Satış üzrə mütəxəssis/ Специалист по продажам
Satış üzrə mütəxəssisin əsas fəaliyyəti BEFIT BAKU üçün yeni korporativ müştərilər cəlb etmək və onlara xidmət etməklə əlaqədardır.
Vəzifələr:
- Təyin olunmuş satış planlarına əsasən aylıq satış hədəfləri yerinə yetirmək
- Satış hədəflərinə uyğun fəaliyyət göstərmək
- Yeni müştərilərin axtarışı, cəlb edilməsi və müqavilələrin imzalanma prosesini idarə etmək
- Mövcud müştəri bazasını idarə etmək
- Lazımi sənədləşmə, hesabların hazırlanması, borcların ödənilməsinə nəzarət etmək
- Müştərilərə xidmətin keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat vermək
- Müştərilərin ehtiyac və tələblərini təhlil etmək
- Müştəri etimadını qazanaraq satış prosesini tamamlamaq
- Satış sonrası izləmə aparmaq və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək
- Daxili sistemlərdə müvafiq qeydlərin aparılması və hesabatların təqdim olunması
- Satışın inkişaf etdirilməsi və optimallaşdırılması üçün təkliflər hazırlayıb təqdim etmək
Namizədlərə tələblər:
- Korporativ satış və müştəri xidməti sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus səlis danışmaq, İngilis dilin bilməsi aruolunandır
- Kommunikasiya bacarıqları, məsuliyyətlilik, analitik düşüncə tərzi, layihə idarəetmə bacarıqları
- Şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq, işgüzar danışıqların aparılması və təqdimat etmək bacarıqları;
- Komanda isə işləmək bacarığına sahib olmaq
- Outlook, Excel, Word, Power Point tətbiqi proqramlarında işləmə bacarığı
İş şəraiti:
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- İş qrafiki: 5/2, 09:00-18:00
- Əmək haqqı: 700 AZN və satışdan əlavə bonus
- İş yeri: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Neftçilər prospekti, 68, Crescent Mall 5-ci mərtəbə
Müraciət etmək üçün namizədlər CV-lərini “BEFIT. Satış üzrə mütəxəssis” başlığını qeyd etməklə, Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Основная деятельность специалиста по продажам связана с привлечением новых корпоративных клиентов в BEFIT BAKU и их последующим обслуживанием.
Обязанности:
- Выполнение ежемесячных планов продаж на основе утвержденных целей по продажам
- Ведение деятельности в соответствии с планами продаж
- Управление процессом поиска, привлечения новых клиентов и заключения договоров
- Управление существующей клиентской базой
- Контроль необходимой документации, подготовки счетов и оплаты дебиторской задолженности
- Предоставление клиентам информации о качестве, составе и других отличительных особенностях услуг
- Анализ потребностей и требований клиентов
- Завершение процесса продажи, завоевание доверия клиентов
- Проведение послепродажного мониторинга и обеспечение удовлетворенности клиентов
- Ведение соответствующих записей во внутренних системах и предоставление отчетов
- Подготовка и представление предложений по развитию и оптимизации продаж
Требования к кандидатам:
- От 1 года опыта работы в сфере корпоративных продаж и обслуживания клиентов
- Cвободное владение азербайджанским и русским языками, знание английского языка приветствуется
- Коммуникативные навыки, ответственность, аналитическое мышление, навыки управления проектами
- Устные и письменные навыки общения, ведения деловых переговоров и проведения презентаций
- Умение работать в команде
- Умение работать в программах Outlook, Excel, Word, Power Point
Условия работы:
- Оформление в соответствии с Трудовым Кодексом Азербайджанской Республики
- Место работы: г. Баку, Насиминский район, проспект Нефтяников, 68, 5-ый этаж CRESENT Mall-а
- График работы: 5/2, 09:00-18:00
- Заработная плата: 700 AZN и дополнительные бонусы от продаж