BDO Azerbaijan LLC



Şirkət haqqında:

“BDO Azərbaycan” MMC Azərbaycan Respublikasında 1302212761 nömrə altında qeydiyyatdan keçmiş məhdud məsuliyyətli cəmiyyətdir və Böyük Britaniyanın zəmanətlə məhdudlaşdırılmış BDO International Limited şirkətinin üzvü olmaqla BDO beynəlxalq şəbəkəsinin tərkib hissəsidir.


“BDO Azərbaycan” MMC 2010-cu il tarixindən etibarən dünyanın 5 ən böyük auditor təşkilatlarından biri olan BDO qlobal şəbəkəsinin (bundan sonra “BDO qlobal şəbəkəsi” və ya “BDO” adlanacaq) Azərbaycanda ilk və yeganə rəsmi üzvüdür.


BDO qlobal şəbəkəsi dünyanın 167 ölkəsində 1,600 ofisində peşəkar audit, vergi və konsaltinq xidmətləri göstərən 91,000 əməkdaşı birləşdirən bir şəbəkədir. 2020-ci il üzrə BDO qlobal şəbəkəsinin məcmu gəlirləri 10.3 milyard ABŞ dolları təşkil etmişdir. Müştərilərimiz arasında ən qabaqcıl beynəlxalq və yerli şirkətlər, dövlət qurumları və qeyri-kommersiya təşkilatları yer tapır.

Əlaqə vasitələri:




Payroll Associate

Department: Payroll Services      

Grade: Associate 

Category: Employee 

Employment type: Full time

Compliance 

  • Maintenance of personnel files and relevant records in compliance with applicable legal requirements and operating needs; 
  • Processing employment records and related amendments in Electronic Government System;
  • Preparation and submission of monthly/quarterly/annual reports to the state authorities as per requirements of applicable laws;
  • Issuance and processing of statutory documents, such as orders, applications, sick notes, social security cards and others;
  • Maintenance of vacation register; 
  • Provision of HR related information for finance department’s internal and external reporting purposes;
  • Maintenance of employee’s timesheets;
  • Assistance during labour and other related inspections; 
  • Responding queries received from the state authorities on the matters related to direct responsibilities;  
  • Preparation and submission of timesheets as may be required. 

Payroll

  • Calculation of employees’ monthly pay
  • Calculation of allowances with regard to annual leaves, sick leaves, maternity leaves and others;
  • Calculation of business trip allowances and maintenance of related reports; 
  • Preparation of reports as may be requested by management;
  • Assurance of timely processing of payments to employees, including related taxes.   

Duties

  • Stay align with corporate policies and procedures;  
  • Represent BDO in a professional manner through punctuality & appearance;
  • Apply honesty, integrity and objectiveness while on duty;  
  • Meet set deadlines. 

Requirements

  • Bachelor’s degree in finance or math;   
  • 2 + years of working experience taking the role of payroll accountant; 
  • 2 + years of working experience working with e-gov portal and national labour laws;
  • Understanding of payroll calculation principles sufficient to fulfill responsibilities;
  • Intermediate level of English and good knowledge of Russian;
  • Good communication, writing and time management skills;
  • Strong knowledge of Microsoft Office products;
  • Honesty, integrity and professional ethics;

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



BDO Azerbaijan LLC



Şirkət haqqında:

“BDO Azərbaycan” MMC Azərbaycan Respublikasında 1302212761 nömrə altında qeydiyyatdan keçmiş məhdud məsuliyyətli cəmiyyətdir və Böyük Britaniyanın zəmanətlə məhdudlaşdırılmış BDO International Limited şirkətinin üzvü olmaqla BDO beynəlxalq şəbəkəsinin tərkib hissəsidir.


“BDO Azərbaycan” MMC 2010-cu il tarixindən etibarən dünyanın 5 ən böyük auditor təşkilatlarından biri olan BDO qlobal şəbəkəsinin (bundan sonra “BDO qlobal şəbəkəsi” və ya “BDO” adlanacaq) Azərbaycanda ilk və yeganə rəsmi üzvüdür.


BDO qlobal şəbəkəsi dünyanın 167 ölkəsində 1,600 ofisində peşəkar audit, vergi və konsaltinq xidmətləri göstərən 91,000 əməkdaşı birləşdirən bir şəbəkədir. 2020-ci il üzrə BDO qlobal şəbəkəsinin məcmu gəlirləri 10.3 milyard ABŞ dolları təşkil etmişdir. Müştərilərimiz arasında ən qabaqcıl beynəlxalq və yerli şirkətlər, dövlət qurumları və qeyri-kommersiya təşkilatları yer tapır.

Əlaqə vasitələri:




Payroll Associate

Department: Payroll Services      

Grade: Associate 

Category: Employee 

Employment type: Full time

Compliance 

  • Maintenance of personnel files and relevant records in compliance with applicable legal requirements and operating needs; 
  • Processing employment records and related amendments in Electronic Government System;
  • Preparation and submission of monthly/quarterly/annual reports to the state authorities as per requirements of applicable laws;
  • Issuance and processing of statutory documents, such as orders, applications, sick notes, social security cards and others;
  • Maintenance of vacation register; 
  • Provision of HR related information for finance department’s internal and external reporting purposes;
  • Maintenance of employee’s timesheets;
  • Assistance during labour and other related inspections; 
  • Responding queries received from the state authorities on the matters related to direct responsibilities;  
  • Preparation and submission of timesheets as may be required. 

Payroll

  • Calculation of employees’ monthly pay
  • Calculation of allowances with regard to annual leaves, sick leaves, maternity leaves and others;
  • Calculation of business trip allowances and maintenance of related reports; 
  • Preparation of reports as may be requested by management;
  • Assurance of timely processing of payments to employees, including related taxes.   

Duties

  • Stay align with corporate policies and procedures;  
  • Represent BDO in a professional manner through punctuality & appearance;
  • Apply honesty, integrity and objectiveness while on duty;  
  • Meet set deadlines. 

Requirements

  • Bachelor’s degree in finance or math;   
  • 2 + years of working experience taking the role of payroll accountant; 
  • 2 + years of working experience working with e-gov portal and national labour laws;
  • Understanding of payroll calculation principles sufficient to fulfill responsibilities;
  • Intermediate level of English and good knowledge of Russian;
  • Good communication, writing and time management skills;
  • Strong knowledge of Microsoft Office products;
  • Honesty, integrity and professional ethics;

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap