VMF

Şirkət haqqında:
VMF Şirkəti 1997-ci ildən Azərbaycan saat bazarının pioneri olaraq, dünya şöhrətli İsveçrə, Yaponiya saat markalarının ölkəmizdə tanınması və sevilməsində, keyfiyyətli və brend saat mədəniyyətinin yaradılmasının təməlində durur.
Artıq 22 ildən çoxdur ki, VMF ən son dəb, texnoloji yeniliklərlə zənginləşdirilən brend saatlarını dünya bazarı ilə eyni anda öz alıcılarına təqdim edir.
VMF Şirkətinin yaradılması ANS Şirkətlər Qrupunun Qurucusu Vahid Mustafayevin uzaqgörənliyi ilə bağlıdır. Daim inovasiya və yeniliklərin axtarışında olan Vahid Mustafayev bu dəfə saat mədəniyyətinin təməlini qoyaraq, dünya şöhrətli saat markalarını bir arada toplamaq qərarına gəlir. Uzun illər qiymətçə ucuz olan və yalnız Sovetlər Birliyi tərkibindəki ölkələrdə satılan bir neçə saat markasından, daha bahalı və hələ Azərbaycan üçün tanınmayan saatlara keçmək kimi çətinliklərlə üzləşəcəyinə baxmayaraq o, 1997-ci ildə VMF adlı Şirkətini yaradır və özü onun idarəçiliyinin başına keçərək ideyalarını həyata keçirtməyə başlayır.
VMF yalnız saat markalarının təmsilçisi deyil. İsveçrənin məhşur Carand’Ache qələmləri, Wenger və Viktorinox bıçaqları, Amerikanın Zippo alışqanları ilə öz biznesini daha da genişləndirdi.
Əlaqə vasitələri:
İnsan Resursları Departamentinin Rəhbəri
İş şəraiti
- İş yeri: Bakı şəhəri, Nəriman Nərimanov prospekti
- İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında
Əsas tələblər:
- Ali təhsil (İnsan Resursları, Hüquq, Biznesin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahələr üzrə)
- İnsan Resursları sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi, rəhbər vəzifədə azı 2 il
- Əmək Məcəlləsinə, ƏMAS və e-gov sistemlərinə tam bələdlik
- HR sənədləşməsi, əmrlərin rəsmiləşdirilməsi, şəxsi işlərin idarəsi sahəsində yüksək bilik
- Əməkdaşların işə qəbulu, xitamı, intizam tədbirləri və performans dəyərləndirmə proseslərinə peşəkar yanaşma
- Rəhbərlik və qərarvermə bacarığı, münaqişələrin idarə edilməsi üzrə təcrübə
- Microsoft Office və digər HR proqram təminatlarında sərbəst işləmək bacarığı
- Analitik və strateji düşüncə, yüksək təşkilatçılıq və təqdimat bacarığı
İş öhdəlikləri:
- İnsan Resursları departamentinin fəaliyyətinə ümumi rəhbərlik
- Əməkdaşların şəxsi işlərinin və bütün HR sənədlərinin qanunvericiliyə uyğun təşkili və nəzarəti
- Əmək müqavilələrinin, əmr və protokolların hazırlanması və ƏMAS üzərindən idarə olunması
- İşə qəbul, struktur dəyişiklikləri, vəzifəyə irəliləmə və xitam proseslərinin idarə olunması
- Tabel sistemlərinin, davamiyyət cədvəllərinin və əmək haqqı sənədlərinin düzgünlüyünə nəzarət
- Əmək intizamı pozuntuları üzrə tədbirlərin görülməsi və hüquqi yazışmaların hazırlanması
- Əmək müfəttişliyi, audit yoxlamalarına hazırlıq və cavabdehlik
- HR siyasət və prosedurlarının hazırlanması və tətbiqi
- Komandanın idarə olunması, iş bölgüsü və motivasiya sisteminin qurulması