Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Daxili Audit üzrə mütəxəssis/ Internal Audit Specialist

Funksiya: Daxili Audit

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.

Daxili Audit üzrə mütəxəssisi olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Daxili audit yanaşmasını başa düşmək və ona dair bilikləri tətbiq etmək
  • Beynəlxalq daxili audit və mühasibat uçotu standartlarını başa düşmək və ona dair bilikləri tətbiq etmək
  • Şirkətlərin biznes prosesləri, onların daxili nəzarət sistemi və əməliyyatları barədə anlayışları inkişaf etdirmək
  • Verilmiş tapşırıqları və prosedurları daxili audit siyasətinə uyğun olaraq düzgün yerinə yetirmək
  • Məqsədləri, görülmüş işi, nəticələri müvafiq qaydada sənədləşdirilən işçi sənədləri hazırlamaq və tələb olunan vaxtda yoxlanış üçün təqdim etmək
  • Yoxlanılan sahədə tapılan bütün audit nöqsanlarını müvafiq rəhbərin nəzərinə çatdırmaq və tövsiyələr təklif etmək
  • Müxtəlif layihə ilə bağlı məsələlərdə müvafiq rəhbərə kömək etmək
  • Şirkətin heyəti və daxili audit komandası ilə lazımi ünsiyyəti saxlamaq
  • Davamlı olaraq texniki bacarıq və bilikləri peşəkar kvalifikasiyalar əldə edərək, təlimlərdə iştirak edərək, özünü oyrətmə və şöbənin təcrübəli üzvlərindən kömək istiyərək inkişaf etdirmək
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək
  • Verilmiş tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək

Vəzifənin tələbləri:

  • İqtisadiyyat, mühasibat və ya maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil
  • Daxili audit, maliyyə auditi və ya əlaqəli sahələr üzrə ən azı 1-2 illik iş təcrübəsi
  • Microsoft Office proqramlarının peşəkar istifadə bacarığı
  • Sərbəst Azərbaycan və İngilis dili biliyi, Rus dili üstünlükdür
  • Şirkətin biznes prosesləri ilə bağlı ilkin bilik və anlayışlara malik olmaq
  • Daxili audit prosesi və tətbiqi ilə bağlı ilkin anlayışlara malik olmaq
  • Daxili nəzarət sistemi, test və qiymətləndirmə prosedurları barədə ilkin anlayışlara malik olmaq
  • Müstəqilliyin qorunması bacarığı
  • Müşahidə etmək və problemi sürətli həll etmə bacarığı

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

 

 

Division: Internal Audit

Work graphic: 5 days a week, from 09:00 to 18:00.

Your main job responsibilities as Internal Audit Specialist

  • To understand and apply knowledge of internal audit approach
  • To understand and apply knowledge of international internal audit and accounting standards
  • To develop an understanding of the companies’ business processes, its system of internal controls and operations
  • To perform assigned tasks and procedures properly, in accordance with the internal audit policy
  • To prepare appropriate work papers with proper documentation of objectives, work done, conclusion and submission for further review within set deadline
  • To inform the respective supervisor about all of the detected audit findings in the area under review and suggest recommendations
  • To assist the respective supervisor on different engagement related matters
  • To properly communicate with the entity personnel and internal audit team
  • To continuously improve technical skills and knowledge by obtaining professional qualifications, attending trainings, self-study and seeking help of senior members of the department
  • To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management
  • To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions
  • To keep confidentiality of the company data

Your job requirements:

  • Higher education in economics, accounting or finance
  • At least 1-2 years experience in the areas of internal audit, financial audit or related fields.
  • Proficient user of Microsoft Office programs
  • Fluent Azerbaijani, English and Russian language is an advantage
  • Basic knowledge and understanding of the Company’s business processes
  • Basic understanding of Internal Audit process and application
  • Basic knowledge and understanding of systems of internal controls and testing and evaluation procedures
  • Ability to maintain independence
  • Observation and problem solving skills

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Daxili Audit üzrə mütəxəssis/ Internal Audit Specialist

Funksiya: Daxili Audit

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.

Daxili Audit üzrə mütəxəssisi olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Daxili audit yanaşmasını başa düşmək və ona dair bilikləri tətbiq etmək
  • Beynəlxalq daxili audit və mühasibat uçotu standartlarını başa düşmək və ona dair bilikləri tətbiq etmək
  • Şirkətlərin biznes prosesləri, onların daxili nəzarət sistemi və əməliyyatları barədə anlayışları inkişaf etdirmək
  • Verilmiş tapşırıqları və prosedurları daxili audit siyasətinə uyğun olaraq düzgün yerinə yetirmək
  • Məqsədləri, görülmüş işi, nəticələri müvafiq qaydada sənədləşdirilən işçi sənədləri hazırlamaq və tələb olunan vaxtda yoxlanış üçün təqdim etmək
  • Yoxlanılan sahədə tapılan bütün audit nöqsanlarını müvafiq rəhbərin nəzərinə çatdırmaq və tövsiyələr təklif etmək
  • Müxtəlif layihə ilə bağlı məsələlərdə müvafiq rəhbərə kömək etmək
  • Şirkətin heyəti və daxili audit komandası ilə lazımi ünsiyyəti saxlamaq
  • Davamlı olaraq texniki bacarıq və bilikləri peşəkar kvalifikasiyalar əldə edərək, təlimlərdə iştirak edərək, özünü oyrətmə və şöbənin təcrübəli üzvlərindən kömək istiyərək inkişaf etdirmək
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək
  • Verilmiş tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək

Vəzifənin tələbləri:

  • İqtisadiyyat, mühasibat və ya maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil
  • Daxili audit, maliyyə auditi və ya əlaqəli sahələr üzrə ən azı 1-2 illik iş təcrübəsi
  • Microsoft Office proqramlarının peşəkar istifadə bacarığı
  • Sərbəst Azərbaycan və İngilis dili biliyi, Rus dili üstünlükdür
  • Şirkətin biznes prosesləri ilə bağlı ilkin bilik və anlayışlara malik olmaq
  • Daxili audit prosesi və tətbiqi ilə bağlı ilkin anlayışlara malik olmaq
  • Daxili nəzarət sistemi, test və qiymətləndirmə prosedurları barədə ilkin anlayışlara malik olmaq
  • Müstəqilliyin qorunması bacarığı
  • Müşahidə etmək və problemi sürətli həll etmə bacarığı

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

 

 

Division: Internal Audit

Work graphic: 5 days a week, from 09:00 to 18:00.

Your main job responsibilities as Internal Audit Specialist

  • To understand and apply knowledge of internal audit approach
  • To understand and apply knowledge of international internal audit and accounting standards
  • To develop an understanding of the companies’ business processes, its system of internal controls and operations
  • To perform assigned tasks and procedures properly, in accordance with the internal audit policy
  • To prepare appropriate work papers with proper documentation of objectives, work done, conclusion and submission for further review within set deadline
  • To inform the respective supervisor about all of the detected audit findings in the area under review and suggest recommendations
  • To assist the respective supervisor on different engagement related matters
  • To properly communicate with the entity personnel and internal audit team
  • To continuously improve technical skills and knowledge by obtaining professional qualifications, attending trainings, self-study and seeking help of senior members of the department
  • To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management
  • To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions
  • To keep confidentiality of the company data

Your job requirements:

  • Higher education in economics, accounting or finance
  • At least 1-2 years experience in the areas of internal audit, financial audit or related fields.
  • Proficient user of Microsoft Office programs
  • Fluent Azerbaijani, English and Russian language is an advantage
  • Basic knowledge and understanding of the Company’s business processes
  • Basic understanding of Internal Audit process and application
  • Basic knowledge and understanding of systems of internal controls and testing and evaluation procedures
  • Ability to maintain independence
  • Observation and problem solving skills

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap