Şuşa Şəhəri Dövlət Qoruğu İdarəsi



Şirkət haqqında:

Tarixi yerlərin və binaların qorunması və səfər edilməsi.

Əlaqə vasitələri:




Mühasib

“Şuşa Şəhəri Dövlət Qoruğu İdarəsi” publik hüquqi şəxs vakansiya elan edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mühasibatlıq uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin uyğunluğunun yoxlanılması;
  • Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi üçün ödəniş sənədlərinin hazırlanması və ilkin uçot sənədlərinin mühasibat proqramına işlənməsi;
  • Əsas vəsaitlərin və mal-materialların uçotunun aparılması, nəqliyyat vasitələri üçün lazım olan yanacağın və təmir xərclərinin sifarişi, alınması və uçotu;
  • Təsərrüfat və dəftərxana mallarının, xüsusi geyimlərin, digər malların uçotu, sifarişi, alınması və bölüşdürülməsi;
  • İdarənin büdcə layihəsinin tərtib edilməsi prosesində iştirak etmək, digər şöbələrdən alınmış məlumatların toplanması və işlənməsi;
  • İdarənin maliyyə vəsaitlərinin, mal-materialların, əsas vəsaitlərin uçotunun, onların hərəkəti ilə əlaqədar əməliyyatların mühasibat uçotu sənədlərində işlənməsini təmin etmək;
  • Hesab – fakturaların və e-qaimə fakturaların vaxtında tərtib olunması və göndərilməsi;
  • Mühasibat sənədlərin tikilməsi, saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi;
  • Bütün mühasibat sənədlərinin mühasibat proqramına daxil edilməsi;
  • Şirkətin maliyyə əməliyyatlarının, xərclərinin və gəlirlərinin uçotunun düzgün aparılması;
  • Büdcədənkənar vəsaitlər üzrə gəlirlərin faktiki məbləğinin proqnoz göstəricilərlə müqayisə edilməsi, xərclərin müəyyən edilmiş xərc maddələri üzrə uyğunluğuna nəzarət;
  • Kassa, bank, əsas vəsaitlər və digər mühasibat əməliyyatlarının nəzarətdə saxlanılması;
  • Audit yoxlamaları zamanı tələb olunan sənədlərin hazırlanması və təqdim olunması;
  • Qanunvericiliyə uyğun olaraq xidməti məlumatların, kommersiya sirrinin qorunmasını təmin etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vəzifə səlahiyyətləri çərçivəsində icra etmək.

Vəzifəyə dair tələblər:

  • Ali təhsil (Mühasibatlıq, Maliyyə və ya digər əlaqəli sahə üzrə);
  • Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi;
  • ACCA F3 sertifikatı vacibdir və digər beynəlxalq sertifikatlar üstünlükdür
  • Analitik düşüncə bacarığı;
  • Məsuliyyətli və dəqiq olmalı;
  • MS Office və mühasibatlıq proqramları üzrə biliklər;
  • Komandada işləmək bacarığı, təşəbbüskarlıq, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı;

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Şuşa Şəhəri Dövlət Qoruğu İdarəsi



Şirkət haqqında:

Tarixi yerlərin və binaların qorunması və səfər edilməsi.

Əlaqə vasitələri:




Mühasib

“Şuşa Şəhəri Dövlət Qoruğu İdarəsi” publik hüquqi şəxs vakansiya elan edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mühasibatlıq uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin uyğunluğunun yoxlanılması;
  • Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi üçün ödəniş sənədlərinin hazırlanması və ilkin uçot sənədlərinin mühasibat proqramına işlənməsi;
  • Əsas vəsaitlərin və mal-materialların uçotunun aparılması, nəqliyyat vasitələri üçün lazım olan yanacağın və təmir xərclərinin sifarişi, alınması və uçotu;
  • Təsərrüfat və dəftərxana mallarının, xüsusi geyimlərin, digər malların uçotu, sifarişi, alınması və bölüşdürülməsi;
  • İdarənin büdcə layihəsinin tərtib edilməsi prosesində iştirak etmək, digər şöbələrdən alınmış məlumatların toplanması və işlənməsi;
  • İdarənin maliyyə vəsaitlərinin, mal-materialların, əsas vəsaitlərin uçotunun, onların hərəkəti ilə əlaqədar əməliyyatların mühasibat uçotu sənədlərində işlənməsini təmin etmək;
  • Hesab – fakturaların və e-qaimə fakturaların vaxtında tərtib olunması və göndərilməsi;
  • Mühasibat sənədlərin tikilməsi, saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi;
  • Bütün mühasibat sənədlərinin mühasibat proqramına daxil edilməsi;
  • Şirkətin maliyyə əməliyyatlarının, xərclərinin və gəlirlərinin uçotunun düzgün aparılması;
  • Büdcədənkənar vəsaitlər üzrə gəlirlərin faktiki məbləğinin proqnoz göstəricilərlə müqayisə edilməsi, xərclərin müəyyən edilmiş xərc maddələri üzrə uyğunluğuna nəzarət;
  • Kassa, bank, əsas vəsaitlər və digər mühasibat əməliyyatlarının nəzarətdə saxlanılması;
  • Audit yoxlamaları zamanı tələb olunan sənədlərin hazırlanması və təqdim olunması;
  • Qanunvericiliyə uyğun olaraq xidməti məlumatların, kommersiya sirrinin qorunmasını təmin etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vəzifə səlahiyyətləri çərçivəsində icra etmək.

Vəzifəyə dair tələblər:

  • Ali təhsil (Mühasibatlıq, Maliyyə və ya digər əlaqəli sahə üzrə);
  • Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi;
  • ACCA F3 sertifikatı vacibdir və digər beynəlxalq sertifikatlar üstünlükdür
  • Analitik düşüncə bacarığı;
  • Məsuliyyətli və dəqiq olmalı;
  • MS Office və mühasibatlıq proqramları üzrə biliklər;
  • Komandada işləmək bacarığı, təşəbbüskarlıq, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı;

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap