Good Finance



Şirkət haqqında:

Good Finance şirkəti 2019-cu ildə yaradılmışdır. Şirkətin əsas fəaliyyəti korporativ müştərilərə çeşidli maliyyə xidmətlərinin göstərilməsidir. Konsaltinq layihələrimizdə müştərilərimizə təkcə maliyyə xidmətləri deyil, ümumi biznes konsaltinq həlləri də təklif edirik.

Əlaqə vasitələri:




HR mütəxəssis

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Əmək müqaviləsinin bağlanması, dəyişikliklər edilməsi və xitam verilməsi ilə bağlı ƏM bildirişlərin Elektron informasiya sisteminə (ƏMAS) daxil edilməsi və müvafiq sənədləşmənin icra edilməsi;
  • Aylıq iş vaxtının uçot tabellərin hazırlanması;
  • Əməkhaqqı kartlarının sifarişinin verilməsi;
  • Əmək qanunvericiliyin tələblərinə əsasən müvafiq əmrlərin hazırlanması;
  • İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
  • Məzuniyyət qrafikinin tərtib edilməsi ;
  • İşçilərin əmək məzuniyyətlərinin rəsmiləşdirilməsi;
  • DƏMX-dən və digər qurumlardan ünvanlanan sorğuların cavablandıırlması;

Tələblər:

  • Təhsil: (Ali təhsil)
  • Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi bilikləri;
  • Azərbaycan dilində sərbəst bilməli;
  • ƏMAS, Excel  üzrə biliklər.

İş şəraiti:

  • İş saatı: 09:00-18:00;
  • İstirahət: Şənbə və Bazar günü.
  • Əmək haqqı: 500-700 AZN

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Good Finance



Şirkət haqqında:

Good Finance şirkəti 2019-cu ildə yaradılmışdır. Şirkətin əsas fəaliyyəti korporativ müştərilərə çeşidli maliyyə xidmətlərinin göstərilməsidir. Konsaltinq layihələrimizdə müştərilərimizə təkcə maliyyə xidmətləri deyil, ümumi biznes konsaltinq həlləri də təklif edirik.

Əlaqə vasitələri:




HR mütəxəssis

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Əmək müqaviləsinin bağlanması, dəyişikliklər edilməsi və xitam verilməsi ilə bağlı ƏM bildirişlərin Elektron informasiya sisteminə (ƏMAS) daxil edilməsi və müvafiq sənədləşmənin icra edilməsi;
  • Aylıq iş vaxtının uçot tabellərin hazırlanması;
  • Əməkhaqqı kartlarının sifarişinin verilməsi;
  • Əmək qanunvericiliyin tələblərinə əsasən müvafiq əmrlərin hazırlanması;
  • İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
  • Məzuniyyət qrafikinin tərtib edilməsi ;
  • İşçilərin əmək məzuniyyətlərinin rəsmiləşdirilməsi;
  • DƏMX-dən və digər qurumlardan ünvanlanan sorğuların cavablandıırlması;

Tələblər:

  • Təhsil: (Ali təhsil)
  • Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi bilikləri;
  • Azərbaycan dilində sərbəst bilməli;
  • ƏMAS, Excel  üzrə biliklər.

İş şəraiti:

  • İş saatı: 09:00-18:00;
  • İstirahət: Şənbə və Bazar günü.
  • Əmək haqqı: 500-700 AZN

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap