Green Cleaning MMC



Şirkət haqqında:

2021 ci ilde yaradilmish ve temizlik sahesinde feaillyet gosterir

Əlaqə vasitələri:




Katibə / Assistent

Vəzifənin məqsədi

  • Şirkətin fəaliyyətinin səmərəli təşkili üçün inzibati və koordinasiya işlərini həyata keçirmək, daxili və xarici kommunikasiyanı təmin etmək, gündəlik iş proseslərində dəstək göstərmək.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Action Plan hazırlanması - gündəlik və aylıq fəaliyyət planlarının tərtibi və icrasına nəzarət.
  • Satış fayllarının idarə edilməsi – lazımi satış sənədlərinin hazırlanması, yenilənməsi və arxivləşdirilməsi.
  • İşçi qrafiklərinin idarə olunması – işçilərin gün ərzində işə çağırılması, iş saatlarının uyğunlaşdırılması və izlənməsi.
  • Rəhbərliyə dəstək – departament rəhbərinin müavininə iş bölgüsü, işçi sayı və digər proseslərdə köməklik göstərilməsi.
  • Koordinasiya işləri –sənədlərin göndərilməsi, izlənməsi və müvafiq şöbələrlə əlaqələndirmə; sürücülərin iş bölgüsünə uyğun ərazilərə yönləndirilməsi, işçilərlə koordinasiyanın aparılması və malların düzgün çatdırılmasına nəzarət.
  • Ofis daxili təşkilati işlər – su sifarişi, qaimələrin maliyyə şöbəsinə yönləndirilməsi və digər təsərrüfat işlərinin təşkili.
  • Davamiyyətə nəzarət – işçilərin gündəlik iştirakının yoxlanılması və qeydə alınması.
  • İclas və görüşlərin təşkili – rəhbərliyin tapşırıqlarının icrası, görüşlər üçün hazırlıq işlərinin görülməsi.
  • Ünsiyyət kanallarının idarəsi – gələn zənglərin və elektron məktubların qəbul edilməsi, cavablandırılması və müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi.
  • Təhvil-təslim prosesinin aparılması – sifariş öncəsi aktların tərtib olunması və nəzarətçilərə təqdim edilməsi.

Namizəd üçün tələblər:

  • Ali təhsil (inzibati idarəetmə, menecment və ya oxşar sahələr üstünlükdür).
  • Yaş həddi:25-40 (Xanım namizədlər)
  • Minimum 2 il inzibati və ya ofis işlərində təcrübə.
  • Azərbaycan dili səlis, rus dili yaxşı, ingilis dili biliyi üstünlükdür.
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı.
  • Yüksək ünsiyyət və təşkilatçılıq qabiliyyəti, məsuliyyətlilik, operativlik.

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 6 günlük
  • İş rejimi: B.e-C: 09:00-17:00, Şənbə: 09:00-14:00
  • Azərbaycan Respublikası Ə.M-nə əsasən rəsmiləşmə.
  • Şirkət daxilində karyera yüksəlişi və inkişaf imkanları.
  • Əmək haqqı: müsahibə əsasında
  • Ünvan: Yasamal rayonu, Azad Mirzəyev 6c, Statistika komitəsinə yaxın. Köhnə Qorodok, (indiki Genatsvale) restoranı ilə üzbəüz.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Green Cleaning MMC



Şirkət haqqında:

2021 ci ilde yaradilmish ve temizlik sahesinde feaillyet gosterir

Əlaqə vasitələri:




Katibə / Assistent

Vəzifənin məqsədi

  • Şirkətin fəaliyyətinin səmərəli təşkili üçün inzibati və koordinasiya işlərini həyata keçirmək, daxili və xarici kommunikasiyanı təmin etmək, gündəlik iş proseslərində dəstək göstərmək.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Action Plan hazırlanması - gündəlik və aylıq fəaliyyət planlarının tərtibi və icrasına nəzarət.
  • Satış fayllarının idarə edilməsi – lazımi satış sənədlərinin hazırlanması, yenilənməsi və arxivləşdirilməsi.
  • İşçi qrafiklərinin idarə olunması – işçilərin gün ərzində işə çağırılması, iş saatlarının uyğunlaşdırılması və izlənməsi.
  • Rəhbərliyə dəstək – departament rəhbərinin müavininə iş bölgüsü, işçi sayı və digər proseslərdə köməklik göstərilməsi.
  • Koordinasiya işləri –sənədlərin göndərilməsi, izlənməsi və müvafiq şöbələrlə əlaqələndirmə; sürücülərin iş bölgüsünə uyğun ərazilərə yönləndirilməsi, işçilərlə koordinasiyanın aparılması və malların düzgün çatdırılmasına nəzarət.
  • Ofis daxili təşkilati işlər – su sifarişi, qaimələrin maliyyə şöbəsinə yönləndirilməsi və digər təsərrüfat işlərinin təşkili.
  • Davamiyyətə nəzarət – işçilərin gündəlik iştirakının yoxlanılması və qeydə alınması.
  • İclas və görüşlərin təşkili – rəhbərliyin tapşırıqlarının icrası, görüşlər üçün hazırlıq işlərinin görülməsi.
  • Ünsiyyət kanallarının idarəsi – gələn zənglərin və elektron məktubların qəbul edilməsi, cavablandırılması və müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi.
  • Təhvil-təslim prosesinin aparılması – sifariş öncəsi aktların tərtib olunması və nəzarətçilərə təqdim edilməsi.

Namizəd üçün tələblər:

  • Ali təhsil (inzibati idarəetmə, menecment və ya oxşar sahələr üstünlükdür).
  • Yaş həddi:25-40 (Xanım namizədlər)
  • Minimum 2 il inzibati və ya ofis işlərində təcrübə.
  • Azərbaycan dili səlis, rus dili yaxşı, ingilis dili biliyi üstünlükdür.
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı.
  • Yüksək ünsiyyət və təşkilatçılıq qabiliyyəti, məsuliyyətlilik, operativlik.

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 6 günlük
  • İş rejimi: B.e-C: 09:00-17:00, Şənbə: 09:00-14:00
  • Azərbaycan Respublikası Ə.M-nə əsasən rəsmiləşmə.
  • Şirkət daxilində karyera yüksəlişi və inkişaf imkanları.
  • Əmək haqqı: müsahibə əsasında
  • Ünvan: Yasamal rayonu, Azad Mirzəyev 6c, Statistika komitəsinə yaxın. Köhnə Qorodok, (indiki Genatsvale) restoranı ilə üzbəüz.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap