Office Lines



Şirkət haqqında:

“Office Lines” şirkəti 2000-ci ildən Azərbaycanda dəftərxana və ofis ləvazimatlarının satışı üzrə lider mövqedədir. Şirkətimiz ofis üçün lazım olan bütün sinif malların satışını və pulsuz ünvanlara çatdırılmasını təmin edir.



  • Dəftərxana və ofis ləvazimatlarının satışı

  • Təsərrüfat mallarının satışı

  • Quru qida məhsullarının satışı

  • Kompüter və ofis texnikasının satışı

  • Printer kartriclərinin satışı

  • Ofis mebelinin satışı və quraşdırılması

  • Poliqrafiya xidmətləri


Hazırda şirkət bir sıra dövlət və özəl müəssisələri, o cümlədən bank, tikinti, neft, sənaye, təhsil və səhiyyə sektorlarından       500-dən çox korporativ şirkət və təşkilatları dəftərxana və ofis malları ilə təchiz edir.

Əlaqə vasitələri:




Satışa dəstək üzrə operator

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştəri müqavilələrini hazırlamaq;
  • Müştərilərdən gələn sifarişləri qəbul etmək və qeydiyyata almaq;
  • Müştərilərdən gələn müxtərlif sorğulara, məhsullar və digər xidmətlərlə əlaqədar suallara cavab vermək;
  • Yeni və mövcud müştərilər üçün satış təmsilçisi ilə razılaşdırılmış qiymət siyasəti əsasında kommersiya təkliflərini hazırlamaq;
  • Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onların ehtiyac və tələblərini analiz etmək;
  • Müştərilərə yeni məhsullar, yeni kampaniyalar haqqında məlumat vermək;
  • Satışı prioritet olan məhsulların satışını təşviq etmək;
  • Müştərilərlə qarşılıqlı razılaşdırma aktlarının və  1C proqram təminatı bazasında yaradılmış sistemdə hesab fakturaların hazırlanması;
  • Daxil olan zəngləri qəbul etmək, cavablandırmaq və ehtiyac olduqda satış təmsilçisinə yönəltmək
  • Birbaşa vəzifəsi ilə əlaqədar satış təmsilçisinin verdiyi digər tapşırıqları yerinə yetirmək

Tələblər:

  • Təcrübə: Korporativ satış və müştəri xidməti sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, (Rus və İngilis dilləri arzuolunandır)
  • Kompüter bacarıqları: Outlook, Ms Office tətbiqi proqramlarında işləmə bacarığı;
  • 1C və Bitrix24 proqramlarında işləmə bacarığına üstünlük verilir;
  • Məntiqi düşünmə bacarığı və situasiya əsasında qəliz məsələlərin operativ həll olunması bacarıqları ;
  • Şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq, işgüzar danışıqların aparılması və təqdimat etmək bacarıqları;
  • Komanda isə işləmək bacarığına sahib olmaq

İş şəraiti:

  • Azərbaycan Respublikası əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Sabunçu rayonu, Bəşir Bünyadov 3T (Koroğlu metro stansiyasının yaxınlığında)
  • İş qrafiki: 09:00-18:00
  • Nahar və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur
  • Əmək haqqı: 450 manat (NET) + BONUS (satışdan əladə olunan bonuslar)  

Müraciət etmək üçün:

  • Namizədlər CV-lərini “Satışa dəstək üzrə operator” başlığını qeyd etməklə, Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Office Lines



Şirkət haqqında:

“Office Lines” şirkəti 2000-ci ildən Azərbaycanda dəftərxana və ofis ləvazimatlarının satışı üzrə lider mövqedədir. Şirkətimiz ofis üçün lazım olan bütün sinif malların satışını və pulsuz ünvanlara çatdırılmasını təmin edir.



  • Dəftərxana və ofis ləvazimatlarının satışı

  • Təsərrüfat mallarının satışı

  • Quru qida məhsullarının satışı

  • Kompüter və ofis texnikasının satışı

  • Printer kartriclərinin satışı

  • Ofis mebelinin satışı və quraşdırılması

  • Poliqrafiya xidmətləri


Hazırda şirkət bir sıra dövlət və özəl müəssisələri, o cümlədən bank, tikinti, neft, sənaye, təhsil və səhiyyə sektorlarından       500-dən çox korporativ şirkət və təşkilatları dəftərxana və ofis malları ilə təchiz edir.

Əlaqə vasitələri:




Satışa dəstək üzrə operator

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştəri müqavilələrini hazırlamaq;
  • Müştərilərdən gələn sifarişləri qəbul etmək və qeydiyyata almaq;
  • Müştərilərdən gələn müxtərlif sorğulara, məhsullar və digər xidmətlərlə əlaqədar suallara cavab vermək;
  • Yeni və mövcud müştərilər üçün satış təmsilçisi ilə razılaşdırılmış qiymət siyasəti əsasında kommersiya təkliflərini hazırlamaq;
  • Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onların ehtiyac və tələblərini analiz etmək;
  • Müştərilərə yeni məhsullar, yeni kampaniyalar haqqında məlumat vermək;
  • Satışı prioritet olan məhsulların satışını təşviq etmək;
  • Müştərilərlə qarşılıqlı razılaşdırma aktlarının və  1C proqram təminatı bazasında yaradılmış sistemdə hesab fakturaların hazırlanması;
  • Daxil olan zəngləri qəbul etmək, cavablandırmaq və ehtiyac olduqda satış təmsilçisinə yönəltmək
  • Birbaşa vəzifəsi ilə əlaqədar satış təmsilçisinin verdiyi digər tapşırıqları yerinə yetirmək

Tələblər:

  • Təcrübə: Korporativ satış və müştəri xidməti sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, (Rus və İngilis dilləri arzuolunandır)
  • Kompüter bacarıqları: Outlook, Ms Office tətbiqi proqramlarında işləmə bacarığı;
  • 1C və Bitrix24 proqramlarında işləmə bacarığına üstünlük verilir;
  • Məntiqi düşünmə bacarığı və situasiya əsasında qəliz məsələlərin operativ həll olunması bacarıqları ;
  • Şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq, işgüzar danışıqların aparılması və təqdimat etmək bacarıqları;
  • Komanda isə işləmək bacarığına sahib olmaq

İş şəraiti:

  • Azərbaycan Respublikası əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Sabunçu rayonu, Bəşir Bünyadov 3T (Koroğlu metro stansiyasının yaxınlığında)
  • İş qrafiki: 09:00-18:00
  • Nahar və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur
  • Əmək haqqı: 450 manat (NET) + BONUS (satışdan əladə olunan bonuslar)  

Müraciət etmək üçün:

  • Namizədlər CV-lərini “Satışa dəstək üzrə operator” başlığını qeyd etməklə, Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap