Azerconnect Group

Şirkət haqqında:
Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.
2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir.
Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.
Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.
Əlaqə vasitələri:
Daxili Audit üzrə mütəxəssis/ Internal Audit Specialist
Funksiya: Daxili Audit
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
Daxili Audit üzrə mütəxəssisi olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Daxili audit yanaşmasını başa düşmək və ona dair bilikləri tətbiq etmək
- Beynəlxalq daxili audit və mühasibat uçotu standartlarını başa düşmək və ona dair bilikləri tətbiq etmək
- Şirkətlərin biznes prosesləri, onların daxili nəzarət sistemi və əməliyyatları barədə anlayışları inkişaf etdirmək
- Verilmiş tapşırıqları və prosedurları daxili audit siyasətinə uyğun olaraq düzgün yerinə yetirmək
- Məqsədləri, görülmüş işi, nəticələri müvafiq qaydada sənədləşdirilən işçi sənədləri hazırlamaq və tələb olunan vaxtda yoxlanış üçün təqdim etmək
- Yoxlanılan sahədə tapılan bütün audit nöqsanlarını müvafiq rəhbərin nəzərinə çatdırmaq və tövsiyələr təklif etmək
- Müxtəlif layihə ilə bağlı məsələlərdə müvafiq rəhbərə kömək etmək
- Şirkətin heyəti və daxili audit komandası ilə lazımi ünsiyyəti saxlamaq
- Davamlı olaraq texniki bacarıq və bilikləri peşəkar kvalifikasiyalar əldə edərək, təlimlərdə iştirak edərək, özünü oyrətmə və şöbənin təcrübəli üzvlərindən kömək istiyərək inkişaf etdirmək
- Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək
- Verilmiş tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək
- Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək
Vəzifənin tələbləri:
- İqtisadiyyat, mühasibat və ya maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil
- Daxili audit, maliyyə auditi və ya əlaqəli sahələr üzrə ən azı 1-2 illik iş təcrübəsi
- Microsoft Office proqramlarının peşəkar istifadə bacarığı
- Sərbəst Azərbaycan və İngilis dili biliyi, Rus dili üstünlükdür
- Şirkətin biznes prosesləri ilə bağlı ilkin bilik və anlayışlara malik olmaq
- Daxili audit prosesi və tətbiqi ilə bağlı ilkin anlayışlara malik olmaq
- Daxili nəzarət sistemi, test və qiymətləndirmə prosedurları barədə ilkin anlayışlara malik olmaq
- Müstəqilliyin qorunması bacarığı
- Müşahidə etmək və problemi sürətli həll etmə bacarığı
Biz nə təklif edirik?
- Rəqabətli kompensasiya
- Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
- Əlavə imtiyazlar
- Performansa əsaslanan mədəniyyət
- Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
- Karyera inkişaf imkanı
- Hibrid iş imkanı
- Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
- Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
- Beynəlxalq təcrübə
- Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
- Kross-funksional əməkdaşlıq
- Təcrübə mübadiləsi
Division: Internal Audit
Work graphic: 5 days a week, from 09:00 to 18:00.
Your main job responsibilities as Internal Audit Specialist
- To understand and apply knowledge of internal audit approach
- To understand and apply knowledge of international internal audit and accounting standards
- To develop an understanding of the companies’ business processes, its system of internal controls and operations
- To perform assigned tasks and procedures properly, in accordance with the internal audit policy
- To prepare appropriate work papers with proper documentation of objectives, work done, conclusion and submission for further review within set deadline
- To inform the respective supervisor about all of the detected audit findings in the area under review and suggest recommendations
- To assist the respective supervisor on different engagement related matters
- To properly communicate with the entity personnel and internal audit team
- To continuously improve technical skills and knowledge by obtaining professional qualifications, attending trainings, self-study and seeking help of senior members of the department
- To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management
- To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions
- To keep confidentiality of the company data
Your job requirements:
- Higher education in economics, accounting or finance
- At least 1-2 years experience in the areas of internal audit, financial audit or related fields.
- Proficient user of Microsoft Office programs
- Fluent Azerbaijani, English and Russian language is an advantage
- Basic knowledge and understanding of the Company’s business processes
- Basic understanding of Internal Audit process and application
- Basic knowledge and understanding of systems of internal controls and testing and evaluation procedures
- Ability to maintain independence
- Observation and problem solving skills
What we offer?
- Competitive compensation
- Incentives and bonuses based on performance
- Fringe benefits
- Performance-driven culture
- Diversified learning and development opportunities
- Career growth opportunity
- Hybrid work opportunity
- Unique experience of working in the most dynamic industry
- Innovative products and digitalization
- International experience
- Amazing team of highly skilled professionals
- Cross-functional collaboration
- Experience sharing