Lankaran Springs & Wellness Resort



Şirkət haqqında:

"LANKARAN SPRINGS WELLNESS RESORT" is a new health resort, that is located in the south of Azerbaijan, in the district of Haftoni of Lankaran city, 250 km south of Baku. It is situated in a beautiful, mountainous forest landscape, just 15 minutes from the Caspian Sea and 10 minutes from Lankaran International Airport. The total area of ​​the sanatorium is 11 hectares, which includes a newly constructed hotel building, a wellness center, a public spa center, a kids center and therapeutic thermal baths. The hotel offers comfortable accommodation in single, double rooms and family suites with a terrace. There are 182 comfortable rooms in the hotel: 145 standard rooms, 25 superior rooms, 10 family rooms and 2 suites.


Guests can enjoy delicious local and foreign cuisine while appreciating the most beautiful view from the outdoor terrace. Guests also have a wide range of recreational activities to choose from, such as bowling, billiards, table tennis, aerobics, fitness, yoga, disco, darts and other games.


"Istisu" - a place popular for its unique and healing hot springs. One of the most effective balneological sanatoriums in the Soviet Union that has been operating here since 1958. The wellness center offers effective treatment of numerous diseases through thermal therapy prescribed by highly qualified doctors. Today the facility has 12 springs, 7 of which emerge from the ground as a well and 5 as a spring. Before the opening of the sanatorium, all sources were tested at the National Medical Research Center for Rehabilitation and Balneology of the Russian Ministry of Health. The chemical composition of the investigated mineral waters is rich in useful microelements, ions of potassium, sodium, calcium, stable strontium and iron.

Əlaqə vasitələri:




Qəbul və qeydiyyat üzrə menecer müavini

Şöbə: Qəbul və qeydiyyat

Ünvan: Lənkəran rayonu Haftoni qəsəbəsi

Əsas vəzifələr:

  • Qonaqların gəlişlərinin qeydiyyata alınması, yoxlanması və Əməliyyat şöbəsinin bütün prinsiplərinə, proseduralarına, standartlarına  və qonaqların tələblərinin həyata keçirilməsinin təmin edilməsi kimi fəaliyyətlərini idarə edir.
  • Otelin həyata keçirdiyi prinsip, prosedur və standartların inkişaf etdirilməsinə, həyata keçirilməsinə və onların yenidən nəzərdən keçirilməsində iştirak etmək.
  • Qəbul və qeydiyyat şöbəsinin  fəaliyyətini yüksək səviyyədə həyata keçirilməsini təmin etmək üçün İRŞsi ilə işçiləri seçir, onları təlimatlandırır, iş rejimini təyin edir və onların fəaliyyətlərini idarə edir
  • Otaqların inventarını (avadanlıqları) yoxlanması, qeydiyyatların aparılması, qrup bronların edilməsi,  lüks otaqların satılmasına nəzarət etmə ilə otelin gəlirini yüksəltmək.
  • İşlərin çox olduğu zaman otelin iş fəaliyyətinin yüksək səviyyədə yerinə yetirilməsinin təmin edilməsinə, ictimai əlaqələrin keyfiyyətli şəkildə həyata keçirilməsinə, təhsisedici tədbirlərin həyata keçirilməsinə və müştərilərin tələblərinin təmin edilməsi üçün onların şikayətlərinin dəyərləndirməsinə nəzarət edir
  •  Qonaqlara yüksək səviyyəli xidmət göstərir və qonaqlara oteldə qaldıqları müddət ərzində xidmətini təklif edir. 
  • Lankaran Springs and Wellness Resort Prinsiplərinə müvafiq olaraq qonaqlara onların otelə gəldikləri andan oteli tərk edəcəkləri müddətə qədər yüksək səviyyəli xidmətlərin göstərilməsini təmin etmək məqsədi ilə Qəbul və qeydiyyat şöbəsi, Satış və Marketinq, Texniki , Mühafizə və Təmizlik xidməti kimi müxtəlif şöbələrinin vəzifələrini müəyyənləşdirir.
  • İşçi heyətin hazırlanmasında ehtiyacın olub-olmadığını müəyyənləşdirir, təlim fəaliyyətini planlaşdırır və həmin heyətin administrativ idarənin iş fəaliyyətinin bütün bölmələr üzrə həyata keçirilməsinə nəzarət edir.
  • İllik büdcənin hazırlanmasında, təlimatların komplektləşdirilməsinə və büdcə çərçivəsində fəaliyyət göstərilməsinin idarə olunmasına köməklik göstərir.
  • Qəbul və qeydiyyat şöbəsinin  işçi heyətinə Otelin qonaqlarının tələblərinə və suallarına cavab vermələri üçün bütün fövqəladə hallar, otelin reklam fəaliyyəti, məhsul üzrə məlumatlar, VİP qonaqlar, qarşıda gələn tədbirlərini və işçilərə verilən təlimatları diqqət mərkəzində saxlayır.
  • İdarəetmə və görüşlərdə iştirak etmək, hesabat və xidmət haqqında qeydlər etmək və vəzifə fəaliyyəti ilə əlaqədar olan digər spesifik vəzifələr kimi administrativ vəzifələr komplektini həyata keçirmək
  • Otaqların satışı, VİP qonaqlar, qruplar, komandalar üçün otaqların müəyyənləşdirilməsi və otaqların qeydiyyatının aparılması işləri də daxil olmaqla qonaqların gəlişi və oteli tərk etmələri üzrə gündəlik iş fəaliyyətini planlaşdırır və nəzarət edir.

Tələblər:

  • Ali təhsil 
  • Mükəmməl səviyyədə rus dili biliyi ( ingilis dili biliyi arzuolunandır)
  • Bütün aspektlər üzrə mükəmməl ünsiyyət bacarıqları;
  • Peşəkar və uyğun işgüzar görünüş və təqdimat; 
  • Biznes və ya istirahət mehmanxanasında müqayisə edilə bilən vəzifədə  minimum 3 il iş təcrübəsi; 
  • Əla təşkilatçılıq və inzibati bacarıqlar; 
  • Mükəmməl qonaq xidməti və problemlərin həlli bacarıqları; 
  • 24 saatlıq əməliyyat tələblərinə cavab vermək üçün çeviklik; 
  • Elektron cədvəllər və büdcə paketləri ilə hərtərəfli işləmək bacarığı; 
  • problem sahələrini yaxşılaşdırmaq üçün həll yollarını təqdim etmək və düzəldici tədbirlərin həyata keçirilməsinə kömək etmək;
  • Qəbul və qeydiyyat əməliyyatlarının bütün aspektləri üzrə mükəmməl bilik;

Üstünlüklər:

  • Təlim və inkişaf proqramlarında iştirak etmək imkanı;
  • Otellərdə və digər müvafiq mülklərdə maksimum endirim imkanları;
  • TABİA Group rəhbərliyi altında müxtəlif sənaye müəssisələrində karyera imkanları;
  • Tibbi sığorta;
  •  Korporativ nömrə;
  • Bakıdan Lənkərana transfer;
  • Qalmaq yeri  ilə təmin olunma ;
  • Gün ərzində 3 dəfə qidalanma.

Maraqlanan namizədlərdən mövzu yerində Vakansiyanın adını qeyd etməklə CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız uyğun hesab edilən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Lankaran Springs & Wellness Resort



Şirkət haqqında:

"LANKARAN SPRINGS WELLNESS RESORT" is a new health resort, that is located in the south of Azerbaijan, in the district of Haftoni of Lankaran city, 250 km south of Baku. It is situated in a beautiful, mountainous forest landscape, just 15 minutes from the Caspian Sea and 10 minutes from Lankaran International Airport. The total area of ​​the sanatorium is 11 hectares, which includes a newly constructed hotel building, a wellness center, a public spa center, a kids center and therapeutic thermal baths. The hotel offers comfortable accommodation in single, double rooms and family suites with a terrace. There are 182 comfortable rooms in the hotel: 145 standard rooms, 25 superior rooms, 10 family rooms and 2 suites.


Guests can enjoy delicious local and foreign cuisine while appreciating the most beautiful view from the outdoor terrace. Guests also have a wide range of recreational activities to choose from, such as bowling, billiards, table tennis, aerobics, fitness, yoga, disco, darts and other games.


"Istisu" - a place popular for its unique and healing hot springs. One of the most effective balneological sanatoriums in the Soviet Union that has been operating here since 1958. The wellness center offers effective treatment of numerous diseases through thermal therapy prescribed by highly qualified doctors. Today the facility has 12 springs, 7 of which emerge from the ground as a well and 5 as a spring. Before the opening of the sanatorium, all sources were tested at the National Medical Research Center for Rehabilitation and Balneology of the Russian Ministry of Health. The chemical composition of the investigated mineral waters is rich in useful microelements, ions of potassium, sodium, calcium, stable strontium and iron.

Əlaqə vasitələri:




Qəbul və qeydiyyat üzrə menecer müavini

Şöbə: Qəbul və qeydiyyat

Ünvan: Lənkəran rayonu Haftoni qəsəbəsi

Əsas vəzifələr:

  • Qonaqların gəlişlərinin qeydiyyata alınması, yoxlanması və Əməliyyat şöbəsinin bütün prinsiplərinə, proseduralarına, standartlarına  və qonaqların tələblərinin həyata keçirilməsinin təmin edilməsi kimi fəaliyyətlərini idarə edir.
  • Otelin həyata keçirdiyi prinsip, prosedur və standartların inkişaf etdirilməsinə, həyata keçirilməsinə və onların yenidən nəzərdən keçirilməsində iştirak etmək.
  • Qəbul və qeydiyyat şöbəsinin  fəaliyyətini yüksək səviyyədə həyata keçirilməsini təmin etmək üçün İRŞsi ilə işçiləri seçir, onları təlimatlandırır, iş rejimini təyin edir və onların fəaliyyətlərini idarə edir
  • Otaqların inventarını (avadanlıqları) yoxlanması, qeydiyyatların aparılması, qrup bronların edilməsi,  lüks otaqların satılmasına nəzarət etmə ilə otelin gəlirini yüksəltmək.
  • İşlərin çox olduğu zaman otelin iş fəaliyyətinin yüksək səviyyədə yerinə yetirilməsinin təmin edilməsinə, ictimai əlaqələrin keyfiyyətli şəkildə həyata keçirilməsinə, təhsisedici tədbirlərin həyata keçirilməsinə və müştərilərin tələblərinin təmin edilməsi üçün onların şikayətlərinin dəyərləndirməsinə nəzarət edir
  •  Qonaqlara yüksək səviyyəli xidmət göstərir və qonaqlara oteldə qaldıqları müddət ərzində xidmətini təklif edir. 
  • Lankaran Springs and Wellness Resort Prinsiplərinə müvafiq olaraq qonaqlara onların otelə gəldikləri andan oteli tərk edəcəkləri müddətə qədər yüksək səviyyəli xidmətlərin göstərilməsini təmin etmək məqsədi ilə Qəbul və qeydiyyat şöbəsi, Satış və Marketinq, Texniki , Mühafizə və Təmizlik xidməti kimi müxtəlif şöbələrinin vəzifələrini müəyyənləşdirir.
  • İşçi heyətin hazırlanmasında ehtiyacın olub-olmadığını müəyyənləşdirir, təlim fəaliyyətini planlaşdırır və həmin heyətin administrativ idarənin iş fəaliyyətinin bütün bölmələr üzrə həyata keçirilməsinə nəzarət edir.
  • İllik büdcənin hazırlanmasında, təlimatların komplektləşdirilməsinə və büdcə çərçivəsində fəaliyyət göstərilməsinin idarə olunmasına köməklik göstərir.
  • Qəbul və qeydiyyat şöbəsinin  işçi heyətinə Otelin qonaqlarının tələblərinə və suallarına cavab vermələri üçün bütün fövqəladə hallar, otelin reklam fəaliyyəti, məhsul üzrə məlumatlar, VİP qonaqlar, qarşıda gələn tədbirlərini və işçilərə verilən təlimatları diqqət mərkəzində saxlayır.
  • İdarəetmə və görüşlərdə iştirak etmək, hesabat və xidmət haqqında qeydlər etmək və vəzifə fəaliyyəti ilə əlaqədar olan digər spesifik vəzifələr kimi administrativ vəzifələr komplektini həyata keçirmək
  • Otaqların satışı, VİP qonaqlar, qruplar, komandalar üçün otaqların müəyyənləşdirilməsi və otaqların qeydiyyatının aparılması işləri də daxil olmaqla qonaqların gəlişi və oteli tərk etmələri üzrə gündəlik iş fəaliyyətini planlaşdırır və nəzarət edir.

Tələblər:

  • Ali təhsil 
  • Mükəmməl səviyyədə rus dili biliyi ( ingilis dili biliyi arzuolunandır)
  • Bütün aspektlər üzrə mükəmməl ünsiyyət bacarıqları;
  • Peşəkar və uyğun işgüzar görünüş və təqdimat; 
  • Biznes və ya istirahət mehmanxanasında müqayisə edilə bilən vəzifədə  minimum 3 il iş təcrübəsi; 
  • Əla təşkilatçılıq və inzibati bacarıqlar; 
  • Mükəmməl qonaq xidməti və problemlərin həlli bacarıqları; 
  • 24 saatlıq əməliyyat tələblərinə cavab vermək üçün çeviklik; 
  • Elektron cədvəllər və büdcə paketləri ilə hərtərəfli işləmək bacarığı; 
  • problem sahələrini yaxşılaşdırmaq üçün həll yollarını təqdim etmək və düzəldici tədbirlərin həyata keçirilməsinə kömək etmək;
  • Qəbul və qeydiyyat əməliyyatlarının bütün aspektləri üzrə mükəmməl bilik;

Üstünlüklər:

  • Təlim və inkişaf proqramlarında iştirak etmək imkanı;
  • Otellərdə və digər müvafiq mülklərdə maksimum endirim imkanları;
  • TABİA Group rəhbərliyi altında müxtəlif sənaye müəssisələrində karyera imkanları;
  • Tibbi sığorta;
  •  Korporativ nömrə;
  • Bakıdan Lənkərana transfer;
  • Qalmaq yeri  ilə təmin olunma ;
  • Gün ərzində 3 dəfə qidalanma.

Maraqlanan namizədlərdən mövzu yerində Vakansiyanın adını qeyd etməklə CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız uyğun hesab edilən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap