BeFit



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Satış üzrə mütəxəssis/ Специалист по продажам

Satış üzrə mütəxəssisin əsas fəaliyyəti BEFIT BAKU üçün yeni korporativ müştərilər cəlb etmək və onlara xidmət etməklə əlaqədardır. 

Vəzifələr:

  • Təyin olunmuş satış planlarına əsasən aylıq satış hədəfləri yerinə yetirmək
  • Satış hədəflərinə uyğun fəaliyyət göstərmək 
  • Yeni müştərilərin axtarışı, cəlb edilməsi və müqavilələrin imzalanma prosesini idarə etmək
  • Mövcud müştəri bazasını idarə etmək
  • Lazımi sənədləşmə, hesabların hazırlanması, borcların ödənilməsinə nəzarət etmək 
  • Müştərilərə xidmətin keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat vermək
  • Müştərilərin ehtiyac və tələblərini təhlil etmək
  • Müştəri etimadını qazanaraq satış prosesini tamamlamaq
  • Satış sonrası izləmə aparmaq və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək
  • Daxili sistemlərdə müvafiq qeydlərin aparılması və hesabatların təqdim olunması
  • Satışın inkişaf etdirilməsi və optimallaşdırılması üçün təkliflər hazırlayıb təqdim etmək

Namizədlərə tələblər:

  • Korporativ satış və müştəri xidməti sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus səlis danışmaq, İngilis dilin bilməsi aruolunandır 
  • Kommunikasiya bacarıqları, məsuliyyətlilik, analitik düşüncə tərzi, layihə idarəetmə bacarıqları
  • Şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq, işgüzar danışıqların aparılması və təqdimat etmək bacarıqları;
  • Komanda isə işləmək bacarığına sahib olmaq
  • Outlook, Excel, Word, Power Point tətbiqi proqramlarında işləmə bacarığı

İş şəraiti:

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • İş qrafiki: 5/2, 09:00-18:00
  • Əmək haqqı: 700 AZN və satışdan əlavə bonus
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Neftçilər prospekti, 68, Crescent Mall 5-ci mərtəbə

Müraciət etmək üçün namizədlər CV-lərini “BEFIT. Satış üzrə mütəxəssis” başlığını qeyd etməklə, Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.  

 

Основная деятельность специалиста по продажам связана с привлечением новых корпоративных клиентов в BEFIT BAKU и их последующим обслуживанием.

Обязанности:

  • Выполнение ежемесячных планов продаж на основе утвержденных целей по продажам
  • Ведение деятельности в соответствии с планами продаж
  • Управление процессом поиска, привлечения новых клиентов и заключения договоров
  • Управление существующей клиентской базой
  • Контроль необходимой документации, подготовки счетов и оплаты дебиторской задолженности
  • Предоставление клиентам информации о качестве, составе и других отличительных особенностях услуг
  • Анализ потребностей и требований клиентов
  • Завершение процесса продажи, завоевание доверия клиентов
  • Проведение послепродажного мониторинга и обеспечение удовлетворенности клиентов
  • Ведение соответствующих записей во внутренних системах и предоставление отчетов
  • Подготовка и представление предложений по развитию и оптимизации продаж

Требования к кандидатам:

  • От 1 года опыта работы в сфере корпоративных продаж и обслуживания клиентов
  • Cвободное владение азербайджанским и русским языками, знание английского языка приветствуется
  • Коммуникативные навыки, ответственность, аналитическое мышление, навыки управления проектами
  • Устные и письменные навыки общения, ведения деловых переговоров и проведения презентаций
  • Умение работать в команде
  • Умение работать в программах Outlook, Excel, Word, Power Point

Условия работы:

  • Оформление в соответствии с Трудовым Кодексом Азербайджанской Республики
  • Место работы: г. Баку, Насиминский район, проспект Нефтяников, 68, 5-ый этаж CRESENT Mall-а
  • График работы: 5/2, 09:00-18:00
  • Заработная плата: 700 AZN и дополнительные бонусы от продаж 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



BeFit



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Satış üzrə mütəxəssis/ Специалист по продажам

Satış üzrə mütəxəssisin əsas fəaliyyəti BEFIT BAKU üçün yeni korporativ müştərilər cəlb etmək və onlara xidmət etməklə əlaqədardır. 

Vəzifələr:

  • Təyin olunmuş satış planlarına əsasən aylıq satış hədəfləri yerinə yetirmək
  • Satış hədəflərinə uyğun fəaliyyət göstərmək 
  • Yeni müştərilərin axtarışı, cəlb edilməsi və müqavilələrin imzalanma prosesini idarə etmək
  • Mövcud müştəri bazasını idarə etmək
  • Lazımi sənədləşmə, hesabların hazırlanması, borcların ödənilməsinə nəzarət etmək 
  • Müştərilərə xidmətin keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat vermək
  • Müştərilərin ehtiyac və tələblərini təhlil etmək
  • Müştəri etimadını qazanaraq satış prosesini tamamlamaq
  • Satış sonrası izləmə aparmaq və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək
  • Daxili sistemlərdə müvafiq qeydlərin aparılması və hesabatların təqdim olunması
  • Satışın inkişaf etdirilməsi və optimallaşdırılması üçün təkliflər hazırlayıb təqdim etmək

Namizədlərə tələblər:

  • Korporativ satış və müştəri xidməti sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus səlis danışmaq, İngilis dilin bilməsi aruolunandır 
  • Kommunikasiya bacarıqları, məsuliyyətlilik, analitik düşüncə tərzi, layihə idarəetmə bacarıqları
  • Şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq, işgüzar danışıqların aparılması və təqdimat etmək bacarıqları;
  • Komanda isə işləmək bacarığına sahib olmaq
  • Outlook, Excel, Word, Power Point tətbiqi proqramlarında işləmə bacarığı

İş şəraiti:

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
  • İş qrafiki: 5/2, 09:00-18:00
  • Əmək haqqı: 700 AZN və satışdan əlavə bonus
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Neftçilər prospekti, 68, Crescent Mall 5-ci mərtəbə

Müraciət etmək üçün namizədlər CV-lərini “BEFIT. Satış üzrə mütəxəssis” başlığını qeyd etməklə, Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.  

 

Основная деятельность специалиста по продажам связана с привлечением новых корпоративных клиентов в BEFIT BAKU и их последующим обслуживанием.

Обязанности:

  • Выполнение ежемесячных планов продаж на основе утвержденных целей по продажам
  • Ведение деятельности в соответствии с планами продаж
  • Управление процессом поиска, привлечения новых клиентов и заключения договоров
  • Управление существующей клиентской базой
  • Контроль необходимой документации, подготовки счетов и оплаты дебиторской задолженности
  • Предоставление клиентам информации о качестве, составе и других отличительных особенностях услуг
  • Анализ потребностей и требований клиентов
  • Завершение процесса продажи, завоевание доверия клиентов
  • Проведение послепродажного мониторинга и обеспечение удовлетворенности клиентов
  • Ведение соответствующих записей во внутренних системах и предоставление отчетов
  • Подготовка и представление предложений по развитию и оптимизации продаж

Требования к кандидатам:

  • От 1 года опыта работы в сфере корпоративных продаж и обслуживания клиентов
  • Cвободное владение азербайджанским и русским языками, знание английского языка приветствуется
  • Коммуникативные навыки, ответственность, аналитическое мышление, навыки управления проектами
  • Устные и письменные навыки общения, ведения деловых переговоров и проведения презентаций
  • Умение работать в команде
  • Умение работать в программах Outlook, Excel, Word, Power Point

Условия работы:

  • Оформление в соответствии с Трудовым Кодексом Азербайджанской Республики
  • Место работы: г. Баку, Насиминский район, проспект Нефтяников, 68, 5-ый этаж CRESENT Mall-а
  • График работы: 5/2, 09:00-18:00
  • Заработная плата: 700 AZN и дополнительные бонусы от продаж 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap