Aqrar Tədarük və Təchizat



Şirkət haqqında:

Azərbaycan Respublikası Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin tabeliyində olan Aqrar tədarük və təchizat Açıq Səhmdar Cəmiyyəti Ərzaq məhsullarının dövlət sifarişi ilə satın alınması; tedaruk.az elektron portalının operatoru funksiyasını həyata keçirir. Elektron portal dövlət büdcəsinin vəsaitləri hesabına ərzaq məhsullarını satın alan dövlət müəssisə və təşkilatları ilə həmin məhsulları satmaq istəyən istehsalçı və satıcıları birləşdirən platformadır. Elektron portal ərzaq məhsullarının dövlət sifarişi ilə mərkəzləşdirilmiş qaydada satın alınmasını təkmilləşdirir, tədarük və təchizat prosesinin operativ həllini təmin edir, həmçinin vətəndaşlar arasında elektron xidmətlərdən istifadənin təşviqinə müsbət təsir göstərir. Portal həm istehsalçıların, həm də satınalan təşkilatların istifadəsi üçün açıqdır. Həmçinin ölkədə kənd təsərrüfatının inkişafı, kənd təsərüfatı məhsulları üzrə bazar infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi, aqrar sahibkarlığın stimullaşdırılması, fermerlər üçün kanalları və gəlir mənbələrinin yaradılması, kənd təsərrüfatı sahəsində gender balansının təmin olunması və qorunması, gənclərin aqrar sahədə maarifləndirilməsi və alternativ satış istiqamətləri üzrə "Aqrar tədarük və təchizat Açıq Səhmdar Cəmiyyəti tərəfindən Kənddən Şəhərə yarmarkaları, Şəhərdən Kəndə, AFAQ layihələrini həyata keçirir. Bu layihələrin əsas hədəfi beynəlxalq təcrübədən istifadə etməklə yerli bazar üçün real həllər yaratmaqdır.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma şöbəsinin müdiri

Özünə və peşəkar qabiliyyətinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera inkişafına yönlənən, ən əsası isə komandamızın fəal üzvü kimi şirkətimizin yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər. 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satınalma şöbəsinin fəaliyyətini təşkil etmək və ona rəhbərlik etmək;
  • Tabeliyində olan əməkdaşlar arasında iş bölgüsü aparmaq, onların fəaliyyətini əlaqələndirmək, əmək, icra və xidmət intizamına riayət etmələrinə nəzarət etmək;
  • Satınalma planı üzrə işlərin vaxtında və keyfiyyətlə həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
  • Satınalma strategiyasının hazırlanması və icrasına nəzarət etmək;
  • Rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • İddiaçılarla yazışmaların və protokollaşdırılmış görüşlərin aparılması;
  • Şöbənin səlahiyyətinə aid edilmiş məsələlər üzrə hüquqi və fiziki şəxslərdən daxil olmuş məktub, sorğu, ərizə, şikayət və təkliflərə qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə və qaydada baxılması, araşdırılması, cavablandırılması və göndərilməsi işinə rəhbərlik etmək;
  • Şöbədə kargüzarlıq işlərinin aparılmasını və məxfilik rejimini təmin etmək.

Tələblər:

  • Ali təhsil (iqtisadiyyat, inzibati idarəetmə,  biznesin idarə edilməsi və s.);
  • Dövlət satınalmaları haqqında qanun və əlaqədar sənədlərlə işləmək bacarığı;
  • Azərbaycan və ingilis dili biliyi / rus dili biliyi arzu olunandır;
  • Müvafiq sahədə ən az 5 il iş təcrübəsi;
  • MS office proqramlarında (xüsusən Excel) yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı;
  • Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı;
  • Satınalma müqavilələrin tərtibatı haqda biliklərin olması.

İş rejimi:

  • 5 günlük iş qrafiki
  • İş saatı 09:00-18:00-dək
  • Ünvan: N.Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 1/3.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Aqrar Tədarük və Təchizat



Şirkət haqqında:

Azərbaycan Respublikası Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin tabeliyində olan Aqrar tədarük və təchizat Açıq Səhmdar Cəmiyyəti Ərzaq məhsullarının dövlət sifarişi ilə satın alınması; tedaruk.az elektron portalının operatoru funksiyasını həyata keçirir. Elektron portal dövlət büdcəsinin vəsaitləri hesabına ərzaq məhsullarını satın alan dövlət müəssisə və təşkilatları ilə həmin məhsulları satmaq istəyən istehsalçı və satıcıları birləşdirən platformadır. Elektron portal ərzaq məhsullarının dövlət sifarişi ilə mərkəzləşdirilmiş qaydada satın alınmasını təkmilləşdirir, tədarük və təchizat prosesinin operativ həllini təmin edir, həmçinin vətəndaşlar arasında elektron xidmətlərdən istifadənin təşviqinə müsbət təsir göstərir. Portal həm istehsalçıların, həm də satınalan təşkilatların istifadəsi üçün açıqdır. Həmçinin ölkədə kənd təsərrüfatının inkişafı, kənd təsərüfatı məhsulları üzrə bazar infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi, aqrar sahibkarlığın stimullaşdırılması, fermerlər üçün kanalları və gəlir mənbələrinin yaradılması, kənd təsərrüfatı sahəsində gender balansının təmin olunması və qorunması, gənclərin aqrar sahədə maarifləndirilməsi və alternativ satış istiqamətləri üzrə "Aqrar tədarük və təchizat Açıq Səhmdar Cəmiyyəti tərəfindən Kənddən Şəhərə yarmarkaları, Şəhərdən Kəndə, AFAQ layihələrini həyata keçirir. Bu layihələrin əsas hədəfi beynəlxalq təcrübədən istifadə etməklə yerli bazar üçün real həllər yaratmaqdır.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma şöbəsinin müdiri

Özünə və peşəkar qabiliyyətinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera inkişafına yönlənən, ən əsası isə komandamızın fəal üzvü kimi şirkətimizin yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər. 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satınalma şöbəsinin fəaliyyətini təşkil etmək və ona rəhbərlik etmək;
  • Tabeliyində olan əməkdaşlar arasında iş bölgüsü aparmaq, onların fəaliyyətini əlaqələndirmək, əmək, icra və xidmət intizamına riayət etmələrinə nəzarət etmək;
  • Satınalma planı üzrə işlərin vaxtında və keyfiyyətlə həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
  • Satınalma strategiyasının hazırlanması və icrasına nəzarət etmək;
  • Rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • İddiaçılarla yazışmaların və protokollaşdırılmış görüşlərin aparılması;
  • Şöbənin səlahiyyətinə aid edilmiş məsələlər üzrə hüquqi və fiziki şəxslərdən daxil olmuş məktub, sorğu, ərizə, şikayət və təkliflərə qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə və qaydada baxılması, araşdırılması, cavablandırılması və göndərilməsi işinə rəhbərlik etmək;
  • Şöbədə kargüzarlıq işlərinin aparılmasını və məxfilik rejimini təmin etmək.

Tələblər:

  • Ali təhsil (iqtisadiyyat, inzibati idarəetmə,  biznesin idarə edilməsi və s.);
  • Dövlət satınalmaları haqqında qanun və əlaqədar sənədlərlə işləmək bacarığı;
  • Azərbaycan və ingilis dili biliyi / rus dili biliyi arzu olunandır;
  • Müvafiq sahədə ən az 5 il iş təcrübəsi;
  • MS office proqramlarında (xüsusən Excel) yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı;
  • Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı;
  • Satınalma müqavilələrin tərtibatı haqda biliklərin olması.

İş rejimi:

  • 5 günlük iş qrafiki
  • İş saatı 09:00-18:00-dək
  • Ünvan: N.Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 1/3.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap