Badamdar Hotel & Residences



Şirkət haqqında:

Located within 25 minutes' walk from Upland Park, Badamdar Estates offers 24-hour front desk, dry cleaning and concierge service. 


Flame Towers is nearly a 25-minute walk of the 5-star hotel in Baku. Guests of the property can get to Philarmonic Garden, which is about a 25-minute stroll away.


Comprising a city view balcony the rooms at Badamdar Estates are equipped with a flat-screen TV with satellite channels. Some of the stylish units also come with mini-kitchen, microwave, a freezer and other utensils. 


Corporate travelers will benefit from a conference space and meeting rooms available on venue.

Əlaqə vasitələri:




Təchizat üzrə aparıcı mütəxəssis

Şöbə:  Satınalma
Dərəcə:  6
Tabeçilik: Təchizat üzrə menecer
Əmək funksiyası: 

  • Effektiv tədarük prosesindən istifadə etmək, habelə mallar və xidmətlər üçün rəqabətə davamlı qiymətləri əldə etməklə, müəssisənin xərclərini minimuma endirilməsini təmin etmək;
  • Şöbələr çərçivəsində tədarüklə bağlı daxili nəzarət siyasəti və prosedurlarını təmin etmək;
  • Satınalmalar üzrə məlumat bazasını düzgün aparmaq (məs., malın çatdırma vaxtı, satınalma üzrə minimum həcm, standart xərclər, malın qalıq miqdarı, tədarükçülər haqqında məlumat, və s.);
  • Təchizat şöbəsinin Menecerinə şöbələrin material və qeyri-material ehtiyatlarının istehlakı ilə bağlı nəzərdə tutulmayan xərcləri haqqında məlumat vermək və belə xərcləri minimuma endirmək üçün məhsulların təchizatı üçün alternativ mənbələr daxil olmaqla, müvafiq tədbirlərin görülməsini tövsiyə etmək;
  • Müxtəlif şöbə rəhbərlərindən verilən məhsullara dair bütün texniki spesifikasiyaların koordinasiyasında köməklik göstərmək və tədarük siyahıları ilə onların sənədlərini aparmaq, tədarük spesifikasiyalarının tərtib edilməsinə kömək etmək;
  • Tədarükçilərlə bağlı yaranan ödəniş gecikmələri/uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq məqsədilə mühasibatlıqla əməkdaşlıq etmək;
  • Tələb olunduqda, təchizatçının nümayəndələri ilə müsahibələr keçirmək və hər hansı tələb edilən məmulata dair spesifikasiyalar və qiymət təkliflərini əldə etmək; 
  • Yazışmaları, danışıqları və təchizat prosesini müəssisə üçün ən sərfəli olan yollarla aparmaq;
  • Təchizat üzrə meneceri tərəfindən verilən təlimata əsasən sifarişlər vermək və tədarük prosesində iştirak etmək.;
  • Təchizat şöbəsinin bütün xərclərindən xəbərdar olmaq və onlara nəzarət etmək üçün müvafiq tədbirlər tövsiyə etmək;
  • Malların qəbulu prosesinin müvafiq qaydada həyata keçirilməsini təmin etmək üçün bütün əməliyyat və nəzarət prosedurlarını həyata keçirmək;
  • Tenderlərin təşkili;
  • Şöbə və menecer ilə sıx əlaqədə çalışaraq daxili nəzarət siyasət və prosedurlarını təkmilləşdirir, departamentlərarası standardlar əsasında icra nəzarətini təmin edir.
  • Tədarük vahidlərinin material və xidmət ehtiyatları üzrə məlumat bazasını mükəmməl səviyyədə idarə edir: çatdırılma vaxtı, minimum sifariş həcmdən tutmuş mal balansına və tədarükçü profillərinə qədər geniş spektri əhatə edir.
  • Mühasibatlıq, logistika və digər şöbələrlə əməkdaşlıq edərək ödəniş gecikmələri və uyğunsuzluqları aradan qaldırır; menecerə müvafiq tədbirlər və alternativ mənbələr barədə vaxtında məlumat verir.
  • Məhsul spesifikasiyalarının hazırlanmasını koordinasiya edir, şifahi və yazılı danışıqlar vasitəsilə tədarük prosesində ən sərfəli və şəffaf rüsumların əldə olunmasını təmin edir.
  • Tender proseslərini planlayır, elan edir və qərarların vaxtında qəbul edilməsini təşkil edir.
  • Gəliş‑qəbul operasiyalarını nəzarətdə saxlayır, keyfiyyət və kvant standartlarına uyğunluğunu yoxlayır və əməliyyat prosedurlarını nəzarətdə saxlayır.

Tələblər:

  • Təhsil:
  • Ali ;
  • Bilik və Bacarıqlar:
  • Təchizatçı Münasibətləri;
  • Maraqlı Tərəflərin İdarə Edilməsi;
  • Təchizat İdarəetmə sistemi; 
  • Əlaqələrin inkişaf etdirilməsi;
  • Kateqoriya İdarəetmə;
  • Araşdırma bacarığı; 
  • Texnoloji bacarıqlar; 
  • Tenderlərin təşkili;
  • Səbirlilik; 
  • Danışıqlar aparma bacarığı;
  • Təsir/inandırma bacarıqları;
  • Çətin fərdlərlə işləmək bacarığı;
  • Etibarlılıq; Detallara diqqətlilik;
  • Məsuliyyətlilik
  • Kompüter bilikləri:
  • MC Office;
  • 1C proqram təminatı;
  • Netses; 
  • Dil bilikləri:                           
  • Azərbaycan dili – sərbəst;
  • Rus və ya ingilis dili –əla;
  • Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin Mühafizəsi üzrə Öhdəliklər:
  • SƏTƏM siyasətləri və prosedurlarından xəbərdar olmaq və bütün prosedurların təhlükəsiz və SƏTƏM prinsipləri çərçivəsində keçirilməsini təmin etmək;
  • Ehtiyatlılığa riayət etmək öhdəliyindən xəbərdar olmaq və Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin mühafizəsi qanunvericiliyinə, siyasətlərinə və proseduralarına riayət etmək;
  • Əmlak təhlükəsizliyi, ilkin tibbi yardım, yanğın və fövqəladə hal proseduraları ilə tanış olmaq və avadanlığı təhlükəsiz və düşüncəli tərzdə istismar etmək;
  • Təhlükəli vəziyyətin aradan qaldırılması üçün tədbir görmək və aidiyyəti şəxslərə potensial təhlükələr haqqında məlumat vermək.

Digər öhdəliklər:

  • Qanunvericilik və təşkilatdaxili prosedurların tələblərinə riayət etmək;
  • Geyim kodeksi tələblərinə, xarici görünüş və gigiyena ilə bağlı ən yüksək standartlara riayət etmək;
  • Peşəkar iş münasibətləri çərçivəsində fəaliyyət göstərmək;
  • Tələb olunduqda, təlim sessiyaları və toplantılarda iştirak etmək;
  • Təyin edilmiş digər müvafiq vəzifə və öhdəlikləri yerinə yetirmək;

Maraqlanan namizədlər cv-lərini  qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Badamdar Hotel & Residences



Şirkət haqqında:

Located within 25 minutes' walk from Upland Park, Badamdar Estates offers 24-hour front desk, dry cleaning and concierge service. 


Flame Towers is nearly a 25-minute walk of the 5-star hotel in Baku. Guests of the property can get to Philarmonic Garden, which is about a 25-minute stroll away.


Comprising a city view balcony the rooms at Badamdar Estates are equipped with a flat-screen TV with satellite channels. Some of the stylish units also come with mini-kitchen, microwave, a freezer and other utensils. 


Corporate travelers will benefit from a conference space and meeting rooms available on venue.

Əlaqə vasitələri:




Təchizat üzrə aparıcı mütəxəssis

Şöbə:  Satınalma
Dərəcə:  6
Tabeçilik: Təchizat üzrə menecer
Əmək funksiyası: 

  • Effektiv tədarük prosesindən istifadə etmək, habelə mallar və xidmətlər üçün rəqabətə davamlı qiymətləri əldə etməklə, müəssisənin xərclərini minimuma endirilməsini təmin etmək;
  • Şöbələr çərçivəsində tədarüklə bağlı daxili nəzarət siyasəti və prosedurlarını təmin etmək;
  • Satınalmalar üzrə məlumat bazasını düzgün aparmaq (məs., malın çatdırma vaxtı, satınalma üzrə minimum həcm, standart xərclər, malın qalıq miqdarı, tədarükçülər haqqında məlumat, və s.);
  • Təchizat şöbəsinin Menecerinə şöbələrin material və qeyri-material ehtiyatlarının istehlakı ilə bağlı nəzərdə tutulmayan xərcləri haqqında məlumat vermək və belə xərcləri minimuma endirmək üçün məhsulların təchizatı üçün alternativ mənbələr daxil olmaqla, müvafiq tədbirlərin görülməsini tövsiyə etmək;
  • Müxtəlif şöbə rəhbərlərindən verilən məhsullara dair bütün texniki spesifikasiyaların koordinasiyasında köməklik göstərmək və tədarük siyahıları ilə onların sənədlərini aparmaq, tədarük spesifikasiyalarının tərtib edilməsinə kömək etmək;
  • Tədarükçilərlə bağlı yaranan ödəniş gecikmələri/uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq məqsədilə mühasibatlıqla əməkdaşlıq etmək;
  • Tələb olunduqda, təchizatçının nümayəndələri ilə müsahibələr keçirmək və hər hansı tələb edilən məmulata dair spesifikasiyalar və qiymət təkliflərini əldə etmək; 
  • Yazışmaları, danışıqları və təchizat prosesini müəssisə üçün ən sərfəli olan yollarla aparmaq;
  • Təchizat üzrə meneceri tərəfindən verilən təlimata əsasən sifarişlər vermək və tədarük prosesində iştirak etmək.;
  • Təchizat şöbəsinin bütün xərclərindən xəbərdar olmaq və onlara nəzarət etmək üçün müvafiq tədbirlər tövsiyə etmək;
  • Malların qəbulu prosesinin müvafiq qaydada həyata keçirilməsini təmin etmək üçün bütün əməliyyat və nəzarət prosedurlarını həyata keçirmək;
  • Tenderlərin təşkili;
  • Şöbə və menecer ilə sıx əlaqədə çalışaraq daxili nəzarət siyasət və prosedurlarını təkmilləşdirir, departamentlərarası standardlar əsasında icra nəzarətini təmin edir.
  • Tədarük vahidlərinin material və xidmət ehtiyatları üzrə məlumat bazasını mükəmməl səviyyədə idarə edir: çatdırılma vaxtı, minimum sifariş həcmdən tutmuş mal balansına və tədarükçü profillərinə qədər geniş spektri əhatə edir.
  • Mühasibatlıq, logistika və digər şöbələrlə əməkdaşlıq edərək ödəniş gecikmələri və uyğunsuzluqları aradan qaldırır; menecerə müvafiq tədbirlər və alternativ mənbələr barədə vaxtında məlumat verir.
  • Məhsul spesifikasiyalarının hazırlanmasını koordinasiya edir, şifahi və yazılı danışıqlar vasitəsilə tədarük prosesində ən sərfəli və şəffaf rüsumların əldə olunmasını təmin edir.
  • Tender proseslərini planlayır, elan edir və qərarların vaxtında qəbul edilməsini təşkil edir.
  • Gəliş‑qəbul operasiyalarını nəzarətdə saxlayır, keyfiyyət və kvant standartlarına uyğunluğunu yoxlayır və əməliyyat prosedurlarını nəzarətdə saxlayır.

Tələblər:

  • Təhsil:
  • Ali ;
  • Bilik və Bacarıqlar:
  • Təchizatçı Münasibətləri;
  • Maraqlı Tərəflərin İdarə Edilməsi;
  • Təchizat İdarəetmə sistemi; 
  • Əlaqələrin inkişaf etdirilməsi;
  • Kateqoriya İdarəetmə;
  • Araşdırma bacarığı; 
  • Texnoloji bacarıqlar; 
  • Tenderlərin təşkili;
  • Səbirlilik; 
  • Danışıqlar aparma bacarığı;
  • Təsir/inandırma bacarıqları;
  • Çətin fərdlərlə işləmək bacarığı;
  • Etibarlılıq; Detallara diqqətlilik;
  • Məsuliyyətlilik
  • Kompüter bilikləri:
  • MC Office;
  • 1C proqram təminatı;
  • Netses; 
  • Dil bilikləri:                           
  • Azərbaycan dili – sərbəst;
  • Rus və ya ingilis dili –əla;
  • Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin Mühafizəsi üzrə Öhdəliklər:
  • SƏTƏM siyasətləri və prosedurlarından xəbərdar olmaq və bütün prosedurların təhlükəsiz və SƏTƏM prinsipləri çərçivəsində keçirilməsini təmin etmək;
  • Ehtiyatlılığa riayət etmək öhdəliyindən xəbərdar olmaq və Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin mühafizəsi qanunvericiliyinə, siyasətlərinə və proseduralarına riayət etmək;
  • Əmlak təhlükəsizliyi, ilkin tibbi yardım, yanğın və fövqəladə hal proseduraları ilə tanış olmaq və avadanlığı təhlükəsiz və düşüncəli tərzdə istismar etmək;
  • Təhlükəli vəziyyətin aradan qaldırılması üçün tədbir görmək və aidiyyəti şəxslərə potensial təhlükələr haqqında məlumat vermək.

Digər öhdəliklər:

  • Qanunvericilik və təşkilatdaxili prosedurların tələblərinə riayət etmək;
  • Geyim kodeksi tələblərinə, xarici görünüş və gigiyena ilə bağlı ən yüksək standartlara riayət etmək;
  • Peşəkar iş münasibətləri çərçivəsində fəaliyyət göstərmək;
  • Tələb olunduqda, təlim sessiyaları və toplantılarda iştirak etmək;
  • Təyin edilmiş digər müvafiq vəzifə və öhdəlikləri yerinə yetirmək;

Maraqlanan namizədlər cv-lərini  qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap