MPAY QSC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Biznesin inkişafı üzrə aparıcı mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin məhsul və xidmətləri üçün biznes strategiyası və biznes planlarının hazırlanmasında iştirak etmək.
  • Maliyyə dövriyyəsini artıracaq yeni məhsul və xidmətlərin yaradılması prosesində yaxından iştirak etmək.
  • Yeni müştərilərin cəlb edilməsi və onlarla əməkdaşlıq prosesini idarə etmək.
  • Bazar araşdırması və müştəri sorğuları əsasında potensial müştərilərin müəyyən edilməsini təmin etmək.
  • Müştərilərlə ilkin əlaqələrin qurulması (soyuq zəng, onlayn görüş, fərdi görüşlər) və təkliflərin təqdim edilməsi.
  • Müqavilə proseslərinə tam nəzarət etmək (şərtlərin müzakirəsi, təsdiqləmə və imzalanma mərhələsi).
  • Aidiyyəti struktur bölmələr arasında operativ və düzgün məlumat bölgüsünü təmin etmək.
  • Müştərilərin məhsul və xidmətlər üzrə inteqrasiya proseslərini nəzarətdə saxlamaq və icrasını təmin etmək.
  • Nağd və onlayn ödəniş bazarlarını mütəmadi izləmək, trendləri araşdırmaq və təkliflər hazırlamaq.
  • Təchizatçılarla əməkdaşlığı, sifarişlərin vaxtında verilməsini və icrasını nəzarətdə saxlamaq.
  • Görülən işlər barədə şöbə rəhbərinə həftəlik və aylıq hesabat təqdim etmək.
  • Şirkətin biznes inkişafı fəaliyyəti çərçivəsində ortaya çıxan digər tapşırıqların icrasında aktiv iştirak etmək.

Tələblər:

  • Minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Ingilis və rus dillərini bilmək
  • Biznes inkişafı işinin təşkili və idarə edilməsini bilikləri
  • Bazar araşdırılmasının aparılması təcrübəsi
  • Partnyorlarla, müştərilərlə işlərin aparılması qaydalarını bilməli
  • Yüksək ünsiyyət və təqdimat bacarıqları

İş şəraiti:

  • Ofis daxili;
  • İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
  • Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
  • Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
  • Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
  • Nahar yeməyinin təmin olunması;
  • “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi; 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


MPAY QSC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Biznesin inkişafı üzrə aparıcı mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin məhsul və xidmətləri üçün biznes strategiyası və biznes planlarının hazırlanmasında iştirak etmək.
  • Maliyyə dövriyyəsini artıracaq yeni məhsul və xidmətlərin yaradılması prosesində yaxından iştirak etmək.
  • Yeni müştərilərin cəlb edilməsi və onlarla əməkdaşlıq prosesini idarə etmək.
  • Bazar araşdırması və müştəri sorğuları əsasında potensial müştərilərin müəyyən edilməsini təmin etmək.
  • Müştərilərlə ilkin əlaqələrin qurulması (soyuq zəng, onlayn görüş, fərdi görüşlər) və təkliflərin təqdim edilməsi.
  • Müqavilə proseslərinə tam nəzarət etmək (şərtlərin müzakirəsi, təsdiqləmə və imzalanma mərhələsi).
  • Aidiyyəti struktur bölmələr arasında operativ və düzgün məlumat bölgüsünü təmin etmək.
  • Müştərilərin məhsul və xidmətlər üzrə inteqrasiya proseslərini nəzarətdə saxlamaq və icrasını təmin etmək.
  • Nağd və onlayn ödəniş bazarlarını mütəmadi izləmək, trendləri araşdırmaq və təkliflər hazırlamaq.
  • Təchizatçılarla əməkdaşlığı, sifarişlərin vaxtında verilməsini və icrasını nəzarətdə saxlamaq.
  • Görülən işlər barədə şöbə rəhbərinə həftəlik və aylıq hesabat təqdim etmək.
  • Şirkətin biznes inkişafı fəaliyyəti çərçivəsində ortaya çıxan digər tapşırıqların icrasında aktiv iştirak etmək.

Tələblər:

  • Minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Ingilis və rus dillərini bilmək
  • Biznes inkişafı işinin təşkili və idarə edilməsini bilikləri
  • Bazar araşdırılmasının aparılması təcrübəsi
  • Partnyorlarla, müştərilərlə işlərin aparılması qaydalarını bilməli
  • Yüksək ünsiyyət və təqdimat bacarıqları

İş şəraiti:

  • Ofis daxili;
  • İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
  • Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
  • Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
  • Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
  • Nahar yeməyinin təmin olunması;
  • “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi; 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap