New Media



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Ofis Meneceri / Asistent

NEW MEDIA şirkətinə “Ofis Meneceri / Asistent” vakansiyasına namizədlər axtarılır.
Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisin gündəlik idarəçiliyini və nizam-intizamını təmin etmək;
  • Telefon zənglərinə cavab vermək, daxili və xarici yazışmaları operativ və peşəkar şəkildə idarə etmək;
  • Görüşlərin təşkili, iş qrafiklərinin koordinasiyası və iclas otaqlarının texniki hazırlığını təmin etmək;
  • Gələn qonaqları qarşılamaq, yönləndirmək və onlara zəruri inzibati dəstəyi göstərmək;
  • Ofis sənədlərinin hazırlanması, qeydiyyatı və düzgün arxivləşdirilməsini təşkil etmək;
  • Ofis ehtiyaclarını müəyyən etmək, material və təchizatların vaxtında təmin olunmasına nəzarət etmək;
  • Ofisdə istifadə olunan texniki avadanlıqların işlək vəziyyətdə saxlanmasına nəzarət etmək;
  • Təmizlik və təhlükəsizlik xidməti ilə əməkdaşlıq edərək ofisin ümumi vəziyyətinə nəzarət etmək;
  • Təchizatçılar və xidmət təminatçıları ilə əməkdaşlıq etmək, qiymət təklifləri toplamaq və müqavilələrin idarə olunmasına dəstək vermək;
  • İşçilərin inzibati ehtiyaclarına operativ reaksiya vermək (iş masası, ezamiyyə sənədləri və s.);
  • Şirkətdaxili tədbirlərin təşkili (ad günləri, motivasiya tədbirləri və s.) və müvafiq xatırlatmaların idarəsi;
  • Ofis xərclərinə dair ilkin hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək (istəyə əsasən).

Tələblər:

  • Ali təhsil (inzibati idarəetmə, menecment və ya əlaqədar sahələr üzrə üstünlükdür);
  • Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl bilmək (Hər iki dil mütləqdir), İngilis dili biliyi üstünlükdür;
  • Müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
  • Yaxşı kommunikasiya və təşkilati bacarıqlar;
  • Məsuliyyətli, təşəbbüskar və detallara diqqətli olmaq.

Əmək haqqı: 700 -1000 AZN

Ünvan: Neftçi Qurban küçəsi, 43 Bayıl Bay

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



New Media



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Ofis Meneceri / Asistent

NEW MEDIA şirkətinə “Ofis Meneceri / Asistent” vakansiyasına namizədlər axtarılır.
Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisin gündəlik idarəçiliyini və nizam-intizamını təmin etmək;
  • Telefon zənglərinə cavab vermək, daxili və xarici yazışmaları operativ və peşəkar şəkildə idarə etmək;
  • Görüşlərin təşkili, iş qrafiklərinin koordinasiyası və iclas otaqlarının texniki hazırlığını təmin etmək;
  • Gələn qonaqları qarşılamaq, yönləndirmək və onlara zəruri inzibati dəstəyi göstərmək;
  • Ofis sənədlərinin hazırlanması, qeydiyyatı və düzgün arxivləşdirilməsini təşkil etmək;
  • Ofis ehtiyaclarını müəyyən etmək, material və təchizatların vaxtında təmin olunmasına nəzarət etmək;
  • Ofisdə istifadə olunan texniki avadanlıqların işlək vəziyyətdə saxlanmasına nəzarət etmək;
  • Təmizlik və təhlükəsizlik xidməti ilə əməkdaşlıq edərək ofisin ümumi vəziyyətinə nəzarət etmək;
  • Təchizatçılar və xidmət təminatçıları ilə əməkdaşlıq etmək, qiymət təklifləri toplamaq və müqavilələrin idarə olunmasına dəstək vermək;
  • İşçilərin inzibati ehtiyaclarına operativ reaksiya vermək (iş masası, ezamiyyə sənədləri və s.);
  • Şirkətdaxili tədbirlərin təşkili (ad günləri, motivasiya tədbirləri və s.) və müvafiq xatırlatmaların idarəsi;
  • Ofis xərclərinə dair ilkin hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək (istəyə əsasən).

Tələblər:

  • Ali təhsil (inzibati idarəetmə, menecment və ya əlaqədar sahələr üzrə üstünlükdür);
  • Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl bilmək (Hər iki dil mütləqdir), İngilis dili biliyi üstünlükdür;
  • Müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
  • Yaxşı kommunikasiya və təşkilati bacarıqlar;
  • Məsuliyyətli, təşəbbüskar və detallara diqqətli olmaq.

Əmək haqqı: 700 -1000 AZN

Ünvan: Neftçi Qurban küçəsi, 43 Bayıl Bay

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap