Ajouré Atelier



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Administrativ assistent

Ajouré - Bakının mərkəzində yerləşən, fərdi tikiliş və kirayə ziyafət libasları təklif edən atelye və butikdir. Gündəlik işlərin təşkili və müştəri yönümlü proseslərin dəstəklənməsi üçün komandamıza administrativ assistent axtarırıq.
Əsas vəzifələr:

  • Müştəri bazasının aparılması, kassaya və anbara dair gündəlik hesabatların qeydiyyatı
  • Dərzilər ilə sifariş qrafiklərinin planlaşdırılması və izlənməsi
  • Müraciətlərin cavablandırılması (Instagram, WhatsApp və digər kanallar üzrə)
  • Podratçılarla operativ əlaqələrin qurulması (kimyəvi təmizləmə və digər gündəlik ehtiyaclar)
  • Butik daxilində təşkilati işlərin təşkili və axının nəzarətdə saxlanılması
  • Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər administrativ tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Tələblər:

  • Müştəri ilə ünsiyyətdə real təcrübə (satış, reception və ya ofis işi sahəsində)
  • Azərbaycan dilində səlis, qrammatik cəhətdən düzgün yazışma bacarığı
  • Nizamlı, operativ, diqqətli və məsuliyyətli iş yanaşması

İş şəraiti

  • Ünvan: 28 May / Sahil ərazisi, Xəqani 69A
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Şənbə, saat 09:00–18:00
  • Əməkhaqqı: Təcrübəyə əsasən 500-700 azn

Müraciət üçün zəhmət olmasa CV-nizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərin.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Ajouré Atelier



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Administrativ assistent

Ajouré - Bakının mərkəzində yerləşən, fərdi tikiliş və kirayə ziyafət libasları təklif edən atelye və butikdir. Gündəlik işlərin təşkili və müştəri yönümlü proseslərin dəstəklənməsi üçün komandamıza administrativ assistent axtarırıq.
Əsas vəzifələr:

  • Müştəri bazasının aparılması, kassaya və anbara dair gündəlik hesabatların qeydiyyatı
  • Dərzilər ilə sifariş qrafiklərinin planlaşdırılması və izlənməsi
  • Müraciətlərin cavablandırılması (Instagram, WhatsApp və digər kanallar üzrə)
  • Podratçılarla operativ əlaqələrin qurulması (kimyəvi təmizləmə və digər gündəlik ehtiyaclar)
  • Butik daxilində təşkilati işlərin təşkili və axının nəzarətdə saxlanılması
  • Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər administrativ tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Tələblər:

  • Müştəri ilə ünsiyyətdə real təcrübə (satış, reception və ya ofis işi sahəsində)
  • Azərbaycan dilində səlis, qrammatik cəhətdən düzgün yazışma bacarığı
  • Nizamlı, operativ, diqqətli və məsuliyyətli iş yanaşması

İş şəraiti

  • Ünvan: 28 May / Sahil ərazisi, Xəqani 69A
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Şənbə, saat 09:00–18:00
  • Əməkhaqqı: Təcrübəyə əsasən 500-700 azn

Müraciət üçün zəhmət olmasa CV-nizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərin.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap