BOKT AzKredit ASC



Şirkət haqqında:

Bank olmayan kredit təşkilatı “AzKredit” 2019-cu ildə məhdud məsuliyyətli cəmiyyət formasında təsis edilmişdir.


Bank olmayan kredit təşkilatı “Azkredit” 04 sentyabr 2020-ci il tarixindən etibarən Açıq Səhmdar Cəmiyyəti kimi fəaliyyət göstərir.


Cəmiyyətin cari fəaliyyətinə rəhbərlik onun kollegial icra orqanı olan İdarə Heyəti tərəfindən həyata keçirilir. Cəmiyyətin fəaliyyəti üzərində nəzarəti isə Müşahidə Şurası həyata keçirir.

Əlaqə vasitələri:




İnzibati işlər üzrə mütəxəssis

İş yeri - BOKT “AzKredit ASC”-nin Baş ofis (Bakı şəhəri) olacaq.

Əsas vəzifə və öhdəlikləri:

  • Şöbə müdiri tərəfindən verilən tapşırıqların icra edilməsi;
  • Regional işçilərdən hesabatların yığılaraq Şöbə müdirinə təqdim edilməsi;
  • Bank işinə dair hesabatların, standart rəsmi sənədlərin, poçt göndərişlərinin, maliyyə məlumatlarının işlənməsi, hazırlanması;
  • Təşkilat tərəfindən verilən iddia və digər ərizələrin, iddialar üzrə etirazların, mülahizələrin, çıxarılmış məhkəmə qərarları üzrə şikayətlərin tərtib edilməsi;
  • Daxil olan sənədlərin şöbə işçilərinə göndərilməsi və ümümi kargüzarlıq işinin təşkili

Namizədlər ixtisaslaşma, bilik və texniki qabiliyyətlər baxımından aşağıdakı tələblərə cavab verməlidirlər:

  • Ali təhsil 
  • Azərbaycan dilində yazılı və şifahi olaraq sərbəst ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Kompüterdə (Outlook, MS Word, Excel) yüksək səviyyədə işləmək;
  • Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri;
  • Tələbkarlıq, Təşəbbüskarlıq, səmimiyyət, dözümlülük kimi müsbət göstəricilərə malik olmaq;
  • Eyni anda bir neçə iş görmək və təzyiq altında işləmək bacarığı;
  • Təşkilatın missiyasına sadiqlik.

Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini  Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərsinlər. 

E-məktubunuzun mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vəzifənin adını (Nümunə: İnzibati işlər üzrə mütəxəssis) göstərin. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.

Nəzərinizə çatdırırıq ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



BOKT AzKredit ASC



Şirkət haqqında:

Bank olmayan kredit təşkilatı “AzKredit” 2019-cu ildə məhdud məsuliyyətli cəmiyyət formasında təsis edilmişdir.


Bank olmayan kredit təşkilatı “Azkredit” 04 sentyabr 2020-ci il tarixindən etibarən Açıq Səhmdar Cəmiyyəti kimi fəaliyyət göstərir.


Cəmiyyətin cari fəaliyyətinə rəhbərlik onun kollegial icra orqanı olan İdarə Heyəti tərəfindən həyata keçirilir. Cəmiyyətin fəaliyyəti üzərində nəzarəti isə Müşahidə Şurası həyata keçirir.

Əlaqə vasitələri:




İnzibati işlər üzrə mütəxəssis

İş yeri - BOKT “AzKredit ASC”-nin Baş ofis (Bakı şəhəri) olacaq.

Əsas vəzifə və öhdəlikləri:

  • Şöbə müdiri tərəfindən verilən tapşırıqların icra edilməsi;
  • Regional işçilərdən hesabatların yığılaraq Şöbə müdirinə təqdim edilməsi;
  • Bank işinə dair hesabatların, standart rəsmi sənədlərin, poçt göndərişlərinin, maliyyə məlumatlarının işlənməsi, hazırlanması;
  • Təşkilat tərəfindən verilən iddia və digər ərizələrin, iddialar üzrə etirazların, mülahizələrin, çıxarılmış məhkəmə qərarları üzrə şikayətlərin tərtib edilməsi;
  • Daxil olan sənədlərin şöbə işçilərinə göndərilməsi və ümümi kargüzarlıq işinin təşkili

Namizədlər ixtisaslaşma, bilik və texniki qabiliyyətlər baxımından aşağıdakı tələblərə cavab verməlidirlər:

  • Ali təhsil 
  • Azərbaycan dilində yazılı və şifahi olaraq sərbəst ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Kompüterdə (Outlook, MS Word, Excel) yüksək səviyyədə işləmək;
  • Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri;
  • Tələbkarlıq, Təşəbbüskarlıq, səmimiyyət, dözümlülük kimi müsbət göstəricilərə malik olmaq;
  • Eyni anda bir neçə iş görmək və təzyiq altında işləmək bacarığı;
  • Təşkilatın missiyasına sadiqlik.

Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini  Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərsinlər. 

E-məktubunuzun mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vəzifənin adını (Nümunə: İnzibati işlər üzrə mütəxəssis) göstərin. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.

Nəzərinizə çatdırırıq ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap