Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı

Şirkət haqqında:
Azərbaycan Respublikasının Milli Bankı “Azərbaycan Respublikası Milli Bankının yaradılması haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 1992-ci il 11 fevral tarixli Fərmanı ilə yaradılmışdır. “Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasına əlavələr və dəyişikliklər edilməsi haqqında” 18 mart 2009–cu il tarixli Azərbaycan Respublikasının Referendum Aktının qüvvəyə minməsi ilə əlaqədar olaraq “Azərbaycan Respublikası Milli Bankı” “Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı” adlandırılmışdır. Mərkəzi Bankın fəaliyyətinin əsas məqsədi Qanunla müəyyən edilmiş səlahiyyətləri daxilində qiymətlərin sabitliyinin təmin edilməsidir. Əsas məqsədinə xələl gətirmədən Mərkəzi Bank maliyyə bazarlarını tənzimləyən qanunlarla müəyyən edilmiş səlahiyyətlər daxilində maliyyə sabitliyini təmin edir.
Əlaqə vasitələri:
İnsan resursları departamenti \ Təlim və tədrisin təşkili bölməsi \ Aparıcı mütəxəssis
Vəzifənin funksiyaları:
- Təyin olunmuş departamentlərin təlim ehtiyaclarını qiymətləndirmək və ona uyğun proqramlar təklif etmək, illik planı hazırlamaq
- Təyin olunmuş departamentlərlə sıx əlaqələr quraraq həmin əməkdaşlar üçün təlim və inkişaf təcrübəsini təşkil etmək
- İnkişaf fəaliyyətlərinin effektivliyini və öyrənmə təcrübəsini ölçərək artırılması üçün müvafiq təkliflər hazırlamaq
- Adaptasiya təlim proqramlarını tətbiq edərək yeni işçilərin inteqrasiyasını dəstəkləmək
- Xüsusi hədəf qrupları ücün (liderlik, aşağı kompetensiya balı olan işçilər) təlim proqramları hazırlamaq
- Məcburi sertifikasiya təlimlərinin vaxtında icrasını təmin etmək
- Təcrübə proqramları çərçivəsində təcrübəçilərə öyrənmə və işləmə planı hazırlamaq və təqib etmək
- Daxili təlim sessiyalarının aparılmasında təlimçi kimi iştirak etmək
- Təlim ehtiyaclarına uyğun təlim materiallarını hazırlamaq və yeniləmək
- Daxili təlim proqramları üçün interaktiv və məqsədyönül məzmun yaratmaq
- Təlim proqramlarına dair lazımı kommunikasiya materialları hazırlamaq, müvafiq platformalarda paylaşmaq
- Təlim proqramları haqqında lazımı hesabatları tərtib etmək
- LMS-in funksionallığını artırmaq və e-təlim modullarının istifadəsini təşviq etmək
- Viva Learning üzrə modullar yaratmaq, modulların tətbiqini idarə etmək
Kompetensiyalar
Davranış kompetensiyaları
- Effektiv kommunikasiya bacarığı
- Emosional intellekt
- Nəticəyönümlülük
- Pozitiv yanaşma
- Sahibkarlıq ruhu
- Yaradıcılıq
Texniki kompetensiyalar
- Təhsilin təşkili və idarə edilməsi üzrə nəzəri və praktiki biliklər
- Qərar qəbul etmək qabiliyyəti
- Planlama və prioritetləşdirmə
- Auditoriya qarşısında çıxış qabiliyyəti
- Strateji düşüncə qabiliyyəti
- Analiz etmə qabiliyyəti
Təcrübə
- Öyrənmə və inkişaf üzrə 2 il iş təcrübəsi
Təhsil
- Ali təhsil
Dil bacarığı
- Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə), İngilis dili (yaxşı səviyyədə), Rus dili (üstünlük verilir)
Kompüter bacarıqları
- MS Office proqramları, xüsusilə MS Word, MS Excel və MS Power Point – yüksək səviyyədə
Əlavə tələblər
- LMS istifadəsi və təlim proqramları hazırlanması sahəsində təcrübə arzu olunandır
- Pedaqogika, Təhsil, Biznes idarəçiliyi və ya oxşar sahədə bakalavr dərəcəsi arzu olunandır
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.