Batıgöz Klinikası



Şirkət haqqında:

 



Göz sağlamlığı sahəsində qabaqcıl texnologiyanı izləyən və tətbiq edən bir səhiyyə müəssisəsi olan Batıgöz klinikası peşəkar komandası ilə xəstə yönümlü xidmət göstərir. 2004-cü ildən fəaliyyətə başlayan Batıgöz klinikası hal-hazırda Türkiyə daxili və xaricdə müxtəlif ölkələrdə minlərlə vətəndaşa xidmət təqdim edir. Batıgöz klinikası Azərbaycanda 2021-ci ildən fəaliyyətə başlamışdır. Hal-hazırda Bakı və Sumqayıt şəhərlərində fəaliyyət göstərir


Əlaqə vasitələri:




Müştəri əlaqələri və Çağrı mərkəzi üzrə Supervayzer

Batıgöz klinikası olaraq böyüyən komandamıza, Müştəri əlaqələri və Çağrı mərkəzi üzrə Supervayzer vakansiyasına namizəd axtarışındayıq.

Namizəd üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (Biznes, Marketinq, Menecment və ya əlaqəli sahələr üzrə);
  • Müştəri əlaqələri, çağrı mərkəzi və ya CRM sahəsində minimum 3 il, rəhbər vəzifədə ən azı 1-2 il təcrübə (Tibbi təşkilat və ya sığorta sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək); 
  • Komanda idarəetməsi və operativ qərarvermə bacarığı;
  • Güclü ünsiyyət, konfliktlərin idarə olunması və empatiya qabiliyyəti;
  • Detallara diqqətli olmaq və yüksək məsuliyyət hissi;
  • CRM və əlaqə sistemləri ilə işləmə təcrübəsi;
  • Excel və hesabat alətləri üzrə sərbəst bilik;
  • Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq və yazı bacarığı;

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Çağrı mərkəzinin yenidən qurulması və ümumi fəaliyyətinə nəzarət edilməsi;
  • Operatorların idarə edilməsi: gündəlik iş bölgüsü, KPI-ların təyin edilməsi və performansın izlənməsi, motivasiya sisteminin qurulması;
  • Operatorlar üçün skriptlərin hazırlanması və daim yenilənməsi;
  • Zənglər, WhatsApp, e-mail, sayt, mobil tətbiq və digər kommunikasiya kanallarından gələn sorğuların cavablandırılmasının təmin edilməsi;
  • Məlumatların CRM və ya digər sistemlərə düzgün və vaxtında daxil edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Müştəri şikayət və müraciətlərinə nəzarət; xüsusi hallarda müdaxilə və lazım olduqda birbaşa xəttə qoşulmaq;
  • Müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılması üçün strategiyaların hazırlanması və həyata keçirilməsi;
  • Customer journey map qurulması və inkişafı;
  • Seqmentləşdirmə və hədəfli müştəri kampaniyalarının təşkili, E-mail/SMS/WhatsApp vasitəsilə mesajların göndərilməsi;
  • Müştəri rəylərinin (şikayətlər, təkliflər, təşəkkürlər) toplanması və sistemli şəkildə təhlili;
  • Daxili qaydalara uyğun olaraq qeyri-standart vəziyyətlərin səlahiyyətli şəxsə yönləndirilməsi;
  • FCR, CSAT, NPS, CAC, CLTV və digər göstəricilər də daxil olmaqla dövri hesabatların təqdim olunması;
  • Müştəri yönümlü mədəniyyətin təşviqi və əməkdaşların bu istiqamətdə inkişafına dəstək;

İş şəraiti və şərtləri:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Vafiq pr. 75A
  • İş qrafiki: 6 günlük 
  • İşçinin özü və ailəsinə tibbi xidmətlərdən istifadəyə güzəştlər;
  • Təlim və inkişaf imkanları
  • Əmək haqqı müsahibə əsnasında bilik və bacarıqlara və bazar dəyərinə uyğun olaraq təklif olunacaq.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Batıgöz Klinikası



Şirkət haqqında:

 



Göz sağlamlığı sahəsində qabaqcıl texnologiyanı izləyən və tətbiq edən bir səhiyyə müəssisəsi olan Batıgöz klinikası peşəkar komandası ilə xəstə yönümlü xidmət göstərir. 2004-cü ildən fəaliyyətə başlayan Batıgöz klinikası hal-hazırda Türkiyə daxili və xaricdə müxtəlif ölkələrdə minlərlə vətəndaşa xidmət təqdim edir. Batıgöz klinikası Azərbaycanda 2021-ci ildən fəaliyyətə başlamışdır. Hal-hazırda Bakı və Sumqayıt şəhərlərində fəaliyyət göstərir


Əlaqə vasitələri:




Müştəri əlaqələri və Çağrı mərkəzi üzrə Supervayzer

Batıgöz klinikası olaraq böyüyən komandamıza, Müştəri əlaqələri və Çağrı mərkəzi üzrə Supervayzer vakansiyasına namizəd axtarışındayıq.

Namizəd üzrə tələblər:

  • Ali təhsil (Biznes, Marketinq, Menecment və ya əlaqəli sahələr üzrə);
  • Müştəri əlaqələri, çağrı mərkəzi və ya CRM sahəsində minimum 3 il, rəhbər vəzifədə ən azı 1-2 il təcrübə (Tibbi təşkilat və ya sığorta sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək); 
  • Komanda idarəetməsi və operativ qərarvermə bacarığı;
  • Güclü ünsiyyət, konfliktlərin idarə olunması və empatiya qabiliyyəti;
  • Detallara diqqətli olmaq və yüksək məsuliyyət hissi;
  • CRM və əlaqə sistemləri ilə işləmə təcrübəsi;
  • Excel və hesabat alətləri üzrə sərbəst bilik;
  • Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq və yazı bacarığı;

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Çağrı mərkəzinin yenidən qurulması və ümumi fəaliyyətinə nəzarət edilməsi;
  • Operatorların idarə edilməsi: gündəlik iş bölgüsü, KPI-ların təyin edilməsi və performansın izlənməsi, motivasiya sisteminin qurulması;
  • Operatorlar üçün skriptlərin hazırlanması və daim yenilənməsi;
  • Zənglər, WhatsApp, e-mail, sayt, mobil tətbiq və digər kommunikasiya kanallarından gələn sorğuların cavablandırılmasının təmin edilməsi;
  • Məlumatların CRM və ya digər sistemlərə düzgün və vaxtında daxil edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Müştəri şikayət və müraciətlərinə nəzarət; xüsusi hallarda müdaxilə və lazım olduqda birbaşa xəttə qoşulmaq;
  • Müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılması üçün strategiyaların hazırlanması və həyata keçirilməsi;
  • Customer journey map qurulması və inkişafı;
  • Seqmentləşdirmə və hədəfli müştəri kampaniyalarının təşkili, E-mail/SMS/WhatsApp vasitəsilə mesajların göndərilməsi;
  • Müştəri rəylərinin (şikayətlər, təkliflər, təşəkkürlər) toplanması və sistemli şəkildə təhlili;
  • Daxili qaydalara uyğun olaraq qeyri-standart vəziyyətlərin səlahiyyətli şəxsə yönləndirilməsi;
  • FCR, CSAT, NPS, CAC, CLTV və digər göstəricilər də daxil olmaqla dövri hesabatların təqdim olunması;
  • Müştəri yönümlü mədəniyyətin təşviqi və əməkdaşların bu istiqamətdə inkişafına dəstək;

İş şəraiti və şərtləri:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Vafiq pr. 75A
  • İş qrafiki: 6 günlük 
  • İşçinin özü və ailəsinə tibbi xidmətlərdən istifadəyə güzəştlər;
  • Təlim və inkişaf imkanları
  • Əmək haqqı müsahibə əsnasında bilik və bacarıqlara və bazar dəyərinə uyğun olaraq təklif olunacaq.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap