Azərpoçt



Şirkət haqqında:

Azərbaycanda poçt rabitəsi Səfəvilərin hakimiyyəti dövründə (XVI əsr) inkişaf etməyə başlayıb. Müasir formada poçtun yaranması isə XIX əsrin 1-ci qərinəsinə təsadüf edir. 1818-ci ildə Gəncə şəhərində ilk poçt kontoru açılıb.


İki əsr qət etdiyimiz yolun başlanğıcı 1818-ci ildə Gəncə oldu. Tez bir zamanda əhatə dairəmiz genişlənsə də, çox çətin və şərəfli bir yol keçərək davam edirik. Əldə olunan yüksək nəticələr bizləri nəinki quruda, dənizdə və havada belə yeni hədəflərə doğru apardı. Xəzər dənizi ilə Qafqazın və İranın Rəşt və Astarabad limanları arasında dəniz poçt mübadiləsi yarandı. 100 illik yolumuzun astanasında isə Poçt və Teleqraf nazirliyi fəaliyyətə başladı. II Dünya müharibəsi dövründə də Azərbaycan poçtu və onun fədakar işçiləri üzərlərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirdilər. Bu missiya müharibədən sonrakı vaxtlarda uğurla davam etdirildi. Poçt rabitəsi müəssisələrinin sayı və poçt marşrutlarının məsafəsi bir neçə dəfə artdı. Ötən əsrin sonralında isə poçt rabitəsinin elektrik rabitəsindən ayrılaraq müstəqil bir qurum kimi fəaliyyətə başlaması ilə Azərbaycan poçtu rabitəsi özünün yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoydu.

Əlaqə vasitələri:




Çağrı Mərkəzi Operatoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştəri hadisələri, şikayətlər və risklərlə bağlı aylıq hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək.
  • B2C sorğularını müvafiq şöbələrə yönləndirməkdə və idarə etməkdə kömək etmək.
  • Müştərilərlə ünsiyyətdə yüksək xidmət səviyyəsini təmin etmək;
  • Gələn müraciətlərin operativ və dəqiq cavablandırılması;
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunmasına çalışmaq;
  • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
  • Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
  • Müştərilərin məhsul və xidmətlərlə bağlı konsultasiya edilməsi;
  • Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
  • Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
  • Komanda ilə əməkdaşlıq 
  • Hər zəngin qeydiyyatını aparmaq və gündəlik hesabatlara töhfə vermək;
  • Zəng axınına uyğun dəstək və koordinasiya təmin etmək

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan, Rus dillərində səlis danışıq bacarığı; 
  • Düzgün diksiya;
  • Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Komanda tərkibində işləmə bacarığı;
  • Dəqiqlik və operativlik;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı, Nəsimi ray, Drogalnı döngəsi, 702-cı məhəllə
  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
  • İş vaxtı həftədə 6 gün;
  • Bazar günü qeyri iş günü;

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Azərpoçt



Şirkət haqqında:

Azərbaycanda poçt rabitəsi Səfəvilərin hakimiyyəti dövründə (XVI əsr) inkişaf etməyə başlayıb. Müasir formada poçtun yaranması isə XIX əsrin 1-ci qərinəsinə təsadüf edir. 1818-ci ildə Gəncə şəhərində ilk poçt kontoru açılıb.


İki əsr qət etdiyimiz yolun başlanğıcı 1818-ci ildə Gəncə oldu. Tez bir zamanda əhatə dairəmiz genişlənsə də, çox çətin və şərəfli bir yol keçərək davam edirik. Əldə olunan yüksək nəticələr bizləri nəinki quruda, dənizdə və havada belə yeni hədəflərə doğru apardı. Xəzər dənizi ilə Qafqazın və İranın Rəşt və Astarabad limanları arasında dəniz poçt mübadiləsi yarandı. 100 illik yolumuzun astanasında isə Poçt və Teleqraf nazirliyi fəaliyyətə başladı. II Dünya müharibəsi dövründə də Azərbaycan poçtu və onun fədakar işçiləri üzərlərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirdilər. Bu missiya müharibədən sonrakı vaxtlarda uğurla davam etdirildi. Poçt rabitəsi müəssisələrinin sayı və poçt marşrutlarının məsafəsi bir neçə dəfə artdı. Ötən əsrin sonralında isə poçt rabitəsinin elektrik rabitəsindən ayrılaraq müstəqil bir qurum kimi fəaliyyətə başlaması ilə Azərbaycan poçtu rabitəsi özünün yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoydu.

Əlaqə vasitələri:




Çağrı Mərkəzi Operatoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştəri hadisələri, şikayətlər və risklərlə bağlı aylıq hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək.
  • B2C sorğularını müvafiq şöbələrə yönləndirməkdə və idarə etməkdə kömək etmək.
  • Müştərilərlə ünsiyyətdə yüksək xidmət səviyyəsini təmin etmək;
  • Gələn müraciətlərin operativ və dəqiq cavablandırılması;
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunmasına çalışmaq;
  • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
  • Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
  • Müştərilərin məhsul və xidmətlərlə bağlı konsultasiya edilməsi;
  • Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
  • Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
  • Komanda ilə əməkdaşlıq 
  • Hər zəngin qeydiyyatını aparmaq və gündəlik hesabatlara töhfə vermək;
  • Zəng axınına uyğun dəstək və koordinasiya təmin etmək

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan, Rus dillərində səlis danışıq bacarığı; 
  • Düzgün diksiya;
  • Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Komanda tərkibində işləmə bacarığı;
  • Dəqiqlik və operativlik;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı, Nəsimi ray, Drogalnı döngəsi, 702-cı məhəllə
  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
  • İş vaxtı həftədə 6 gün;
  • Bazar günü qeyri iş günü;

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap