TABİA Group



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Təchizat üzrə Baş Mütəxəssis

İşəgötürən: “Yevlakh City Hotel”  MMC /TABIA GROUP MMC

İş yeri: Yevlax şəhəri.

Əmək funksiyası:

  • Effektiv tədarük prosesindən istifadə etmək, habelə mallar və xidmətlər üçün rəqabətə davamlı qiymətləri əldə etməklə, müəssisənin xərclərini minimuma endirilməsini təmin etmək;
  • Şöbələr çərçivəsində tədarüklə bağlı daxili nəzarət siyasəti və prosedurlarını təmin etmək;
  • Satınalmalar üzrə məlumat bazasını düzgün aparmaq;
  • Təchizat şöbəsinin Menecerinə şöbələrin material və qeyri-material ehtiyatlarının istehlakı ilə bağlı nəzərdə tutulmayan xərcləri haqqında məlumat vermək və belə xərcləri minimuma endirmək üçün məhsulların təchizatı üçün alternativ mənbələr daxil olmaqla, müvafiq tədbirlərin görülməsini tövsiyə etmək;
  • Müxtəlif şöbə rəhbərlərindən verilən məhsullara dair bütün texniki spesifikasiyaların koordinasiyasında köməklik göstərmək və tədarük siyahıları ilə onların sənədlərini aparmaq, tədarük spesifikasiyalarının tərtib edilməsinə kömək etmək;
  • Tədarükçilərlə bağlı yaranan ödəniş gecikmələri/uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq məqsədilə mühasibatlıqla əməkdaşlıq etmək;
  • Tələb olunduqda, təchizatçının nümayəndələri ilə müsahibələr keçirmək və hər hansı tələb edilən məmulata dair spesifikasiyalar və qiymət təkliflərini əldə etmək; 
  • Yazışmaları, danışıqları və təchizat prosesini müəssisə üçün ən sərfəli olan yollarla aparmaq;
  • Təchizat üzrə meneceri tərəfindən verilən təlimata əsasən sifarişlər vermək və tədarük prosesində iştirak etmək.;
  • Məhsulların saxlanması və təqdim edilməsi üçün F.I.F.O. tətbiq etmək;
  • Zəif istifadə olunan, istifadə müddəti başa çatmış məhsulların siyahısını hazırlamaq; 
  • Bütün potensial real ziyanı müəyyən etmək, onlar haqqında hesabat vermək və dərhal aradan qaldırmaq. 
  • Rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş digər vəzifələri həyata keçirmək;
  • Təchizat şöbəsinin bütün xərclərindən xəbərdar olmaq və onlara nəzarət etmək üçün müvafiq tədbirlər tövsiyə etmək;
  • Malların qəbulu prosesinin müvafiq qaydada həyata keçirilməsini təmin etmək üçün bütün əməliyyat və nəzarət prosedurlarını həyata keçirmək;
  • Tenderlərin təşkili;

Tələblər:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə, Təchizat və ya Qida mühəndisliyi sahəsində);
  • Təcrübə: Minimum 3 il (müvafiq sahə üzrə);
  • Məsuliyyətlilik, operativlik və qərarvermə qabiliyyəti;
  • MS Ofis proqram paketi üzrə bilik və bacarıqlar;
  • Qida təhlükəsizliyi və keyfiyyət standartları haqqında məlumatlılıq;
  • Yaxşı danışıqlar aparmaq, müqayisəli təhlil etmək və strateji qərarlar vermək bacarığı;
  • Stressə davamlılıq, təşəbbüskarlıq və nəticəyönümlülük 
  • Azərbaycan dili – sərbəst;
  • Rus və ya İngilis dili – üstünlükdür;

Bilik və Bacarıqlar:

  • Təchizatçı Münasibətləri;
  • Maraqlı Tərəflərin İdarə Edilməsi;
  • Təchizat İdarəetmə sistemi; 
  • Əlaqələrin inkişaf etdirilməsi;
  • Kateqoriya İdarəetmə;
  • Araşdırma bacarığı; 
  • Texnoloji bacarıqlar; 
  • Tenderlərin təşkili;
  • Danışıqlar aparma bacarığı;
  • Təsir/inandırma bacarıqları;
  • Çətin fərdlərlə işləmək bacarığı;
  • Etibarlılıq; Detallara diqqətlilik;
  • Məsuliyyətlilik

İş vaxtının norması:

  • 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
  • İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.

Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:

  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
  • Korporativ nömrə və danışıq paketi.
  • Tibbi siğorta

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



TABİA Group



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Təchizat üzrə Baş Mütəxəssis

İşəgötürən: “Yevlakh City Hotel”  MMC /TABIA GROUP MMC

İş yeri: Yevlax şəhəri.

Əmək funksiyası:

  • Effektiv tədarük prosesindən istifadə etmək, habelə mallar və xidmətlər üçün rəqabətə davamlı qiymətləri əldə etməklə, müəssisənin xərclərini minimuma endirilməsini təmin etmək;
  • Şöbələr çərçivəsində tədarüklə bağlı daxili nəzarət siyasəti və prosedurlarını təmin etmək;
  • Satınalmalar üzrə məlumat bazasını düzgün aparmaq;
  • Təchizat şöbəsinin Menecerinə şöbələrin material və qeyri-material ehtiyatlarının istehlakı ilə bağlı nəzərdə tutulmayan xərcləri haqqında məlumat vermək və belə xərcləri minimuma endirmək üçün məhsulların təchizatı üçün alternativ mənbələr daxil olmaqla, müvafiq tədbirlərin görülməsini tövsiyə etmək;
  • Müxtəlif şöbə rəhbərlərindən verilən məhsullara dair bütün texniki spesifikasiyaların koordinasiyasında köməklik göstərmək və tədarük siyahıları ilə onların sənədlərini aparmaq, tədarük spesifikasiyalarının tərtib edilməsinə kömək etmək;
  • Tədarükçilərlə bağlı yaranan ödəniş gecikmələri/uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq məqsədilə mühasibatlıqla əməkdaşlıq etmək;
  • Tələb olunduqda, təchizatçının nümayəndələri ilə müsahibələr keçirmək və hər hansı tələb edilən məmulata dair spesifikasiyalar və qiymət təkliflərini əldə etmək; 
  • Yazışmaları, danışıqları və təchizat prosesini müəssisə üçün ən sərfəli olan yollarla aparmaq;
  • Təchizat üzrə meneceri tərəfindən verilən təlimata əsasən sifarişlər vermək və tədarük prosesində iştirak etmək.;
  • Məhsulların saxlanması və təqdim edilməsi üçün F.I.F.O. tətbiq etmək;
  • Zəif istifadə olunan, istifadə müddəti başa çatmış məhsulların siyahısını hazırlamaq; 
  • Bütün potensial real ziyanı müəyyən etmək, onlar haqqında hesabat vermək və dərhal aradan qaldırmaq. 
  • Rəhbərlik tərəfindən müəyyən edilmiş digər vəzifələri həyata keçirmək;
  • Təchizat şöbəsinin bütün xərclərindən xəbərdar olmaq və onlara nəzarət etmək üçün müvafiq tədbirlər tövsiyə etmək;
  • Malların qəbulu prosesinin müvafiq qaydada həyata keçirilməsini təmin etmək üçün bütün əməliyyat və nəzarət prosedurlarını həyata keçirmək;
  • Tenderlərin təşkili;

Tələblər:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə, Təchizat və ya Qida mühəndisliyi sahəsində);
  • Təcrübə: Minimum 3 il (müvafiq sahə üzrə);
  • Məsuliyyətlilik, operativlik və qərarvermə qabiliyyəti;
  • MS Ofis proqram paketi üzrə bilik və bacarıqlar;
  • Qida təhlükəsizliyi və keyfiyyət standartları haqqında məlumatlılıq;
  • Yaxşı danışıqlar aparmaq, müqayisəli təhlil etmək və strateji qərarlar vermək bacarığı;
  • Stressə davamlılıq, təşəbbüskarlıq və nəticəyönümlülük 
  • Azərbaycan dili – sərbəst;
  • Rus və ya İngilis dili – üstünlükdür;

Bilik və Bacarıqlar:

  • Təchizatçı Münasibətləri;
  • Maraqlı Tərəflərin İdarə Edilməsi;
  • Təchizat İdarəetmə sistemi; 
  • Əlaqələrin inkişaf etdirilməsi;
  • Kateqoriya İdarəetmə;
  • Araşdırma bacarığı; 
  • Texnoloji bacarıqlar; 
  • Tenderlərin təşkili;
  • Danışıqlar aparma bacarığı;
  • Təsir/inandırma bacarıqları;
  • Çətin fərdlərlə işləmək bacarığı;
  • Etibarlılıq; Detallara diqqətlilik;
  • Məsuliyyətlilik

İş vaxtının norması:

  • 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
  • İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.

Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:

  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
  • Korporativ nömrə və danışıq paketi.
  • Tibbi siğorta

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap