PASHA Holding

Şirkət haqqında:
“PAŞA Holding” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət (PAŞA Holdinq və ya “PAŞA Holding” MMC) öz törəmə şirkətləri vasitəsi ilə bankçılıq, sığorta, tikinti, informasiya texnologiyaları, daşınmaz əmlak və turizm sektorlarına sərmayə yatırır.
Holdinq fəaliyyətə başladığı 2006-cı ildən etibarən öz biznesini effektiv menecment, korporativ idarəetmə və düşünülmüş investisiya qərarları əsasında qurur.
Holdinqdə iki növ investisiya portfeli mövcuddur: PAŞA Holdinq və törəmə şirkətlərində (PAŞA Qrup) səhmlərin nəzarət payı və kiçik özəl kapital investisiyaları.
Əlaqə vasitələri:
Baş Auditor
PAŞA Holdinq strateji aktivi olan PAŞA Bank Daxili Audit Departmentinə Baş Auditor vakansiyası üzrə təcrübəli namizədləri işə dəvət edir.
İşin təsviri:
- Təsdiq olunmuş İllik Audit Planına və Audit Komitəsinin tapşırığına əsasən həvalə edilmiş audit, sonrakı audit və xüsusi audit layihələrinin iştirak etmək;
- Audit layihəsi üçün İş Proqramını müəyyən etmək;
- Audit layihəsi çərçivəsində risklərin idarə edilməsi, nəzarət və idarəetmə proseslərinin effektivliyini qiymətləndirmək;
- Audit layihəsi zamanı çatışmazlıqların aşkar edilməsi üçün audit prosedurların həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Audit layihələri üzrə hesabatların düzgün, keyfiyyətli və effektiv tərzdə hazırlanmasına nəzarət etmək;
- Audit layihəsi çərçivəsində onun rəhbərliyi altında olan əməkdaşların işinə nəzarət etmək;
- Aşkar olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün hazırlanmış tədbirlər planın icrasının monitorinqini keçirmək;
- Daxili Audit Departamentinin fəaliyyəti ilə bağlı icmal hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək;
- Audit üzrə iş və vaxt bölgüsü hesabatının (Retain management) hazırlanmasında iştirak etmək;
- Rəhbərlik etdiyi audit layihəsi çərçivəsində nəzarətində olan əməkdaşların işinin qiymətləndirilməsində iştirak etmək;
- Nəzarətində olan əməkdaşlara təlim keçmək, məsləhətlər vermək;
- Daxili Audit Departamentinin direktoru tərəfindən həvalə olunan digər tapşırıqları səlahiyyət çərçivəsində yerinə yetirmək.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ali təhsil;
- Minimum 3 il audit təcrübəsi və ya bank sahəsində maliyyə, risklərin idarəedilməsi, daxili nəzarət, əməliyyat, kredit funksiyalarında 4 il iş təcrübəsi;
- Audit prosedurları həyata keçirmək üçün müvafiq sektor və biznes proseslər üzrə biliklərin olması;
- Bankçılıq sahəsini tənzimləyən qanunverici orqanın tərtib etdiyi normativ və hüquqi sənədlər üzrə biliklərin olması;
- Analitik və hesabat yazma bacarığı;
- Ünsiyyət qurma, idarəetmə və liderlik bacarığı;
- Kompüter savadlığı və müvafiq proqram təminatı (MS Windows məhsulları üzrə) ilə işləmək bacarığı (SQL biliklərinə üstünlük verilir);
- Ezamiyyələrdə iştirak etmək imkanı;
- Azərbaycan dilini mükəmməl və ingilis dilini işgüzar səviyyədə bilməli;
- CIA/FRM/CFA/CRMA/CFSA/ACCA/CPA/CIMA üzrə peşəkar sertifikatlara malik olması və ya mərhələ keçməsi arzuolunandır;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV-ləri qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Baş Auditor” qeyd olunmalıdır;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət ediləcəklər.