daxilində tətbiq olunan Sağlamlıq Əmək Mühafizəsi və Sanitar Gigiyena üzrə bütün tələblərə əməl etməyi öhdəsinə götürmə
  • Tələb olunan digər tapşırıqlar
  • Ümumi məxfiliyi qorumaq.
  • Maliyyə: Büdcə, satış, dövriyyə, maliyyət
  • İnsanlar:Birbaşa və bilavasitə hesabat veriləcək
  • Guvvə: Yerləşmə,olduğu yer

Əsas meyar və tələblər 

  • Minimum 1 illik təcrübə,  oxşar vəzifədə əvvəlki təcrübə
  • Ali təhsil və ya müvafiq ixtisas
  • Azərbaycan və ingilis dilini dərindən bilmək
  • Microsoft Office (Oulook, Excel, Word, PowerPoint) proqramları ilə mükəmməl şəkildə işləmək bacarığı

Arzu olunan meyar və tələblər

  • Əla digital və texniki bacarıqlar  
  • Əlaqə qurmaq və ünsiyyət bacarıqları
  • Komandada işləmək bacarığına malik olmaq, eləcə də müxtəlif və çox funksionalı komandada əməkdaşlıq edə bilmək
  • Fəal, yeniliyə can atan olmalı, eyni zamanda “Bacararam” münasibəti nümayiş etdirməlidir

 

Office Admin Manager

Key Accountabilities (Describe the main areas in which this role must get end results, typically 5 - 8. These should state WHAT has to be achieved and not how you achieve results)

  • Manage administrative tasks, i.e. printing, filing, copy making, binding and lamination.
  • Answer telephone calls, direct caller to destination and record name, time of call, nature of business, and person called upon
  • Give information to customers, clients, employees and other relevant personnel.
  • Collect and distribute mail and messages.
  • May perform variety of clerical duties and other duties pertinent to type of establishment.
  • May type memos, correspondence, reports, and other documents.
  • Opens and routes incoming mail, help to answer correspondence and prepare outgoing mail.
  • Maintains the reception area;
  • Provides the list of contact numbers of employees;
  • Responds to general questions about the company;
  • Receives and registers visitors, and provide badges to and inform relevant employees about these visitors;
  • Undertake responsibility to comply with all the Occupation Health, Safety and Sanitation requirements applied within the company.
  • Additional tasks as requested
  • To maintain total confidentiality.
  • People: Direct and indirect reports etc. 
  • Volume: No. of locations, sites.

Essential Criteria and Qualifications

  • Minimum 1 year experience, previous experience in a similar role
  • University degree or equivalent qualification
  • Fluency in English & Azerbaijani
  • Proficiency in use of Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) tools

Desirable criteria & qualifications

  • Excellent digital and technical skills
  • Strong interpersonal skills with good level of communication skills
  • Experience in effective management of multiple tasks and working with multi-discipline teams
  • Must be proactive, innovative and show “Can do” attitude

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap