Rabalon

Şirkət haqqında:
Rabalon" şirkəti 2019-cu ildə ABŞ-da təsis edilib və informasiya texnologiyaları sahəsində qabaqcıl həllər təqdim etməyə başlayıb. Missiyamız müştərilərimizin uğurlu inkişafına töhfə verən innovativ və etibarlı İT həlləri təqdim etməkdir. Biz etdiyimiz hər şeydə dürüstlük, şəffaflıq və keyfiyyət dəyərlərini müdafiə edirik.
200+ tamamlanmış layihə 25+ illik təcrübə 50+ mühəndis və məsləhətçi “Rabalon” təklif etdiyimiz həllər bütün ölçülü şirkətlər, təşkilatlar və dövlət qurumları üçün ən innovativ həllər təqdim edir. Şirkətimiz proqram təminatı, süni intellekt, kibertəhlükəsizlik, bulud həlləri və İT konsaltinq sahəsində ixtisaslaşmışdır. Seçilmiş həllərimiz müştərilərimizə artan səmərəlilik, təkmilləşdirilmiş məlumat təhlükəsizliyi, optimallaşdırılmış əməliyyatlar və artan mənfəət təmin edir.
Əlaqə vasitələri:
Satış koordinatoru
Tabelilik: Kommersiya
İş yeri: Bakı, Çinar Plaza
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali iqtisadi və ya ali texniki təhsil;
- Yaş: 25-40
- Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis dilində səlis yazı və danışıq bacarığı, Rus dilinin olması arzu olunandır;
- Kompüter bilikləri: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint və CRM platformaları ilə işləmə bacarığı;
- İş təcrübəsi: Satış sahəsində ən azı 3 illik iş təcrübəsi (İT məhsulları və xidmətləri sahəsində olması üstünlükdür);
- Sertifikat: CPSP və ya HubSpot Sales Software sertifikasiyalı namizədlərə üstünlük veriləcək;
- Güclü ünsiyyət və təqdimetmə bacarığı;
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- Yüksək səviyyədə analiz və problem həll etmə bacarığı;
- Təşəbbüskar və hədəf yönümlü;
- Punktuallıq.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış komandasına gündəlik əməliyyatlar, təkliflər və müştəri sorğuları ilə bağlı dəstək vermək;
- Müştərilərə məhsul və xidmətlərlə bağlı məlumat vermək və onları düzgün istiqamətləndirmək.
- Satış məlumatlarının və sənədlərinin vaxtında və düzgün hazırlanmasına kömək etmək.
- Müştəri məlumatlarının düzgün və mütəmadi olaraq yenilənməsini təmin etmək.
- Müştəri sorğularını, sifarişlərini və şikayətlərini qeyd etmək, onlara uyğun cavablar vermək.
- CRM sistemində müştəri məlumatlarını izləmək və idarə etmək.
- Satış strategiyalarının icrası üçün lazım olan materialları və dəstəyi təmin etmək.
- Satış məqsəd və hədəflərinin həyata keçirilməsi üçün lazım olan təlimatları hazırlamaq;
- Satış fəaliyyətləri üçün resursların koordinasiya edilməsi və düzgün paylanması.
- Satış komandasının daxili işlərini təşkil etmək, satış görüşlərini və təqdimatlarını planlaşdırmaq.
- Satış departamentinin fəaliyyətini optimallaşdırmaq üçün məlumat toplamaq və analizlər aparmaq.
- Satış komandasına lazım olan materialları hazırlamaq və onları dəstəkləmək.
- Biznesin inkişafı üzrə rəhbərə gündəlik əməliyyatlarda dəstək vermək.
- Rəhbərə müştəri görüşləri, satış hesabatları və analizlər təqdim etmək.
- Satış strategiyalarının icrası üçün lazım olan resursları və alətləri təmin etmək.
- Satış fəaliyyətləri ilə bağlı müntəzəm hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək.
- Satış göstəricilərini izləmək və satış hədəfləri ilə müqayisədə nəticələri analiz etmək.
- Satış məlumatlarının və müştəri ehtiyaclarının təhlilini aparmaq.
- Satış komandası ilə əməkdaşlıq edərək müştərilərə təqdimatlar və təkliflər hazırlamaq.
- Təkliflərin şirkət siyasətinə uyğun olaraq düzgün və vaxtında təqdim olunmasını təmin etmək.
- Satış və müştəri əlaqələrini gücləndirmək, müştərilərlə uzunmüddətli və davamlı əlaqələr qurmaq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını və geri bildirişlərini toplayaraq, satış fəaliyyətlərini optimallaşdırmaq.
İş şərtləri:
- İş saatları: 09:00-18:00
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- İstirahət günü: Şənbə və bazar
Üstünlüklərimiz:
- İnformasiya texnologiyaları sahəsində peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı;
- Karyera irəliləyişlərində yaradılan imkanlar;
- Təlimlərdə iştirak;
- Şirkət tərəfindən nahar.
- Satış hədəflərinin reallaşdırılmasına görə bonuslar.
- Korporativ nömrə və danışıq limiti.
Əmək haqqı: Əmək haqqı müsahibə zamanı bildiriləcək (bilik və təcrübəyə uyğun)