Papa John’s Azərbaycan

Şirkət haqqında:
Daha yaxşı inqrediyentlər. Daha yaxşı pizza.
1984 cü ildə “Papa John's” öz qapılarını bu məqsədi hədəf alaraq açdı: Daha dadlı pizza. Biz bilirdik ki, tərkib hissələrini (inqrediyentləri) daha keyfiyyətli etməklə, daha dadlı pizza əldə edəcəyik. “Daha keyfiyyətli tərkib hissələrindən (inqrediyentlərdən) ibarət daha dadlı pizza.” Həmin məqsədimiz və həmin vədimiz bu gün də aktualdır.
Təməl inancımız çox sadədir: işçilərin qayğısına qalmaq və işlərini görməsi üçün onları ən yaxşı vasitələrlə təmin etməkdir, bu zaman daha yüksək keyfiyyətə malik pizza əldə etmək mümkündür. Bizi bu işi görməyə şövq edən amil də budur və elə bu səbəbdən daha keyfiyyətli pizza çatdırmaq və daha üstün xidmət göstərmək üçün bu sənayedə bir çox digər şirkətlərdən daha çox vəsait sərf edirik.
Bizim məhsullarımızın tərkib hissələri (inqrediyentləri) haqqında nə qədər çox bilirsinizsə, pizza seçiminiz barədə bir o qədər çox məlumatlı olacaqsınız. Tərkib hissələri (inqrediyentlər) haqqında hər hansı bir sualınız varsa, bizimlə telefon vasitəsi ilə (*7272) və ya sosial mediadakı rəsmi səhifələrimizdə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Əlaqə vasitələri:
Xərclərə nəzarət üzrə mütəxəssis
Tələblər:
- Qeyd edilən sahədə iş təcrübəsi minimum 3 il.
- Güclü analitik düşüncə və detallara diqqət.
- Maliyyə və mühasibatlıq sahəsində dərin biliklər.
- 1C və iiko proqramlarında işləmə bacarığı və təcrübəsi, xüsusilə satınalma və əməliyyat idarəetməsi sahəsində.
- Rəqəmsal texnologiyalar və müvafiq proqram təminatından istifadə bacarığı (məsələn, Excel, ERP sistemləri).
- Effektiv kommunikasiya və təqdimat bacarıqları.
- Fast-food və ya restoran sektorunda maliyyə təcrübəsi üstünlükdür.
- Komanda daxilində əməkdaşlıq və koordinasiya etmək qabiliyyəti.
- Azərbaycan dilini səlis bilmək, İngilis dilini və Rus dillərini bilməsi arzuolunandır.
Öhdəliklər
- Gündəlik əməliyyat xərclərini izləmək və müvafiq hesabatları hazırlamaq.
- Xammal və materialların anbardakı mövcudluğunu izləmək və ehtiyacları vaxtında müəyyənləşdirmək.
- Anbar qalıqlarının dəqiq uçotunu aparmaq və düzgün sifarişlərin yerləşdirilməsini təmin etmək.
- Gün ərzində yaranan maliyyə və əməliyyat problemlərinin həllində dəstək göstərmək.
- Restoran xərclərini izləmək və hər hansı uyğunsuzluqları aşkar etmək.
- Əməliyyatların müvafiq qaydalara və büdcə çərçivəsinə uyğun icra olunmasını yoxlamaq.
- Maliyyə məlumatlarının vaxtında təqdim olunması və düzgün istifadəsini dəstəkləmək.
- Şöbələrin fəaliyyətlərini analiz etmək və xərc optimallaşdırılması üzrə tövsiyələr vermək.
- Marketinq şöbəsi ilə əməkdaşlıq edərək yeni kampaniyalar hazırlamaq və onların maliyyə dəyərini hesablayıb təqdim etmək.
- Yerli və xarici şirkətlərlə aylıq hesablaşmaları həyata keçirmək və nəticələri izləmək.
İş Şərtləri
- Ə/H namizədin təcrübəsinə əsasən dəyişiləcəkdir.
- 5 günlük iş həftəsi (saat 10:00-19:00)
- Rabitə xərcləri şirkət tərəfindən ödənilir.
- İş yeri Altes plaza.
- İşə qəbul tam rəsmi əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirilir.
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz ərizə formalarını (CV) “Xərclərə nəzarət üzrə mütəxəssis” mövzusu altında Müraciət et düyməsində qeyd olunan elekton ünvanına göndərə bilərlər.