Atlas ES



Şirkət haqqında:

ATLAS ES 2003-cü ildən Azərbaycanda qeydiyyata alınan 100% yerli şirkətdir. Texniki bacarıqları və çox təcrübəli heyəti ilə qumvurma, təmizləmə, rəngləmə, kəndir ilə hühdürlüyü qət etmək sistemləri, passiv yanğından mühafizə kimi xüsusi örtüklərin istifadəsi, poliuretan materialları, isitmə və soyutma sistemləri, quruculuq, geotexniki və qazma-qumlama işləri, taxtabənd montajı(quraşdırılması), hava kompressorları və dizellə işləyən generatorların təchizatı və icarəyə verilməsi kimi xidmətləri təklif edir.


Bizim şirkət öz etikası və fəlsəfəsi ilə qürur duyur. Cəld reaksiya, sahibkarlıq qabiliyyəti, bazar iqtisadiyyatı haqqında ətraflı məlumata, böyük təcrübəyə sahib olmaqla peşəkar səviyyəli gənc aktiv komanda heyəti ilə birlikdə keyfiyyətli xidmət göstərir.


Biz fəxr edirik ki, qısa müddət ərzində regionun neft, qaz və energetika sənayesində bəzi aparıcı rəqiblərin sadiq iş tərəfdaşına çevrilmişik. ATLAS ES-də biz daima məhsullarımızı və xidmətlərimizi təkmilləşdirməklə öz müştərilərimizə xidmət göstərməyə, bazarda rəqabət üstünlüyünə nail olmağa və onu möhkəmləndirməyə çalışırıq.

Əlaqə vasitələri:




Avadanlıqların İcarəsi üzrə menecer

İş şəraiti:

  •  İş yeri: “Atlas ES” MMC Səbail rayonu, Salyan şosesi 14,4F
  • İş qrafiki: 5 gün, 08:30-dan 17:30-dək
  • İstirahət günləri: şənbə-bazar günləri
  • İşçi ARƏM uyğun olararaq işə qəbul olunacaq

Tələblər:

  • Ali təhsilli
  • Cins : Kişi;
  • İş təcrübəsi : müvafiq sahədə minimum 2 (iki) il – arzu olunandır
  • Rus dili, İnglis dili biliyi;.
  • Ən azından texniki biliyin olması
  • MS Office proqramlarından  istifadə bacarığı

Bilməlidir:

  • avadanlıqların icarə bazarında olan şirkətləri və onların təqdim etdiyi xidmətlərin növlərini, bazarının  labüd vəziyyətini;
  • icarə müqavilələrin bağlanması qaydaları və prosedurları, avadanlıqların icarəsi ilə bağlı tələb edilən sənədlərin rəsmiləşdirilməsi üsullarını;
  • icarə avadanlıqlar bazarı haqqında məlumatların təhlili metodlarını;icarə avadanlıqlarının texniki xarakteristikalarını;
  • icarə avadanlıqlarına baxış keçirilməsi və qiymətləndirilməsi üsullarını və qaydalarını;
  • işgüzar ünsiyyətin qurulması üsullarını, danışıqların aparılması etikasını;
  • əmək qanunvericiliyinin əsasları

Vəzifə borcu:

  • İcarə  fəaliyyəti üzrə sifarişlər axtarır, avadanlıqların  göndərilməsinə müqavilələrin layihələrini hazırlayır, sifarişçilərlə razılaşdırır və avadanlıqların icarəyə hazırlanması  ilə əlaqədar lazım olan bütün  tədbirləri təşkil edir, sənədləri (aktlar, hesabatlar, və s.) hazırlayır.
  • İcarə üzrə  müqavilə və sifarişlərin tələblərinə uyğun olaraq vaxtında yerinə yetirilməsinə nəzarət edir. Müqavilə və sifarişlərin qeydiyyatını aparır.
  • Sifarişçilərdən  daxil olan sorğuları təhlil edir və onların qeydiyyatını aparır. 
  • Avadanlıqların  sifarişçiyə çatdırılması üzrə tədbirləri təşkil edir və bu işlərin yerinə yetrilməsinə nəzarət edir.
  • Müştərilərin məmnunluğunun yoxlanılması üzrə istehlakçılarla əks  əlaqələrin yaradılması, məlumatların toplanması və təhlilini aparmaq, müştərilərin məmnuniyyət dərəcəsinin ölçülməsini və rəsmiləşdirilməsini həyata keçirmək..
  • Müştərilərdən daxil olan iradları araşdırmaq və cavablandırmaq.
  • Müqavilə/ kontraktlar üzrə əldə olunan vəsaitlərin vaxtında şirkətin hesabına daxil olması üzrə sifarişçilərlə əks əlaqəni təmin etmək.
  • ağlanmış müqavilələrin şərtlərinə uyğun olaraq icarəyə göndərilən avadanlıqların  komplekliyi və sazlığının vaxtında təmin edilməsi üzrə tədbirləri təşkil etmək .
  • Fəaliyyəti ilə bağlı  müxtəlif tədbirlərdə iştirak edir.
  • İnternet  resurslardan istifadə edərək müştərilərlə əlaqələr yaradır, müxtəlif məsələlər üzrə sorğular aparır və sənədlər tərtib edir.
  • Göstərilən xidmətlər ilə bağlı  alınmış şikayətlərini daxil  olmaqla, müştəri ilə əlaqə saxlanılması.
  • Fors-major hallarda tədbirlər haqqında sifarişçilərə məlumat verilməsi.
  • İcarə üzrə tələblərdə dəyişikliklər edilməsi haqqında  əlaqəli şəxslərə məlumat verilməsi.
  • Fəaliyyətinə aid prosedurlar və təlimatlar işləmək.
  • Fəaliyyəti üzrə icarə bazarının marketinq tədqiqini aparır.
  • İcarə üzrə qiymətlərin və icarə dərəcələrinin təhlilini aparmaq.
  • Sifarişçi obyektlərə səfərlər etmək  və yerində  məsələlərin həlli üçün tədbirlər həyata keçirmək.
  • İcarə bazarında tələbatı yüksək olan avadanlıqların çeşidlərinin artırılması üzrə rəhbərliyə təkliflər vermək.
  • Şirkətin avadanlıqlarının icarəsi üzrə prespektiv  planın işlənməsində iştirak edir.
  • İcarə avadanlıqlarının texniki xidməti və təmirinin təşkili.
  • İcarə avadanlıqlarının ehtiyyat hissələrinin sifarişi üzrə tələbnamələrin hazırlanması və razılaşdırılması.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Atlas ES



Şirkət haqqında:

ATLAS ES 2003-cü ildən Azərbaycanda qeydiyyata alınan 100% yerli şirkətdir. Texniki bacarıqları və çox təcrübəli heyəti ilə qumvurma, təmizləmə, rəngləmə, kəndir ilə hühdürlüyü qət etmək sistemləri, passiv yanğından mühafizə kimi xüsusi örtüklərin istifadəsi, poliuretan materialları, isitmə və soyutma sistemləri, quruculuq, geotexniki və qazma-qumlama işləri, taxtabənd montajı(quraşdırılması), hava kompressorları və dizellə işləyən generatorların təchizatı və icarəyə verilməsi kimi xidmətləri təklif edir.


Bizim şirkət öz etikası və fəlsəfəsi ilə qürur duyur. Cəld reaksiya, sahibkarlıq qabiliyyəti, bazar iqtisadiyyatı haqqında ətraflı məlumata, böyük təcrübəyə sahib olmaqla peşəkar səviyyəli gənc aktiv komanda heyəti ilə birlikdə keyfiyyətli xidmət göstərir.


Biz fəxr edirik ki, qısa müddət ərzində regionun neft, qaz və energetika sənayesində bəzi aparıcı rəqiblərin sadiq iş tərəfdaşına çevrilmişik. ATLAS ES-də biz daima məhsullarımızı və xidmətlərimizi təkmilləşdirməklə öz müştərilərimizə xidmət göstərməyə, bazarda rəqabət üstünlüyünə nail olmağa və onu möhkəmləndirməyə çalışırıq.

Əlaqə vasitələri:




Avadanlıqların İcarəsi üzrə menecer

İş şəraiti:

  •  İş yeri: “Atlas ES” MMC Səbail rayonu, Salyan şosesi 14,4F
  • İş qrafiki: 5 gün, 08:30-dan 17:30-dək
  • İstirahət günləri: şənbə-bazar günləri
  • İşçi ARƏM uyğun olararaq işə qəbul olunacaq

Tələblər:

  • Ali təhsilli
  • Cins : Kişi;
  • İş təcrübəsi : müvafiq sahədə minimum 2 (iki) il – arzu olunandır
  • Rus dili, İnglis dili biliyi;.
  • Ən azından texniki biliyin olması
  • MS Office proqramlarından  istifadə bacarığı

Bilməlidir:

  • avadanlıqların icarə bazarında olan şirkətləri və onların təqdim etdiyi xidmətlərin növlərini, bazarının  labüd vəziyyətini;
  • icarə müqavilələrin bağlanması qaydaları və prosedurları, avadanlıqların icarəsi ilə bağlı tələb edilən sənədlərin rəsmiləşdirilməsi üsullarını;
  • icarə avadanlıqlar bazarı haqqında məlumatların təhlili metodlarını;icarə avadanlıqlarının texniki xarakteristikalarını;
  • icarə avadanlıqlarına baxış keçirilməsi və qiymətləndirilməsi üsullarını və qaydalarını;
  • işgüzar ünsiyyətin qurulması üsullarını, danışıqların aparılması etikasını;
  • əmək qanunvericiliyinin əsasları

Vəzifə borcu:

  • İcarə  fəaliyyəti üzrə sifarişlər axtarır, avadanlıqların  göndərilməsinə müqavilələrin layihələrini hazırlayır, sifarişçilərlə razılaşdırır və avadanlıqların icarəyə hazırlanması  ilə əlaqədar lazım olan bütün  tədbirləri təşkil edir, sənədləri (aktlar, hesabatlar, və s.) hazırlayır.
  • İcarə üzrə  müqavilə və sifarişlərin tələblərinə uyğun olaraq vaxtında yerinə yetirilməsinə nəzarət edir. Müqavilə və sifarişlərin qeydiyyatını aparır.
  • Sifarişçilərdən  daxil olan sorğuları təhlil edir və onların qeydiyyatını aparır. 
  • Avadanlıqların  sifarişçiyə çatdırılması üzrə tədbirləri təşkil edir və bu işlərin yerinə yetrilməsinə nəzarət edir.
  • Müştərilərin məmnunluğunun yoxlanılması üzrə istehlakçılarla əks  əlaqələrin yaradılması, məlumatların toplanması və təhlilini aparmaq, müştərilərin məmnuniyyət dərəcəsinin ölçülməsini və rəsmiləşdirilməsini həyata keçirmək..
  • Müştərilərdən daxil olan iradları araşdırmaq və cavablandırmaq.
  • Müqavilə/ kontraktlar üzrə əldə olunan vəsaitlərin vaxtında şirkətin hesabına daxil olması üzrə sifarişçilərlə əks əlaqəni təmin etmək.
  • ağlanmış müqavilələrin şərtlərinə uyğun olaraq icarəyə göndərilən avadanlıqların  komplekliyi və sazlığının vaxtında təmin edilməsi üzrə tədbirləri təşkil etmək .
  • Fəaliyyəti ilə bağlı  müxtəlif tədbirlərdə iştirak edir.
  • İnternet  resurslardan istifadə edərək müştərilərlə əlaqələr yaradır, müxtəlif məsələlər üzrə sorğular aparır və sənədlər tərtib edir.
  • Göstərilən xidmətlər ilə bağlı  alınmış şikayətlərini daxil  olmaqla, müştəri ilə əlaqə saxlanılması.
  • Fors-major hallarda tədbirlər haqqında sifarişçilərə məlumat verilməsi.
  • İcarə üzrə tələblərdə dəyişikliklər edilməsi haqqında  əlaqəli şəxslərə məlumat verilməsi.
  • Fəaliyyətinə aid prosedurlar və təlimatlar işləmək.
  • Fəaliyyəti üzrə icarə bazarının marketinq tədqiqini aparır.
  • İcarə üzrə qiymətlərin və icarə dərəcələrinin təhlilini aparmaq.
  • Sifarişçi obyektlərə səfərlər etmək  və yerində  məsələlərin həlli üçün tədbirlər həyata keçirmək.
  • İcarə bazarında tələbatı yüksək olan avadanlıqların çeşidlərinin artırılması üzrə rəhbərliyə təkliflər vermək.
  • Şirkətin avadanlıqlarının icarəsi üzrə prespektiv  planın işlənməsində iştirak edir.
  • İcarə avadanlıqlarının texniki xidməti və təmirinin təşkili.
  • İcarə avadanlıqlarının ehtiyyat hissələrinin sifarişi üzrə tələbnamələrin hazırlanması və razılaşdırılması.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap