Algoritma Fintech



Şirkət haqqında:


ALQORITMA ailəsi olaraq biz, rəqəmsal dünyada brendləri və insanları birləşdirə bilən həll yolları təklif edirik.


İdeyalarınızdan ilhamlanaraq dizayn edir, inkişafa yönəlir və sizinlə birlikdə proyektləri həyata keçiririk. Məqsədimiz bu sektorda olan təcrübəmiz, mütəxəssislərdən ibarət heyətimiz, infrastruktur və texniki dəstək xidmətlərimizdən, o cümlədən proqram təminatı və rəqəmsal həll üsullarından yararlanaraq tərəfdaş şirkətlərin davamlı inkişafına töhfə verməkdir. Biz yaradıcı, innovativ, rəqəmsal və interaktiv proqram həllərimizlə yeni layihələr həyata keçirməyə hər zaman hazırıq!


Gördüyümüz hər işə böyük əhəmiyyət verir, hər zaman ən yaxşısını etməyə çalışırıq. Problem nə qədər mürəkkəb olsa da, biz onu həll etməkdən həzz alırıq. Sizin sayənizdə dəyişir, inkişaf edir, böyüyürük!


Əlaqə vasitələri:




Ofis Administratoru / Resepşionist

İş şəraiti

  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • İş rejimi: Həftə içi 5 gün, saat 09:00 – 18:00
  • İstirahət günləri: Şənbə və Bazar

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisə daxil olan qonaqları və müştəriləri qarşılamaq, zəruri hallarda yönləndirmək;
  • Telefon zənglərini cavablandırmaq və aidiyyəti şəxslərə yönləndirmək;
  • Gələn və gedən e-mailləri və digər yazışmaları səliqəli şəkildə idarə etmək;
  • Ofis sənədlərinin qeydiyyatını aparmaq və arxivləşdirmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən gündəlik tapşırıqların vaxtında və dəqiq icrasını təmin etmək;
  • Ofis avadanlıqlarının düzgün və fasiləsiz işləməsinə nəzarət etmək.

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsili;
  • MS Office proqramlarında (xüsusilə Word və Excel) sərbəst işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı; Rus dili bilən namizədlərə üstünlük verilir;
  • Ünsiyyətcil, məsuliyyətli və təşkilatçılıq qabiliyyəti yüksək olan;
  • Komandada işləmək bacarığına sahib.

Şirkətin təklifləri:

  • Nahar təminatı
  • Könüllü sığorta paketi.
  • Rahat və dəstəkləyici iş mühiti;
  • Peşəkar komanda ilə əməkdaşlıq imkanı;
  • Karyera inkişafı perspektivləri;

 Müraciət üçün: CV-nizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına "Ofis Administratoru / Resepşionist" başlığı ilə göndərə bilərsiniz.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Algoritma Fintech



Şirkət haqqında:


ALQORITMA ailəsi olaraq biz, rəqəmsal dünyada brendləri və insanları birləşdirə bilən həll yolları təklif edirik.


İdeyalarınızdan ilhamlanaraq dizayn edir, inkişafa yönəlir və sizinlə birlikdə proyektləri həyata keçiririk. Məqsədimiz bu sektorda olan təcrübəmiz, mütəxəssislərdən ibarət heyətimiz, infrastruktur və texniki dəstək xidmətlərimizdən, o cümlədən proqram təminatı və rəqəmsal həll üsullarından yararlanaraq tərəfdaş şirkətlərin davamlı inkişafına töhfə verməkdir. Biz yaradıcı, innovativ, rəqəmsal və interaktiv proqram həllərimizlə yeni layihələr həyata keçirməyə hər zaman hazırıq!


Gördüyümüz hər işə böyük əhəmiyyət verir, hər zaman ən yaxşısını etməyə çalışırıq. Problem nə qədər mürəkkəb olsa da, biz onu həll etməkdən həzz alırıq. Sizin sayənizdə dəyişir, inkişaf edir, böyüyürük!


Əlaqə vasitələri:




Ofis Administratoru / Resepşionist

İş şəraiti

  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • İş rejimi: Həftə içi 5 gün, saat 09:00 – 18:00
  • İstirahət günləri: Şənbə və Bazar

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisə daxil olan qonaqları və müştəriləri qarşılamaq, zəruri hallarda yönləndirmək;
  • Telefon zənglərini cavablandırmaq və aidiyyəti şəxslərə yönləndirmək;
  • Gələn və gedən e-mailləri və digər yazışmaları səliqəli şəkildə idarə etmək;
  • Ofis sənədlərinin qeydiyyatını aparmaq və arxivləşdirmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən gündəlik tapşırıqların vaxtında və dəqiq icrasını təmin etmək;
  • Ofis avadanlıqlarının düzgün və fasiləsiz işləməsinə nəzarət etmək.

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsili;
  • MS Office proqramlarında (xüsusilə Word və Excel) sərbəst işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı; Rus dili bilən namizədlərə üstünlük verilir;
  • Ünsiyyətcil, məsuliyyətli və təşkilatçılıq qabiliyyəti yüksək olan;
  • Komandada işləmək bacarığına sahib.

Şirkətin təklifləri:

  • Nahar təminatı
  • Könüllü sığorta paketi.
  • Rahat və dəstəkləyici iş mühiti;
  • Peşəkar komanda ilə əməkdaşlıq imkanı;
  • Karyera inkişafı perspektivləri;

 Müraciət üçün: CV-nizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına "Ofis Administratoru / Resepşionist" başlığı ilə göndərə bilərsiniz.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap